![]() |
|
|
||||
|
||||
Gewoon, kopspeldjes, die gebruik ik zelf ook meestal.
|
|
|||
|
|||
Ondertussen zit de rolkooi in z'n kleur en is ze gemonteerd. Jacky zit ook al mooi achter het stuur... enkel z'n gordeltjes moeten nog achteraan vastgemaakt worden, want momenteel "wapperen" ze nog achter hem!
![]() ![]() G. |
|
||||
|
||||
maakt die gordeltjes maar rap vast anders wappert Jacky misschien door de voorruit op petit spa
![]() het interieur ziet er goed uit vind ik |
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit
![]() |
|
|||
|
|||
Ondanks de decal/vernis tegenslagen toch verder gewerkt aan deze Porsche, wat één van mijn lievelingsauto's is... Eens de wagen volledig samenzit vallen de kreukjes in de decals ook veel minder op! Tis echt... als je het niet weet, zou je er kunnen overkijken... Meevaller dus...
Zoals ge hier ziet zijn de raamrubbers geschilderd, ruitjes derin, interieur derin, op chassis gezet en zijn er hier en daar al wat details opgezet. Hij heeft wel nog oliedop nodig op de neus en snelsluitingen en zo... Wat er ook nog ontbreekt is de mooie roodgeschilderde onderlip. Die schilder ik bewust op't laatst over de vernis omdat die constant geraakt wordt bij duels en er dus makkelijk verf af zal gaan. Op deze manier kan ik die "stootlip" iedere keer opnieuw in perfect hetzelfde kleur schilderen. Wat er ook nog ontbreekt, zijn de achterwielen, ik het een maatje groter nodig om de inserts erin te krijgen. De velgen en banden liggen al klaar, de inserts zijn gedraaid en geverfd, dus dat kan ook zoveel werk nie meer zijn hé! Overview: ![]() "Fat ass"... maar ook wel "faSt ass"! 8-) De achtervelgen: ![]() Jacky aan het stuur! In close up ziet de raamrubber er wat krakkemikkig uit, maar in't echt ziet het er wel strakker uit. Toch even retoucheren! ![]() Terwijl buiten de nacht viel, heb ik het lichtsetje er ook meteen ingezet. Beestig effect toch... enkel moet ik de LEDs goed zien af te sluiten, want nu lijkt het of gans de kont in brand staat! ![]() ![]() My ass is on fire...(morgen de leds afplakken langs binnen) ![]() Wordt vervolgd... G. |
|
|||
|
|||
Juist... kga ook nog het zichtbare deel van het alu chassis zwart maken, kwestie dat het niet zo opvalt. In't zwart gaat het meer in de schaduw van de auto blijven!
G. |
|
||||
|
||||
Mooie wagen,ziet er mooi uit met lichten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad mooie wagen geworden, maar 1 kleine opmerking. Bij uw velgen je hebt het midden in gold leaf geverfd neem ik aan, maar de dieper gelegen vakjes heb je niet in smoke gezet. Ik heb het bij mijn ford capri (waar de werken nu stil liggen omdat ik geen vernis meer heb) wel gedaan. En het effect is veel mooier vind ik
![]() ![]() Maar jij kiest maar hoe je het doet bij deze porsche ![]() |
|
|||
|
|||
Mercie voor de tip met de smoke... De velgen zijn inderdaad veel mooier. Mijn velgen zijn zowiezo nog niet klaar, omdat het goud niet goed pakt op de blinkende velgen. Er moet zeker eerst nog een laagje goud op en dan smoke!
G. |
|
||||
|
||||
Nee niet persee in de volgorde. Ik heb de smoke tussen de 1 ste en 2de laag goud aangebracht. Omdat er veel kans is dat er smoke op het goud gaat komen en die dan weg geveegd wordt. Dan zie je terug het chromé maar als je dat laat drogen en dan nog een laagje goud aanbrengt dan is de velg quasi perfect
![]() |
|
|||
|
|||
Ah nog beter... dus eerst wat smoken! Merciekes!
G. |
|
|||
|
|||
Het beestje is afgewerkt... eindelijk! Ondanks de tegenslag met de vernis is dit toch één van de mooiere wagens die al van "mijn band gerold is"... Enkel de velgen krijgen misschien nog een extra laagje smoke... het eerste is niet zo duidelijk vind ik, misschien te voorzichtig aangebracht!
Wat er nog gebeurd is: photoetched snelsluitingen en "electrische stopknop" geplaatst, chassis opzijn zwart gemaakt zodat het alu minder opvalt onder de wagen, de definitieve achterwielen geplaatst, de lijn op de neus rood geschilderd, ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() G. Last edited by MFahrer; 07-08-2007 at 10:27. |
|
||||
|
||||
strakke porsche
![]() ![]() Bij uw velgen is inderdaad uw laagje smoke is iets te dun aangebracht, ik heb toen een dun penseel gebruikt die in de smoke gedompeld en meteen op de velg gezet zodat die gaatjes echt vol lopen met smoke. Daarna voorzichtig die spaaken weer in gold leaf gezet. Dat zou het moeten doen ![]() |
|
||||
|
||||
Ben je wel zeker dat je wil racen met dit pareltje? Nice work!
|
|
|||
|
|||
Tzal wel zijn dat dit karretje gaat racen! Racewagens horen te racen... niet in een kast te staan!
![]() Hij heeft er ondertussen al enkele testkilometertjes opzitten... de kont wordt mooi zwart! De glow is ook weg aan de achterlichten... morgen foto's posten! G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|