![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kunnen ze géén patchke uitbrengen om aan die licenties een mouw te passen??? Patchke 1.2.3.4 misschien???
![]() |
|
||||
|
||||
een licentie is een overeenkomst tussen partijen, geen stukje code in een programma...
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Bramzel; 20-01-2005 at 15:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus is het toch normaal dat de mensen vinden dat Simbin moeilijk doet tegen de mod'ers? Of dat uit eigen overtuiging is of gedwongen ... En zoals ik het lees verbiedt Simbin opdracht van, dus wordt hij niet geweigerd omdat ze er zelf een klaar aan het stomen zijn, 2x spijtig ... Groeten, GTRfan Jochie |
|
||||
|
||||
Zeg Marcel, dat van dat patchke was een graptje hé...
![]() Trouwens, wat dat stotteren betreft, ik lees hier maar weinig van mensen met hetzelfde probleem, terwijl ik duidelijk niet alléén met dit probleem zit... http://www.bhmotorsports.com/board/v...042ec2ad55b19b Aan een framerate van +/- 60-70 heb ik tijdens het bochten nemen de achtergrond die begint te "stotteren", en dit zodanig dat het op sommige momenten niet meer te spelen is. Ik probeerde al van alles (zie link) Wat de BMW betreft... is het zo dat ze (heu, BMW of de FIA zeker...) Simbin iets kunnen maken als 1 of andere modder de BMW beschikbaar stelt? Iederéén die hem download en installeert beslist dan zelf om dit te doen... buiten de wil van Simbin om... Om met die BMW te rijden moet je een officiële GTR CD hebben, waaraan Simbin centjes aan over houdt... Is er hier een probleem dan? Waren er met GTR 2002 problemen als alle wagens zomaar op het net gegooid werden? ![]() ![]() Bon, genoeg geleuterd... Ik ga de Elise nog eens opstarten... |
|
||||
|
||||
Er is een nieuwe demo. Je kunt s'avonds rijden en je kunt ook op simulation rijden zeggen ze. Je kunt rijden met de Saleen S7-R en de Ferrari 360 Modena. Te downloaden op de GTR site.
Greetzz.. Corvetteboy
http://www.brechtdecancq.com Last edited by Brecht; 11-02-2005 at 14:53. |
|
||||
|
||||
vanaf vandaag in BElgië te koop. en beter dan die duitse want mijn versie is al v1.3
![]()
|
||||
|
||||
Jep, heb em net gaan halen beestig 49 € @ game mania
|
||||
|
||||
En welke extra tracks zitten erin?
|
||||
|
||||
Ik was hem gisteren al gaan halen, 44 euro in de mediamarkt
![]() |
|
||||
|
||||
wij hebben:
Spa Spa 24u Monza Estoril Magny Cours Anderstorp Barcelona Oschersleben Pergusa Brno en Donington Ik had gelezen dat er bij de internationale release 2 nieuwe tracks gingen bijzitten
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat me nu wel begint tegen te steken is hoeveel vaster de andere wagens "hun rijrichting behouden" bij duels. Bij een duel gaan ze soms in het gras en de lijn die bij u op de baan dan in een spin resulteert kunnen zij wel aan op het gras. Heb eens getest door in de regen tegen hun achteras te rijden en AI reed gewoon rechtdoor, vreemde replay ... Jochie |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|