![]() |
|
|
||||
|
||||
ik stel voor dat ik de taktiek bespreek: op de flanken spelen grieten, het spel opentrekken ... ruimte creëren iop de flank en dan snel overschakelen en penetreren door het middenveld en dan is er ruimte genoeg om te schieten
![]() ![]()
![]() Last edited by Maarten; 15-12-2003 at 18:51. |
|
||||
|
||||
en het moet verplicht zijn dat het truitje over hun hoofd wordt getrokken als ze scoren
![]()
|
||||
|
||||
Sommige mensen hun fantasie begint serieus op hol te slagen ze
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
af en toe moet da nekeer kunnen hé
![]() vooral tijdes de exames dan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bah bah ... morgen het laatste examen ... daarna komt het gezonde verstand weer ![]() |
|
||||
|
||||
idd
![]() ikke heb frans, spreken ze dat in brazilië? Anders lijkt het me totaal nutteloos dat ik het leer ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Een tentamen frans mondeling kan nooit kwaad ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hangt ervan bij wie hé
![]() bij die voetbalploeg wil ik dat gerust afleggen hoor :d
|
||||
|
||||
Altijd met jullie voetbal... Guy ge moet uw hand ietske meer naar rechts leggen...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Tja Guy 1 borst minder op die foto maakt de wereld niet uit hé...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
subjonctif passé kan mij nu es echt de boom in, samen met al die ander tijde waar ik nog nooit van men leven heb gehoord! vandaar de posts in dit topic ![]() |
|
||||
|
||||
hehe, daar moet ik nog aan beginnen
![]()
|
|