![]() |
|
|
View Poll Results: Wie staat er zaterdag op pole? | |||
Michael Schumacher |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 56.25% |
Rubens Barrichello |
0 | 0% |
Mika Hakkinen |
2 | 12.50% |
David Coulthard |
0 | 0% |
Ralf Schumacher |
0 | 0% |
Juan Pablo Montoya |
3 | 18.75% |
Iemand Anders |
2 | 12.50% |
Voters: 16. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Tja, ... wat moet ne mens daar nog aan toevoegen?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Waar zit iedereen nu?
Toch wel mooi gedaan van DC en ik vraag me af, Tsjolder, of je je mening over hem niet moet herzien? Montoya viel me trouwens nogal tegen. Heeft zich in de verste verte niet kunnen mengen met de strijd om de pole.
|
||||
|
||||
inderdaad mooi gedaan van coulie, en heeft schumi in zijn laatste ronde nie tegen de vangrails gereden?
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
nee, zoiets zou schumi nooooit doen
![]()
|
||||
|
||||
Mooi rondje van Coulthard op het ideale moment. Schumacher op zijn waarde geklopt, hij maakte foutjes, Coulthard niet. Algemene impressie: ervaring haalt het op het jonge talent. Als ge ziet hoe ver Montoya, Raikkonen en Heidfeld staan, kun je moeilijk anders concluderen. Wel enkele teams die tot nu toe ver stonden die nu wat zijn opgeschoven: Beneton en Jaguar ten nadele van Jordan en Sauber. De start wordt hyperbelangrijk en daarna de strategie: op het juiste moment binnenkomen om zo weinig mogelijk verkeer te hebben.
|
|
||||
|
||||
aan de polls te zien was er precies wel weinig vertrouwen in pole-man Coulthard
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb veel lof voor Coulthard, en de enige reden dat ik nog niets postte was omdat ik eerst de F3000 race gevolgd heb die nu juist gedaan is (gewonnen door Mark Webber trouwens). Onze Belgen alletwee OUT. Voor de rest saaie race eigenlijk.
Nu maar hopen dat Coulthard bestand is tegen de druk, maar vandaag bewees hij alvast niet onder druk te komen van zijn naaste belager die anders ook geen prultijden neerzette!! En de rookies laten het idd wat afweten, maar wie weet wat morgen brengt eh? Ik kijk in elk geval bij de start (naast de eerste lijn natuurlijk) naar plaats 7... |
|
||||
|
||||
Ja mannen, en Alonso staat voor de beide Arrows en nog een Prost. Voor een keer niet de Benettons dus (waar Fisichella nog steeds te snel blijkt voor wonder boy Button)...
Ikke content, want ook Trulli en Villeneuve deden het niet slecht en da's goed nieuws voor dat managergedoe ![]()
|
|