![]() |
|
|
||||
|
||||
--
Bernoldi said that he was confronted by both Ron Dennis and Norbert Haug and he elaborated with: "They were both very aggressive. They told me, 'if you continue drive again in that sort of way you are not going to be in Formula 1 very long'. I was very scared because they were very aggressive." -- LoL
|
||||
|
||||
tis ier weer duidelijk ferrari - mclaren.
die van ferrari zeggen DC heeft geluk gehad. Mijn mening is objectief en kmoe zeggen dat DC gewoon ni voorbij arrows geraakte, en believe me, niemand, mor dan ook niemand gaat bernoldi in monaco voorbij zoder in de vangrails te rijden
|
||||
|
||||
Quote:
ja sèèèèèèg, ik was wel heel bang senne, seg, die sterke mannen waren zo agrresssssssssssssssssssssssssief moiseg wije |
|
||||
|
||||
wussie.....
|
||||
|
||||
EXCUSEER ?
WAT hebben Dennis en Haug in godsnaam op te merken over de rijstijl van Bernoldi die - overigens - LOUTER OBJECTIEF GEZIEN- klasse was door Coulthard zo achter zich te houden. Dit vind ik gewoon schandalig en als dit geen grap is daalt Ron Dennis nog maar eens in mijn achting. Die ene keer verweet hij Coulthard bij de start dat het zijn fout was, achteraf bleek van niet. Schandalig.
|
||||
|
||||
Ik denk dat niemand voorbij de Arrows was geraakt.
Vergeet niet dat deze wagen de hoogste topsnelheid van allemaal heeft. Dat was duidelijk te zien. DC kon inlopen maar op de rechte stukken reed de Arrows gewoon weg. Dc geraakte dus simpelweg niet dicht genoeg om te passeren. Hij heeft het enkele keren geprobeerd maar dan hield Bernoldi vakkundig de deur dicht. En als da waar is van Haug en Dennis moeten ze die kerels maar eens een weekendje bannen van de F1. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan dat eigenlijk moeilijk geloven van Dennis en Haug, vooral van de eerste.
Die jongen deed gewoon zijn job. McLaren moest er maar voor gezorgd hebben dat DC weggeraakt was verdorie! Mocht dat waar zijn, is een disciplinaire maatregel zeker op zijn plaats en dat ze Jean Todt voor het geval in Oostenrijk ook maar eens aanpakken, alhoewel dat laatste toch veel minder erg is.
|
||||
|
||||
Quote:
mor allez, ksnap wa ge bedoelt, kwou da gewoon es ff zeggen |
|
||||
|
||||
![]()
Vind jullie Duits ook zo'n taal die uitermate geschikt is om in te schelden. Ik zie die Haug al voor me staan...............
En dan lekker terugschelden, met snor en gestrekte hand. Nee, effe serieus, wat een flater van McLaren mocht dit waar zijn. McLaren, wat een losers. Dat ze eerst zorgen dat ze fatsoenlijk kunnen starten en finishen........en daarna mag je commentaar geven! mit Freundlichen grussen Markus |
|
||||
|
||||
![]()
effie replyen!! kheb precies serieus wa gemist!!!
1. mijn uitspraak over het budget!! Dat Ferrari tot een tijdje terug het grootste budget had wist ik!! sinds midden vorig seizoen hoor ik regelmatig berichten alsof McLaren het grootste budget zou hebben!!!! zekerheid hierover zal natuurlijk wel niemand hebben!!! 2. over de kwestie geluk!!!! als DC bij de start zijn wagen niet weg krijgt, dan heb ik het niet over geluk of pech!!! dan heb ik het over flateren, ofwel DC zelf, ofwel McLaren!!! als je dan achteraan start, en ocharme maar een wagen of 3 kunt voorbij steken, dan moogde volgens mij van veel chance spreken, dat ge door de vele uitvallers alsnog 5 punten verdient!!! 3. Over MS: Velen zijn precies tegenwoordig in hun gat gebeten als het over M.Schumacher gaat: - MS is dit seizoen ongeevenaard als het op Qualifying aankomt!! 4 poles, een 2e en een 4e plaats!!! Volgens mij een perfect parcours!! - MS was superieur in Australië - Liet zich verrassen in Malëisie, samen met RB overigens!! Maar zette dit door een superieure strategie zelf weer recht - Was op de sukkel in Brazillïe met de Set-up!! Droog ging het nog, maar werd hij desalniettemin toch afgetroefd door Montoya!! In de regen werd het er alsmaar erger op!! MS verzekert zich uiteindelijk nog van de 2e plaats waardoor de schade beperkt blijft!!! - Uitgevallen door technische problemen in San Marino!! - in Spanje: Samen met Hakkinnen outstanding ten opzichte van de rest!! Laatste bandenset is problematisch voor MS, hij moet Hakkinnen laten voorgaan!!! Wint alsnog door defect bij Hakki in de laatste ronde!! - In oostenrijk wordt zijn race naar de maan gereden door JPMontoya, die zich verkijkt bij het aanremmen van een bocht terwijl hij onder druk stond van MS!! Komt terug tot 3e stek, en wortd nog 2e door teamorders bij Ferrari!!! - Start to Finish - leading in Monaco!! Nooit onder druk gekomen!!! NU effie mijn commentaar hierop: - Qualifyings en de GP van australie spreken voor zich!! - Malëisie: een fout maken, de manier waarop hij ze recht zet (ook RB btw) is van grote klasse!!! - Brazlië : de enige race waar Schumacher volgens mij punten verloren heeft waar hij zelf iets aan kon doen!! Het is de taak van de piloot om zijn Set-up te doen kloppen!! bij MS was dit volgens mij duidelijk niet het geval!!! - San Marino: Technisch defect ==> occasioneel bij Ferrari!!! maja, zulke dingen gebeuren in racing!!! - Spanje: Heeft hier misschien geluk gehad dat hakki alsnog uitviel!!! McLaren-fans zullen hier op zeggen: ALS die motor niet was kapot gegaan had Hakki gewonnen!! mijn commentaar: ALS Schumi geen slechte bandenset had gehad, dan was Hakki niet eens aan de leiding toen hij uitviel, en had schumi zowieso gewonnen!! uitval van Hakkinnen of niet!! - Oostenrijk: Velen zagen hier op de team-orders!!! Kan ik gedeeltelijk begrijpen, maar een paar opmerkingen: 1. als hij niet van de baan wordt gereden, zijn de team-orders niet eens nodig!! 2. Je kunt zeggen over de team-orders wat je wilt!!! Ferrari verdedigt ze door te zeggen dat ze alles zetten op hun snelste coureur in hun race om de dubbel van vorig jaar te herhalen!! Dit is ook relatief logisch gezien het immense belang!! mooi voorbeeld is 1999: Hielp schumi Irvine toen niet aan de overwinning in Maleisië?!? Dat zijn ook team-orders!! maar dan wordt er belange zoveel ophef niet over gemaakt!!! Nog erger zelfs, de anti-schumi dudes, zoals er op dit forum ook een deel rondlopen beweren tot op de dag van vandaag nog steeds dat Irvine toen geen wereldkampioen mocht worden, omdat dit de immense commerciele belangen van Ferrari zou schaden!!! No offence zene, mor Schumi heeft het Irvine in zijn pollekes gestopt!! als Irvine het vertikt om het af te maken, dan is dat zijn probleem he!! Mor stop dan aub met zagen over alsof er bij Ferrari maar 1 piloot zijn!! Bij Ferrari zijn ze 1 team, dat het team diegene met het meeste kans eruit kiest om als speerpunt te dienen is vrij logisch!! sry, mor dit moest me effie van het hart!!! Zeker het 100 % anti-schumi van velen begint me zwaar tegen te steken!!! als ik 100% anti-hakki zou zijn zou ik hier aan het vertellen zijn dat hakki 2 keer wereldkampioen is geworden door een superieure wagen, omdat hij anders geen kans maakt om wereldkampioen te worden!! Dit zou ook de waarheid onrecht aandoen, daarom doe ik het ook niet!!! Zelfs de plaats waar Schumi zijn wagen parkeert na de vangrails getoucheert te hebben is volgens sommigen al schandalig!! ![]() als ge iets of wat objectief zou zijn, dan zoude zien dat Schumi nog altijd een uitstekend piloot, die weinig fouten maakt, en als hij ze maakt, dat hij ze nog meestal zelf rechtzet!! Moja, de beste stuurlui staan aan wal zekers!! airco
|
||||
|
||||
![]()
ik denk dak ondertussen wel het record van de langsten thread heb!!!
![]() ![]() airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mjah, ik moet toch ook toegeven dat ik zowat mijn twijfels heb bij enkelen die hier hun mening over Schumacher posten.
Om de één of andere reden kan ik niet begrijpen waarom dat is. Mij komt de man redelijk sympathiek over, lijkt mij verre van een arrogante zak te zijn, maar dat is dan weer mijn mening. en hem gaan bekritiseren op de luttele fouten die hij maakt (Brazilië 01) vind ik dan ook redelijk belachelijk, rekening houdende met het feit dat favoriet Coulthard en teammaat Hakkinen zeker geen vlekkeloze carrière wat betreft baanvastheid achter de boeg hebben. Mijn mening komt trouwens 100% overeen met het boek dat airco hierboven heeft geschreven. En deze thread begint wel 'licht ontvlambaar' te worden, dus ik hoop dat we niet gaan vervallen in 'anti-Hakkinen/Coulthard' en 'anti-Schumacher' niveau.
|
||||
|
||||
Quote:
1tzijn dus 2punten 2met heeeeel lang uitblijvende SC 3bandenset: dikken bullshit 4race nie naar de maan, das een racegevecht, as em de gevolgen nie wil dragen, moet em mor nie aanvallen 5en heeeeeeel veel geluk 6da beweert gij, mor dara begin ik were nie over |
|
||||
|
||||
We gaan er nooit uitgeraken he.
![]() De ene vind MS goed de ander MH of DC. En als er 1 mening eens tegen de ander ingaat: BOEM ![]() Dan zijn we weer vertrokken voor een oeverloze discussie die kant noch wal raakt. Maar toch vind ik dit amusant. Iedereen die door dik en dun zijne favo verdedigt. En ik moet zeggen dat er toch verbetering is. Ik lees al meer 'objectieve' beoordelingen dan vroeger. Enfin doe zo verder. Things can only get better. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|