![]() |
|
|
||||
|
||||
echt super fijne race gereden, en gezien gisteren !
ik zelf ben 7de geworden (ook 7de gestart) achter b&m racing en de 5 rihno racing teams, ik had wel gedacht dat rhino racing sterk zou zijn, nadat ze vorige week nog de 10 uur hebben gereden in bilzen.. wel enkele zeer leuke gevechtjes gehad.. zeker op het einde zo een 10 a 5 minuten voor het einde nog.. samen tegen iemand met een wit-blauwe overal, daarna kon de 8ste nogzeer dicht bij kome, maar ik heb men 7de plek toch kunnen houden in race 2 was het 'demon speeding' wat heeft gewonnen, amai die kan rijde man ! ![]() ik vond wel dat het circuit er redelijk raar bij lag, ik had echt superveel ondersteur.. haddan andere rijders daar ook last van ? Last edited by smiley; 08-10-2006 at 08:37. |
|
|||
|
|||
Het was een hele leuke race.
Ben zelf 2des geworden in de eerste race. Op de startgrid zag het er wat minder uit met een vijfde startplaats. Heb veel plaatsen goed gemaakt door op het juiste moment te pitten. Spijtig genoeg zat ik heel wat ronden achter kay van Rhino Racing 1 anders had ik dicht bij B & M racing gezeten. Voorbij die mannen geraken zou toch niet gelukt zijn, want ze waren wel heel goed.(hebben ze de tweede race ook nog maar eens bewezen) Voor ons (Rhino Racing) was het een heel geslaagde avond. 5 teams in de top 6. dat is voor herhaling vatbaar. Proficiat aan alle deelnemers en zeker en vast Dave niet vergeten die een knap werk heeft verricht. ![]() |
|
||||
|
||||
Het waren idd 2 heel leuke races, zowel om in mee te rijden, als om naar te kijken. Er is over het algemeen zeer sportief gereden, en best wel snel ook.
In de 1ste race ga ik vooral de prestaties van de rhino teams onthouden. Dat het snelle mannen waren wist ik uiteraard wel al, maar ze hebben me gisteren toch nog eens positief verbaasd. Echt ongelooflijk knappe prestatie mannen. B&M Racing zijn toch niet van de minsten, en ze hebben serieus moeten doorrijden om te winnen. In de 2de race lag het niveau nog hoger, en er zijn verschrikkelijk snelle tijden gereden. Een verdiende overwinning van Demon Speeding, die hiermee nog eens bewijst dat hij niet voor niets bij de (sub)top van de belkart piloten hoort. Ik dacht dat hij het ronderecord verbroken had, maar dit bleek achteraf toch niet zo te zijn. Maar toch ongelooflijk sterk gereden, geen enkel foutje gemaakt. 2de was B&M Racing, die zo hun 2de podium van de avond behaalden, en Fiarakker. Deze laatste was trouwens de allersnelste Calamitas piloot. Dat belooft voor de MAK race in Bilzen over enkele weken. Ikzelf ben 4de geworden, een onverhoopt resultaat. Er zat misschien zelfs nog meer in, maar heb alles verprutst met mijn pitstop (die ik op een zeer slecht moment heb gedaan). Dat weten we weer voor volgende races ![]() Nog eens bedankt aan alle deelnemers, en tot op het kartingcircuit. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Twas een zalige race, merci voor de reacties. khad het zelf ni verwacht dat zo goe zou zijn, khad er nog nooit gereden voor zaterdag behalve dan voor de race eens weesten oefenen. Totaal niet verwacht dat ik zou weggereden hebben van B&M racing ![]() Allesinds een toffe organisatie, speesmas, en tot de volgende kart race! |
|
||||
|
||||
hier nog filmpjes van de start van beide races..
race 1 http://www.youtube.com/watch?v=N4P6pQ9i3yA race 2 http://www.youtube.com/watch?v=hXkhtXDcmCI voor foto's te maken was echt moeilijk, met die verlichting daar... |
|
||||
|
||||
Nog even een reactie van mijn kant. Ik heb mezelf maar Fiarakker genoemd
![]() ![]() Zonder circuitkennis had ik nooit gedacht al me als 3e te kwalificeren. Helaas ben ik ook 3e geëindigd, alhoewel er meer had ingezeten. De kart was top, en de baan lag me goed. Had ik B&M kunnen voorbijraken, dan kon ik mss aanstalten hebben gemaakt om de nr1 bij te benen. Niettemin ben ik zeer tevreden. En met de kartgrid cup in het vooruitzicht nu woensdag, ga ik met een goed gemoed ernaartoe ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
and i got it all on tape ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
maar de race werd ronde eerder afgevlagt. Dus je hebt een ronde voor niets gestreden. |
|
||||
|
||||
Quote:
hier het filmpje in ieder geval.. http://www.youtube.com/watch?v=SzDwKPUpplE nog maar juist geupload, dus werkt mss pas binne enkele minuten.. |
|
||||
|
||||
Mmm bizar op het filmpje staan de lampen aan de start/finish nog steeds op groen. Bij race 1 stonden die meteen op rood als de tijd "op" was. Trouwens knap geanticipeerd op de beweging van B&M Racing , Frederik. Mooi gedaan ook al was het net te laat.
Last edited by vertigo; 09-10-2006 at 23:24. |
|
||||
|
||||
Cool filmpje, dat wil ik ff kwijt
![]()
|
|