![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ok misschien heb je wel gelijk wat die ervaring betreft, ik zal dan zorgen dat ik die elders kan gaan opdoen dan in superkoersen, samen met anderen die hetzelfde denken. Spijtig, want bij andere grotere koerskes lukt het dus wel (Bokkencup bvb). Wat dat achterom kijken betreft, als je al niet zo heel veel ervaring hebt concentreer je je meestal op de voorkant van uw kart, ik toch. Als er dan niet gevlagd wordt heb je soms niet direkt besef van wie achter je rijdt en hoeveel. Misschien kartjes met achteruitkijkspiegel ? Trouwens, in mijn volgende stints (nrs 2 t/m 5) heb ik al eens achterom gekeken en trager gereden en doorgelaten. Het ging dan toch al beter. Met de laatste stint (11 uur zondag) was het dan weer om zeep (laatste loodjes voor iedereen ????) Enfin, dank voor de reactie Flitser, ben er ook iets wijzer op geworden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Niettegenstaande ik enkel als "toeschouwer" aanwezig was, wil ik toch ook eventjes mijn mening kwijt. Het valt me op, dat races die door kartinguitbaters (uitbuiters) zelf worden georganiseerd, over het algemeen als een "ramp" kunnen worden beschouwd, en daar was deze 24u echt een schoolvoorbeeld van.
Een uitbater die zich wil laten gelden door het opzetten van een "groot bakkes", die zelf reeds van in het begin de zaak in het honderd laat lopen, die zijn trouwe karters zelf gaat demotiveren en die tijdens de race overal te bespeuren valt, behalve op de plaatsen waar het nodig is. Uitleggen is één ding, uitvoeren is iets anders... FKI, bij mij zijn jullie afgeschreven, jullie hebben dit weekend qua score zowat NUL komma NUL behaald, en hopelijk verdwijnen jullie zeer snel van alle kalenders, want een race zoals deze maakt het indoorkarten kapot. Dat jullie nu tien teams minder hadden als in het verleden, lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Indien jullie het niet over een andere boeg gooien, dan gaan jullie volgend jaar met 5 teams rijden... Voor occasionele karters kunnen jullie dan misschien goed zijn (enkel voor een kwartiertje, want allles wat meer is, kunnen jullie blijkbaar niet aan !), en voor dergelijke wedstrijden waren jullie overduidelijk niet in staat om deze in goede banen te leiden. AFVOEREN, DIE HANDEL ! Last edited by Mistery; 14-10-2003 at 20:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik er vorig jaar ook bij was, en dat ik vond dat het er dit jaar juist veel agressiever aan toe ging! Nochtans meen ik dat ik er op dat jaar tijd zeker niet trager op geworden ben. Als na mijn eerste stint het verdomde scorebord al niet naar dee knoppen was, had ik ook nog geweten hoe snel (alleszins in de 52's, da's toch niet om beschaamd over te zijn zeker - trouwens erg frustrerend, als je positie tegen middernacht al hopeloos is, en je vooral tegen jezelf en je beste tijd zit te racen...) Toch was het de hele tijd racen met dat onzalige gevoel van een snellere deelnemer in mijn nekvel. Feit is dat het niveau gewoon waanzinnig veel hoger lag dan vorig jaar (de eerste vijftien waren topteams, die misschien beter gewoon onder mekaar hadden gekoerst - inderdaad Flugel). Misschien lag het ook aan het feit dat er dit jaar tien tragere teams minder waren, waardoor je minder dat buffereffect van tragere deelnemers had. Enfin, ik heb me zeker niet slecht geamuseerd, maar had zo het gevoel dat ik in de verkeerde klasse aan het racen was. N.B.: Gikke, chapeau voor deze wedstrijd. Je had aan het begin van de wedstrijd zeker nog veel te leren. Ik denk dan ook dat sommige kritieken terecht zijn. Maar wat ik niet wil vergeten is de vooruitgang die ik gezien heb van zaterdag op zondag. Ik denk dat dit dus wel een enorme kart-ervaring is geweest... |
|
||||
|
||||
Trouwens, nog één zaak:
Als ik in FKI leerde karten hebben ze me altijd geleerd om te ROEPEN wanneer je achter een tragere deelnemer zit. Werkt perfect en het is veel minder storend dan dat getik! In dezelfde filosofie: weg met die rubberen lappen!! Ik heb Dimi voor de wedstrijd al gewaarschuwd dat het ongepast was. Dit zet alleen maar aan tot nog harder tikken. Karten hoort tot nader onder nog steeds niet tot de full-contact sporten, dacht ik zo... |
|
|||
|
|||
Dacht ik ook, maar ja, als de uitbater zelf al begint te toepen en te schreeuwen, dan lokt die het wel degelijk zelf uit hé... Die mens (?) moet dringend es zich gaan bezinnen, me dunkt !
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dimi heeft bij mijn weten nog nie zo'n groot bakkes als sommige anderen. Bij mijn weten is er nie veel fout gelopen waar da hij iets aan kon doen. Mij heeft m alvast nie gedemotiveerd en ik ben hem zelfs meermaals tegengekomen, op en naast het circuit. En van mij MOET die race er blijven. 100% ONGELIJK. |
|
||||
|
||||
Quote:
- Na 5 minuten training met een kapotte kart aan de kant staan. De huid volgescholden krijgen, om dan een kwartier later toch een nieuwe kart en excuses te krijgen (er stond ergens een ijzeren paalke vlak achter de stootband). Dat gaf geen goeie indruk. - Scorebord kapot vond ik toch wel erg storend. Als piloot in de nacht is dat je enige houvast. Daarnaast waren er natuurlijk andere kleinigheden, zoals de behoorlijk onterechte zwarte vlag van Joeri in zijn tweede of derde ronde, wat ik niet op rekening van Dimi schrijf. Maar het geeft je geen goed gevoel. En als Joost erg brutaal de banden in gezet wordt, en blijkt dat de marshal in kwestie staat te grijnzen en nog zijn duim omhog steekt... Last edited by JFL; 14-10-2003 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou graag aan iedereen willen vragen om op te houden mekaar verwijten naar het scherm en het hoofd te slingeren. Ik vrees dat deze discussie gaat escaleren waar het voor niks nodig is. Iedereen leert uit zijn fouten, ik als eerste, maar daarvoor moet je wel eerst fouten màken ........ Ik heb sinds zaterdag inderdaad veel dingen geleerd en zal daar in de toekomst rekening mee houden. Er is van gedachten gewisseld, heb ik met Dimi trouwens ook al gedaan, zonder verwijten. Laat het ons hierbij houden.
|
||||
|
||||
Quote:
En scorebord is electrisch hé, zo'n zaken kunnen wel eens kapot gaan, t ws pas gerepareerd, maar t heeft nie mogen zijn. En ik wil hier niet beginnen schelden hoor, maar ik vind het totaal ongegrond wat hij beweert. En gikke, no offence maar t niveau van de bokkencup ligt wel veel lager dan dat van de 24uursraces. Da's eerder à la MAK, en op 24uursraces rijden toch veel piloten uit echte competities mee. Een klein vb. int weekend was er een race van goudenf1 en daar reden piloten van Sloebs racing mee, da's freedom challenge, Giovanni, Stefaan en ik waren ongeveer ne seconde trager. Als men verder dan t podium kijkt, was da minstens 2 seconden. |
|
||||
|
||||
Quote:
greets casper |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dimi die bumpers er nie afhaalt is ook ergens logisch, tijdens zo'n koers gebeurt er altijd wel een crash, en zonder die bumpers kan de schade wel es ferm oplopen (zeker omdat er ook geen uitloopzones zijn he). Dat hem is ff onvriendelijk is tegen iemand is ook nie onbegrijpelijk, ik kan me voorstellen hoe stresserend het wel nie is om zoiets te organiseren (het circuit werd bijvoorbeeld in de nacht voor de start nog aangepast). Sommigen hebben het gevoel dat ze in een te hoge klasse rijden?? Je wordt er alleen maar beter van als piloot ![]() greets Gilles ________ 1SexyVixen cam Last edited by Gilles forever!; 17-08-2011 at 03:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar ik echter meer problemen mee heb dat dingen die hier gepost worden zomaar gekopieerd worden naar een ander forum waar de originele poster bijna niet opkomt... dus zich niet kan verdedigen tegen "lullige" uitspraken... sorry voor mijn taalgebruik maar sommige moeten echt 2 keer nadenken voor ze iets doen, want dit maakt een deftige discussie bijna onmogelijk. |
|
||||
|
||||
Sorry hoor da k iets mis doe, missen is menselijk. Bokkencup kan dan wel hoog niveau zijn, maar da kan, volgens mij, niet t niveau halen van BKRO of zelfs Freedom, B&S...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|