![]() |
|
|
|||
|
|||
LOL , daar hebde hem weer se, den Andy heeft weer den hoofdvogel afgeschoten.
(Pas maar op hé...niet te veel kwaad vertellen over die mannen, die horen alles, en wie weet pakken ze dan misschien uw kleurpotloodjes af ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Da's grof Mégane...
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb me ook dan maar ingeschreven
![]()
|
||||
|
||||
Just joined the bunch !
**edit** Na een valse start dus, was ff vergeten te "joinen". Vanaf nu zou de tikker dus moeten draaien (zal zoiets van een 50 zijn zeker?) Zal dit WE de teller wel verder laten draaien, vandaag eerst maar even de waterrat uithangen. ![]() **edit** BTW: tegen dit tempo staat Depaddock tegen eind van het jaar los op kop !. Als we dat spelletje nu es uithalen met "onze " site tijdens de 24u ![]() srry collega's ma ik kon het nie laten ![]() Last edited by fordje; 23-05-2003 at 19:18. |
|
||||
|
||||
Voila seh , ik ben ook geregistreerd seh
![]() |
|
|||
|
|||
Wees gerust Race, da werkt dus.
We duiken straks wel de top 200 binnen ! |
|
||||
|
||||
Hey Mistery, hebt ge nog geen krampen in uw vingers?
Volgens mij hebt gij ne baksteen op uw klavier gelegd ![]() ![]() p.s. ze gaan daar nogal met de blauwe vlag mogen zwaaien, zoals wij daar door het klassement stormen...
|
|||
|
|||
Euhm Andy...sommige mensen moeten ook nog WERKEN met een computer hé...
![]() ![]() Da klassement : tja...top 200 halen we natuurlijk wel. Maar de vraag is hoeveel dichter we dan nog gaan komen...die cijfers al es goe bekeken? Volgens mij zitten daar veel bedrijven tussen, wiens computers allemaal mee ingelogd zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
even geteld : veel van de teams in de top 20 zijn reeds geregistreerd in januari. Het team op plaats 20 haalt gemiddeld per dag ongeveer 200.000 aanslagen, wij komen toch ook al in de buurt, dus als er nog wat meer mensen meedoen moet die top 20 over enkele maanden toch in zicht komen hé.
|
||||
|
||||
En ik typ lustig verder....
Pech dat airco er nu pas met afkomt. Heb juist een paper afgehandeld + enkele samenvattingen gemaakt. Weekje terug stond ik ongetwijfeld eerst ![]()
|
|||
|
|||
Vwala mensen, den dezen houdt op mee werken voor vandaag, dus mijn keystrokes zullen nu wel spectaculair gaan dalen...Maar ik vind van mezelf dat ik geen slechte bijdrage heb geleverd op een halve dag met iets meer dan 50.000
![]() Last edited by Mistery; 23-05-2003 at 22:28. |
|
||||
|
||||
werken noemt em da... alleen op msn al
![]() btw 'k heb mij ook geregistreerd |
|
||||
|
||||
lol