![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar de data moeten goedvallen, en ik ga toch eens een sponsorke zoeken want zolang we studeren is dat niet simpel te financieren, die kartingpraktijken ... ![]() zeker toch nog eens proberen om een raceke mee te rijden komend seizoen, we zijn al té lang weggeweest hé Ben
|
|||
|
|||
Quote:
Hopelijk blijft deze laatste regel ook het komende seizoen van toepassing... En idd lees de verslagjes er maar eens op na... Steeds mooie races en vooral een zeer aangename sfeer voor en na de wedstrijd... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Das nu het enige nadeel aan karting. Da het zoveel geld kost.... ma tes plezant, dus geve we het er maar aan he ![]() Weet niemand van de al meer ervaren (oudere)piloten, waar ge zo gemakkelijk als student geld kunt loskrijgen. ![]() Of is er ni zo'n mogelijkheid om een junior kampioenschap aan halve prijs te organiseren giovanni ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
OK mannen (en madammen), ik zal het eens allemaal doornemen.
Thanks.
|
||||
|
||||
Wat betreft het idee met de straftijden, niet dat ik me onmiddellijk geroepen voel om te gaan karten, maar goed
![]() Iedereen doet een beetje aan navelstaarderij hier. Je hebt idd 15 sec. aan de broek in race 2, maar... stel je eindigt 4des in die race 2 en diegene die in race 1 5des eindigde wint in race 2. Dus... In race 3 heb je zelf nog 10 sec. uit te zitten en de "nobody" van race 1, mag in race 3 15 sec. uitzitten. De regel is toch op iedereen van toepassing en niet alleen over gans het seizoen op de beste 3 à 4 teams. Die zullen het vanaf race 2 tem 4 of 5 of langer al naargelang hoe goed ze zijn, wat lastiger krijgen. So what? Of willen we niet dat de iets mindere karters ook eens mogen proeven van de champagne? Om de gemoedelijke sfeer erin te houden en iedereen eens wat te gunnen in een competitieve atmosfeer, lijkt me dat de meest uitgelezen manier om alles mooi uit te balanceren. Ik zie het zo. In de grote competities waar deze regel niet van toepassing is, draait het enkel om "de beste MOET winnen". In het DCS - waar ik ook bij was, en redelijk van kortbij zelfs - ging het daar niet om, maar ging het om een dagje amusement op het circuit. Die lui hadden reuzelol en een amicale sfeer tot en met. En deze regel met straftijd bewerkstelligt dat, want iedereen komt al eens aan de bak. Maar op het einde van het kampioenschap komen de besten toch wel weer bovendrijven, want niet alleen snel, ook het koppie moet gebruikt worden om de titel te kunnen pakken, vermits rekenwerk nodig is. just my 2 cents. ![]() Last edited by Guido; 09-01-2005 at 01:21. |
|
|||
|
|||
Gewoon 2 sprints van een half uur waarbij de uitslag van de eerste race de omgekeerde startline is van de 2de race. Punten van 1 en 2 samen als eindtotaal voor het team. Simpel houden en iedereen de kans geven om eens op de pole te staan. Snelle jongens zal je nooit kunnen tegenhouden om te winnen.
|
|
||||
|
||||
ik zou niet gaan foefelen met de startgrids. 1) meer gervaar 2) in machelen zullen ze dat al wel voor ons doen. Het is veiliger om tijdens de pitstops de koers wat meer door elkaar te schudden. Het veld hangt dan al wat meer uiteen en tragere en snellere piloten hebben dan ook minder last van elkaar.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als er redelijk wat verschil is tussen de piloten kan de start van de 2de race waarschijnlijk niet zonder duw- en trekwerk verlopen. ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik dan uit de kart stap, en ik heb niet gewonnen (is meestal het geval) zal ik niet ontgoocheld zijn zolang ik me maar geamuseerd heb en nadien kan nakaarten met een Duvelke (of twee) Helaas dagen er soms figuren op met een heel ander motto. Je weet wel, die mannen die iedereen en alles naar de filistijnen rijden om toch maar één plaatsje te kunnen winnen. Spijtig maar toch... Gelukkig gaat het bij de MAK-karting steeds beter en beter wat dit laatste betreft... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Zet op de eerste 5 plaatsen 5 toprijders en gegarandeerd dat er ook getikt en gedaan wordt, ben zelf marshall geweest dus heb het wel al gezien. En als een toppiloot ineens van vanachter moet terugkomen kan hij het zich niet permiteren om iedere persoon te gaan tikken want dan zal hij nooit meer vooraan geraken door het tijdverlies.
|
||||
|
||||
Ik ben 1 van de piloten dat zuiver voor ambiance rijdt.
En zoals je hier kan lezen in voorgaande replyken draait het daar toch vooral om. en wat ik vooral tof vind is dat die voorstellen om de iets mindere piloten eens de kans te geve om pole te starten komt van de toch wel snellere piloten. Merci he mannen. Ik vind het MAK concept een fijne bedoening, maar al is driesco zijn voorstel ook eens plezant (wel is waar niet voor alle races), maar toch fijn. Trek en duw werk hoort een beetje bij karting (ook al is dat niet echt de bedoeling) en op diene moment kan dat niet de bedoeling zijn, want achteraf zal er altijd op een gemoedelijke sfeer worden nagepraat... (de typische autosportwereld mentaliteit). We zullen wel zien wat giovanni beslist, Greets, Maarten
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|