![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bwa, zo onduidelijk praten de West-Vlamingen niet hoor? Enne ikke als onderwijzerke kan nog helpen vertalen, hihi...
|
||||
|
||||
ik kom normaal ook gezien eens piepen
![]() |
|
||||
|
||||
is dit aan de wellington renbaan aub
|
|
||||
|
||||
Ik zal niet kunnen aanwezig zijn...ik heb sinds maandag een andere job (EINDELIJK) en moet nu redelijk wat overuren maken. Soms ben ik pas rond half 8 thuis (en om 7u begonnen) dus ga ik Oostende niet halen vrees ik...
Tom |
|
||||
|
||||
@ Gofastfreddy, het is aan de Wellingtonbaan ongeveer...als je van het centrum komt rij je de Wellington voorbij, twee maal verkeerslichten moet je nog passeren (aan de tweede verkeerslicht is een benzinepomp)dan 150m is het einde van een huizenblok daar sla je rechts de dijk op en volge je de rijrichting van de dijk, 250m verder is de Bolga Tanga...
Hopelijk is dit duidelijk genoeg... Groeten, Johan |
|
||||
|
||||
merci voorde uitleg , weet het nu zijn
|
|
||||
|
||||
Hallo
ik ben morgan en kom ook naar de meeting Grtz Morgan |
|
||||
|
||||
Update!
Praktijkdemo: weatheren/drybrushen motorblok polieren van bodies Bevestigde Deelname: - Huudo - Lester - HHugo - MFahrer - vinnie - Futse - Kay - Loeten - Flame - Kenzi - Petter - gofastfreddy - Morgan "MLN" Mogelijke deelname - vanni Ik mag niet vergeten van mijn spullen klaar te zetten. Last edited by Guido; 10-07-2007 at 22:32. |
|
||||
|
||||
Sorry , ik kan er niet zijn .
Kga 2 dagen naar de Eiffel rally , moest er iemand een foto zoeken van een wagen uit de historic , pm me dan maar . startlijst http://www.eifel-rallye.de/Eifel-His...erliste_07.php |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Misschien in het najaar eens naar Zolder komen, is ook wat dichter bij huis nietwaar. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok ik ga eens langs komen , als het rallyseizoen erop zit . Ergens in december dan ![]() |
|
|||
|
|||
Ik moet forfait geven
![]() Madam is zelfstandige & haar dagplanning laat het niet toe om eerder dan 20h30 te stoppen. En omdat ik babysit speel... Sorry!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
Big Attack was gisteren niet aanwezig, dus heb ik zijn werk maar overgenomen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Who's who???
Jammer dat ik niet kon afwezig zijn ![]()
|
|||
|
|||
Ja gasten,
Kvond het een zeer gezellige en leerrijke meeting! Als -nog steeds- beginnelingen komen zo'n how to's en demonstraties echt van pas! Ivm de locatie... het zou leuk zijn om inderdaad af en toe eens een meeting in ons "landsgedeelte" te houden, ik denk dat we dan ook vaker eens naar de Limburg zouden komen. Kwestie van alles een beetje beter te kunnen volgen hé! Tot de volgende! G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|