![]() |
|
|
||||
|
||||
Kan iemand de uitslag posten aub?
Aangezien ZDF de uitzending onderbrak, en eurosport hier op de kabel niet te ontvangen is, heb ik noodgedwongen de race moeten laten voor wat ze is. |
|
||||
|
||||
Als het in dezelfde ronde is geweest als de crash van Dumbreck telt het eigenlijk niet. De startopstelling van race 2 was gebaseerd op de stand één rondje voor de crash. Toch eens even gaan snuffelen op de pagina's van de DTM of daar iets van terug te vinden is.
Edit: Race 1 telt dus simpelweg niet mee...........had Frentzen dan opnieuw van start mogen gaan voor Race 2? Eerst maar eens in het FIA reglement gaan snuffelen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-09-2004 at 16:46. |
|
|||
|
|||
Marshal, volgens het internationale reglement wordt de stand opgemaakt in de voorlaatste ronde voor de ronde waarin de crash plaats had.
Ik dacht dat de crash hier gebeurde in ronde 22, dus wordt de stand na ronde 20 gebruikt. Wie heeft de stand na ronde 20? ![]()
|
||||
|
||||
Mja, op Duitsland gaf men verschillende interviews op het moment dat de race stil lag. En men vroeg aan Paffet wat nu nog zijn doel was, en zijn reactie was om nog punten te behalen. Dus op dat moment lag hij toch uit de punten. Misschien is hij toch nog een ronde eerder binnen geweest... In ieder geval is hij door de pits gekomen zonder stoppen, één, misschien twee rondes voor Dumbrecks crash.
|
|
||||
|
||||
Rennen, Zandvoort, 05.09.
1. M.Ekström Audi 0:16.18,858 2. M.Tomczyk Audi + 0.00,805 3. C.Albers Mercedes + 0.01,440 4. G.Paffett Mercedes + 0.02,757 5. B.Schneider Mercedes + 0.04,498 6. T.Kristensen Audi + 0.04,981 7. E.Pirro Audi + 0.08,022 8. M.Reuter Opel + 0.08,817 9. F.Biela Audi + 0.15,121 10. M.Fässler Opel + 0.17,537 11. J.Alesi Mercedes + 0.19,398 12. T.Scheider Opel + 0.23,360 13. J.Bleekemolen Opel + 0.25,688 14. M.Winkelhock Mercedes + 0.27,042 15. B.Mayländer Mercedes + 0.27,204 16. J.Janis Mercedes + 0.29,902 17. S.Mücke Mercedes + 0.35,273 |
|
||||
|
||||
hebben ze Dumbreck zijne wagen niet tijdig klaar gekregen voor de herstart ?
![]()
|
||||
|
||||
A.J. ... een chassis nodig voor aan uwen muur te hangen ??
![]()
|
||||
|
||||
en voor bleekemolen is het ook al weer einde verhaal, hij mag zijn vectra al weer inleveren... het zou minstens een maand duren om dumbreck's vectra terug op te bouwen dus....
meer hier over op http://www.racesport.net/news/2004/09-05-d.html |
|
|||
|
|||
lullig...
|
|
||||
|
||||
Dan kan Jeroen er beter mee stoppen dit jaar en ervoor zorgen dat hij zekerheid krijgt om in 2005 met een 2005 spec Vectra te rijden. Met die Astra valt toch niets meer te winnen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens niet alleen wij snapten niet helemaal de herstart-procedure niet, de big boss himself ook niet. Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-09-2004 at 23:07. |
|
||||
|
||||
Wat een klap zeg van Dumbreck.
![]() Wat me opviel was dat Roland Bruynseraede in zijn beste Duits kwam melden dat het hooguit 10 tot 15min zou duren vooraleer er herstart werd, op het moment dat hem de vraag gesteld werd. Het duurde merkelijk langer, wellicht omdat ze het zelf allemaal niet goed wisten. Dit soort scenario's zouden toch ingestudeerd moeten zijn. |
|
||||
|
||||
Last edited by Raceboy; 06-09-2004 at 11:52. |
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren live geweest naar DTM en moet zeggen heb een leuke race gezien. Die crash van Pd was ongemeen hevig maar ik heb toch ook vele leukere én ook spectaculaire inhaalacties gezien.
Dat de race moest worden stopgezet dat vond ik eerst goed maar achteraf gezien vroeg ik mezelf toch af of dit nodig was. Maja beter het zekere voor het onzekere. Ik heb me eigenlijk ook verwonderd hoe lang het wel niet duurde eer er een ambulance op de plaats van t accident was. Ergens in de buurt van 5min denk ik. http://www.renaudkuppens.be/pics/DSCN1602.JPG http://www.renaudkuppens.be/pics/DSCN1601.JPG De vaudeville over de startgird was heerlijk om aan te zien. Telkens als Albers een plaats naar voor werd geschoven ging het publiek uit z'n dak en als het omgekeerde gebeurde een fluitconcert van jewelste. Ik hoorde gisteren op NOS radio dat Norbert Haug helemaal niet te spreken is over de attitude van Albers. Te onprofesioneel, te veel met sponsers bezig etc... 5 versies van de Grid waren er nodig en toch blijf ik er m'n bedenkingen bij hebben of alles wel kosjer is maar goed dat zal de hollanders worst wezen. Roland Bruynsraede maakt hier wel een slechte beurt. De Annex-races waren ook best te smaken. Tot zover het positieve van DTM in Nederland. Het negatieve was toch wel de organisatie vanuit het circuit Zelf. Die pitwalk was gewoon een echte schande. Te veel volk en nog voor je een paar wagens gezien had werd je al terug weggestuurd uit de pit. Je werd om de haverklap weggestuurd als je gewoon een simpel fotootje wilde maken. Die marshalls hadden echt wel om sommige momenten hoog in hun bolleke hoor. Ze hebben duidelijk niet veel ervaring met zo'n grote events. Ook aan de ticketcontrole heb ik me geergerd. Ook zonder tribunekaart kon je er makkelijk langsglippen om vooralsnog op tribune plaats te nemen. En dan waren er nog de files ![]() FOTO: half de pit mag je niet eens zien. http://www.renaudkuppens.be/pics/DSCN1591.JPG
Last edited by JPMontoya; 06-09-2004 at 12:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De files? Was te verwachten..........en is ook voor gewaarschuwd. Auto parkeren in Haarlem of Amsterdam, en dan met de trein verder tot aan het circuit. Een procedure die ze altijd, in samenwerking met de NS, toepassen bij grote evenementen. Hoorde vandaag dat de files tot 23.00 uur ![]() Met betrekking tot de veiligheid van het circuit heeft Zandvoort dit weekend geen beste beurt gemaakt in de ogen van de ITR. Eerst die klap van Dumbreck..........of een uitloopstrook of geen banden op die plaats. In de F3 zijn er op zatertdag twee zeer zware crashes geweest waarbij de zandbak op het einde van de Tarzanbocht geen enkel nut had. Crash van Dumbreck schijnt bij nader inzien te wijten te zijn aan een losgelopen wielmoer.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|