![]() |
|
|
||||
|
||||
tja eens mens kan niet alles weten ...
kwa formule 1 ben ik stevig op de hoogte ... ik moet eerlijk toegeven dat dit weekend mijn DTM-doop was ... airco
|
||||
|
||||
o ja Klaus Ludwig heeft ook een bijnaam......niet al te netjes maar toch: Klaus lutsch Mich
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
jonges , op veiligheid kun je toch echt niet genoeg besparen !
kei maar naar dat ongeval van die duitser in de formule konig ! en wie gaat er nu in den 1ste linkse staan (langs den buitenkant wel te verstaan ) circuit zolder deed al mooie inspanningen met tribunes aan de chicane & de Jacky Ickx , laten we idd hopen dat ze blijven staan , en nog denk ik dat de grindbak in zolder het absolute minimum zijn , aan de chicane crashte albers eruit , direct rode vlag of SC omdat het anders gewoon te gevaarlijk wordt .als de grindbak daar groter zou zijn zouden ze de race niet houven te neutraliseren .
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik denk echter dat dit weekend duidelijk aantoonde waarom grindbakken niet op een autosportcircuit thuishoren. De wagens blijven onnodigen vaststeken (-> safety car, rode vlag, etc...enkel omwille van een domme slipper) maar het is bovendien 'levens'gevaarlijk aan het worden. Dat bewees de man (was het Winkelhock?) die op zaterdag overkop ging omdat hij vaststak in het grind na een schuiver in de eerste linkse. Maar ook de mannen die tijdens de race van de baan schoven (metname Albers) liepen extra beschadiging op doordat ze aan een veel te hoge snelheid in het grind bleven steken en werden gelanceerd. Het moge overduidelijk zijn dat er daar een asfalten uitloopstrook hoort te liggen en zéker geen grindbak.
En ze moeten in Zolder ook eens iets doen aan de drainage. Akkoord, de regenval was niet normaal (24 uren aan een stuk?), maar dan nog zouden er geen enorme vijvers mogen ontstaan. Erger nog; het nieuwe deel van het circuit leek me zelfs nog meer last te hebben van het water... Maar ja, kritiek geven is makkelijk he ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|