![]() |
|
|
||||
|
||||
FormulaV, heb je stukken gemaakt, heb daar zondag niets van gehoord. Hopelijk niet te erg?
Succes ermee. race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
is er volk dat bvb vanaf zolder wil afspreken om dan samen te bollen ... wij gaan rond zes vertrekken in Aarschot/leuven
- 3 wagens) |
|
||||
|
||||
@ Jo
Er zat gewoon een raar geluidje(een tik) in mijn motor ... nu is alles in orde ... Heb je al iets gehoord ivm je Licentie voor de VAS ??? op 8 april kan je hem afleggen op Zolder ...
|
||||
|
||||
Zo snel ben ik er nog niet aan toe he, eerst de mini klaar krijgen en roderen.
Die draait sinds gisteren trouwens voor de eerste keer. Hemels geluid met zon dikke weber erop, See you @ Francorchamps race groeten, Jo |
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met de bevestiging van de inschrijving?
|
|
|||
|
|||
A.J. heeft serieuze problemen met zijn PC.
indien twijfel kan je hem misschien best nog eens bellen... C U |
|
||||
|
||||
Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn.de baas wil mij geen verlof geven.Eerst de motor kapot en nu dit,hopelijk kan ik er op 5 Mei wel bij zijn
|
||||
|
||||
tof dagske .... het weer zat niet echt mee .. sneeuw, hagel, regen .... maar dat kon de pret niet echt bederven ..
pics and moviekes volgen later .. ta FIlip |
|
||||
|
||||
Dag allen,
inderdaad, het weer zat niet echt mee, op een bepaald ogenblik reden we 50 per uur en konden we niet rechtdoor rijden van de aquaplanning. Maarja, dat hoort erbij he. Verder wilde ik nog even meedelen dat de passagiers van de rode 106 die over de kop gegaan is in de double gouche niets mankeren, enkel blikschade dus. We zijn er nog mee tot tongeren geraakt ![]() voor de rest was het weer een prima dag, heb 220km gemaakt op circuit, niet slecht. race groeten en tot 5 mei, Jo Smets |
|
|||
|
|||
yep, was me het dagje wel,
het enige wat er ontbrak was de geur van verbrande banden ![]() SUPERorganisatie bedankt aan de marshals maar vooral ook aan de jongens van Eran die op het einde van de pits regen en wind trotseerden!!! petje af ![]() was wel veel regen, maar uiteindelijk een super dag gehad zowel RWD als AWD!! tot in zolder!! |
|
||||
|
||||
Ja het was zeer koud maar tof, gelukkig kon ik met Jürgen Van Hover in de Yaris meerijden, het was echt de moeite.
![]() En Andy we komen zeker nog meedoen! |
|
||||
|
||||
Ik heb een kort filmpke van de Mustang die voor mij in de muur gaat, triest voor de eigenaar! Tip hoe ik deze kan laten zien????Heb geen website.
Ik had beter winterbanden gemonteerd want de BMW was niet in zijn nopjes ![]() |
|
||||
|
||||
"Filmpje van de mustang"
Vraag dat even aan Ubie, die heeft er volgens mij meer ervaring mee. groeten, Jo |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
megalol, yeah right ![]() niet dus ![]() maar ik had em wel bij ![]() |