De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-02-2005, 19:44
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Nieuwe circuit? is da nu weeral veranderd?

ik d8 nu eindeljik is geen afgang te make

nee nee zo erg zalt nu ook weer nie zen, maar toch
als er een nieuw circuit is zal de training zeker niet overbodig zen
Old 01-02-2005, 20:37
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Ik hoop er nog eens te kunnen gaan rijden voor de wedstrijd . Nieuwe baan is goed want was de oude eigenlijk beu na 3x een half uurtje erop gereden te hebben , het lag me ook niet echt...

Ik hoop in ieder geval dat het op de racedag vriest dat het kraakt en enorm glad is .
Reply With Quote
Old 01-02-2005, 20:44
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

idd, da kan ik toch ook mee akkoord gaan, de vorige baan lag me ook van geen kanten

liever terug is een anders en nu maar hopen dat het nog toffere layout is
Old 02-02-2005, 01:56
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Snelste van vandaag was Vertigo (42.85). De rest volgde toch op enige afstand (Jurgen was 2de snelste met een tijd van 43.28). Wel spijtig was dat niet alle karts open stonden. Zo kon ik met de mijne niet beter dan 44.75 en ik ben zeker dat ik in die ronde geen fouten meer maakte.
Reply With Quote
Old 02-02-2005, 16:53
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Mm

Jurgen 2e snelste , kgaan volgende week dinsdag nog eens rijden en laten we hopen dat het nieuwe circuit mij ligt, et vorige was fijn, ma verandering kan geen kwaad eh Ciao Frederik
Reply With Quote
Old 09-02-2005, 02:45
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Vandaag zijn Jurgen en Frederik gaan oefenen en deze avond ook Jordi, Mickey en ik. Ik vond dat het heel glad lag, meer nog dan vorige week en bijgevolg waren de tijden ook een pak trager (ofwel hebben we gewoon allemaal slechter gereden ).

De tijden (al zeggen die ook niet zoveel):

Mickey: 43.190
Jordi: 43.700
Jurgen: 44.080
Dave: 44.490 (daar wil ik zaterdag toch nog een heel stuk afkrijgen!!)
Frederik: 45.640
Reply With Quote
Old 09-02-2005, 12:22
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Ja idd

Quote:
Originally posted by speesman
Vandaag zijn Jurgen en Frederik gaan oefenen en deze avond ook Jordi, Mickey en ik. Ik vond dat het heel glad lag, meer nog dan vorige week en bijgevolg waren de tijden ook een pak trager (ofwel hebben we gewoon allemaal slechter gereden ).

De tijden (al zeggen die ook niet zoveel):

Mickey: 43.190
Jordi: 43.700
Jurgen: 44.080
Dave: 44.490 (daar wil ik zaterdag toch nog een heel stuk afkrijgen!!)
Frederik: 45.640
Het was de eerste keer dat ik er ging rijden, dus die 45.64 ging nog wel, maar ik had toch op scherm 45.0 gezien mss fout gekeken. Jurgen en ik waren praktisch de eersten op het circuit met als gevolg dat het er heel glad bij lag, praktisch onberijdbaar. Nu zaterdag met de opgelopen kennis een veel betere tijd neerzetten; waarschijnlijk is het circuit dan ook veel warmer en meer ingereden bij een race.
Tof maar moeilijk circuit, greetz en tot zaterdag
Reply With Quote
Old 10-02-2005, 12:24
snelle snelle is offline
De Paddock Rookie

gisteren zijn wij met alle 4 de rhino piloten + jordi nog een gaan oefenen op het circuit.

we hadden geen slechter moment kunnen uitpikken...
niemand had ook maar 1 ronde een volledige vrije baan.
er reden namelijk 10 kerels mee die reden om te winnen. zij keken dus niet achterom, ramden je alsnog van de baan ook al had je ze net gedubbeld, blauwe vlaggen kenden ze blijkbaar niet...
racen om te winnen allemaal goed en wel, maar niet als je 4 tot zelfs 15 seconden trager bent dan ons vijven.

enfin de tijden (zonder vrije baan dus)
1) Johan 43.440
2) Kay 43.960
3) Dieter 44.230
4) Peter 44.820
5) Jordi 44.830

ps: de baan lag er niet zo glad bij als maandag naart schijnt
Reply With Quote
Old 10-02-2005, 13:59
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Het stelletje kerels zoals Snelle al aanhaalde was tamelijk gelijk. Ze hadden allemaal een alternatieve rem. Hun motto was "Als die voorons remt en wij rijden daar tegen staan we ook stil". Erg sportief. Niet dan? De gekste dingen deden ze gewoon. Zo reed ik iemand voorbij op de brug en bij het afrijden van die brug ging die even leuk nog mijn kart proberen om te draaien naar de andere richting. Gelukkig lukte dat niet en kreeg hij een koekje van eigen deeg. Ik wil maar zeggen het de sessie een uitstekend voorbeeld was van hoe het zeker NIET moet !
Je kan minder ervaren zijn en wat opletten. Dan loopt alles goed. Maar als je zo een 5sec trager rijdt en denkt dat je de snelste op de piste bent dan is dat vragen om problemen.
Maar zo zal het zaterdag beslist niet zijn. (laat ons hopen ! )
Old 10-02-2005, 14:35
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by snelle
we hadden geen slechter moment kunnen uitpikken...
niemand had ook maar 1 ronde een volledige vrije baan.
er reden namelijk 10 kerels mee die reden om te winnen. zij keken dus niet achterom, ramden je alsnog van de baan ook al had je ze net gedubbeld, blauwe vlaggen kenden ze blijkbaar niet...
Dat soort gasten ben ik er ook (vooral vroeger) héél & té vaak tegengekomen. Ze rammen je wanneer ze goesting hebben, ze duwen je rond, wanneer je ze zonder te raken, bent voorgestoken (kunnen ze dat dan niet hebben ofwat?!)
Kortom ze trekken hun van niets iets aan, erg, heel erg vindt ik dat. Dat ze dat doen als zij alleen met hun groepje rijden, maar zeker niet als er andere (en in dit geval zelfs beter) piloten meerijden

Mja kveronderstel dat zaterdag zoiets (hopelijk) niet voorvalt.

btw: hier waren de tijden van onze training (dinsdag avond)

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting!
Old 12-02-2005, 13:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Heren,

Jullie weten toch dat het verboden is om te gaan trainen op een circuit waar enkele weken later een Grote Prijs gereden gaat worden? Ik heb me daar keurig aan gehouden.........Team 200 kg is dan ook een van de weinige reglementaire deelnemers hedenmiddag Die trainigen hebben overigens weinig nut gehad als jullie geen rijdende chicanes hebben gesimulerd

When the flag drops..... the bullshit stops!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-02-2005, 14:29
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mark
When the flag drops..... the bullshit stops!
Da vindek nu is een heel schoon uitdrukking se!!!
Old 12-02-2005, 22:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Na de weging hebben we onze teamnaam aangepast, Team 200 kg + Als negende gestart en als 10 over de meet op een veld van 17 teams.....en dan met 2 pitstops. We lagen dus lekker op de baan.

De karting zelf is vlekkeloos verlopen, geen incidenten of andere onvolkomenheden opgemerkt. Sportief rijgedrag van de deelnemers, een "wedstrijd" zoals het hoort
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 00:02
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Bedankt aan alle piloten, supporters, medewerkers, ... !!!!! Dankzij jullie is het een zeer goede en vooral faire wedstrijd geweest.

Voor de volledigheid de uitslag (als iemand de wedstrijdbladen wil inscannen, dan mag die dat altijd doen ):

1. CRT1 (43.859) (1)
2. CRT3 (44.100) (2)
3. G&Y Racing (44.299)
4. CRT2 (44.480)
5. F1world.be (44.950)
6. Wazda (44.740)
7. Rhino1 (45.140)
8. Rhino2 (44.560)
9. The dangerous brothers (45.760) (3)
10. Team 200kg (46.180)
11. Limburgse Biervrienden (45.899)
12. Ankaerts (45.770)
13. R&J Racing (45.629)
14. Chocolade Jacques (46.750)
15. The Newbies (45.760)
16. Team Banaan (46.319)
17. Dirty drivers (47.230)

(snelste tijd tussen haakjes)

(1) Niet mee in einduitslag opgenomen, want hebben deze race georganiseerd
(2) Snelste Calamitas team (organisatie niet meegerekend)
(3) Snelste Calamitas voetbalteam
Reply With Quote
Old 13-02-2005, 00:07
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Had eigenlijk nooit op voorhand verwacht dat ik de CKC zelf zou winnen. Tijdens het oefenen lukte het niet zo goed (kon geen goede chrono's neerzetten), maar tijdens de race lukte echt alle. Daarboven hadden we een goede kart en zo kon ik naar de leiding rijden (en ook de snelste chrono erbovenop). Als mijn gas niet had blijven hangen, dan had ik zelfs nog heel stuk rapper gekund denk ik. Het circuit ligt me dus blijkbaar toch ...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules