![]() |
|
|
View Poll Results: Bevestigd Schumacher na afloop van de GP van Monza zijn afscheid? | |||
Ja,.......... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 24.49% |
Nee,............ |
8 | 16.33% |
Ja, eindelijk......... |
20 | 40.82% |
Nee, gelukkig........... |
6 | 12.24% |
Het zal me een worst wezen...... |
3 | 6.12% |
Voters: 49. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
volgens Briatore rijdt Kimi Raikkonen volgend jaar niet bij Renault, omdat die een voorcontract heeft bij Ferrari, om daar een team te vormen met Massa. (bron pitstop.tv) exit Schumacher dus.
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En Dennis heeft ook laten uitschijnen dat Kimi bij McLaren vertrekt... (bron: pitstoptv.be)
|
||||
|
||||
Afscheid op een laffe manier?
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Toffer zou inderdaad zijn als er op zijn auto in koeien van letters stond "Auf wiedersehen"
|
||||
|
||||
Quote:
![]() dat zou nu eens geweldig zijn of als hij op het podium een t shirt aandoet met dat erop.. |
|
||||
|
||||
Ach,we zullen zien als het zo ver is.
Als het werkelijk met een briefje gebeurt past het helemaal bij zijn karakter. ![]() |
|
||||
|
||||
Mja, je kan het ook zoals Mansell doen in 1990 hé. Een grootse persconferentie om te melden dat je uit de F1 stapt en enkele maanden zit je plots weer achter het stuur en doen alsof er niets aan de hand is/was.
|
|
||||
|
||||
Daar vind ik niets mis mee.
Hij kwam terug omdat hij het racen niet kon laten. Dat kan ik heel goed begrijpen. Ik denk dat iedere racer het moeilijk mee zal hebben om te stoppen met iets waar ze heel hun leven mee bezig zijn. De meesten zijn dan ook erg jong als ze beginnen met karten. Zie naar hakkinen,frentzen,alesi,rosberg,... die dan ergens anders gaan racen. Het gaat hem er om de manier waarop. Als ferrari met een persbericht moet bekend maken dat schumacher stopt is het wel zwak. |
|
||||
|
||||
Quote:
De kerel mag toch zelf uitmaken of hij de pers te woord wil staan of niet, zeker ?
|
||||
|
||||
Het is officieel: Schumacher stopt ermee.
|
||||
|
||||
zelfs zonder telex en officiële berichten zijn de beelden duidelijk genoeg...
|
|
||||
|
||||
Todt zijn gezicht zegt het allemaal ... die emotie.
We weten het zo meteen. edit: Voila, het is eruit. Schitter nog 3x en zoals hijzelf zegt ... Finish in style. Last edited by Dimitri; 10-09-2006 at 15:49. |
|
||||
|
||||
Yesss! Het is zover! Nog 3 koersen en dan is de Schumacher-era ten einde. Oef. Het heeft lang genoeg geduurd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, ik dacht bijna dat hij zijn laatste GP gereden had ![]()
|
|