De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
Old 20-01-2005, 00:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by krikke
Het strafste is toch ook dat Simbin ook moeilijk doet tegen mensen die één of ander modden, terwijl zij eerder niets anders deden...
het verschil is dat zij, door de aard van hun licenties, daartoe zowat verplicht zijn...
Old 20-01-2005, 00:05
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Kunnen ze géén patchke uitbrengen om aan die licenties een mouw te passen??? Patchke 1.2.3.4 misschien???
Reply With Quote
Old 20-01-2005, 01:31
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

een licentie is een overeenkomst tussen partijen, geen stukje code in een programma...
Old 20-01-2005, 15:39
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by krikke
Het strafste is toch ook dat Simbin ook moeilijk doet tegen mensen die één of ander modden, terwijl zij eerder niets anders deden...
Wij doen niet moeilijk tegen modden. We hebben verdraaid nog an toe uitgebreide templates van alle wagens online gezet, plus alle andere zooi benodigd. Er zijn al verscheidene nieuwe tracks gereleased. De skins komen ook lekker op gang. En waar doen wij dan precies moeilijk? Als zoals in dit geval wij doorkrijgen van hogere instanties dat ze die BMW niet er in willen hebben, hebben wij weinig keus is het niet? Of moeten we dat gaan negeren? Zou het zelf ook schitterend vinden om die wagen er in te hebben, maar het is nou eenmaal niet anders.

Last edited by Bramzel; 20-01-2005 at 15:41.
Reply With Quote
Old 20-01-2005, 16:28
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Bramzel
Wij doen niet moeilijk tegen modden. We hebben verdraaid nog an toe uitgebreide templates van alle wagens online gezet, plus alle andere zooi benodigd. Er zijn al verscheidene nieuwe tracks gereleased. De skins komen ook lekker op gang. En waar doen wij dan precies moeilijk? Als zoals in dit geval wij doorkrijgen van hogere instanties dat ze die BMW niet er in willen hebben, hebben wij weinig keus is het niet? Of moeten we dat gaan negeren? Zou het zelf ook schitterend vinden om die wagen er in te hebben, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ik ken de situatie niet maar wil gerust geloven dat er weinig keus is. Maar de weigering wordt gecommuniceerd door Simbin.
Dus is het toch normaal dat de mensen vinden dat Simbin moeilijk doet tegen de mod'ers?
Of dat uit eigen overtuiging is of gedwongen ...

En zoals ik het lees verbiedt Simbin opdracht van, dus wordt hij niet geweigerd omdat ze er zelf een klaar aan het stomen zijn, 2x spijtig ...

Groeten,

GTRfan Jochie
Reply With Quote
Old 20-01-2005, 19:02
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Zeg Marcel, dat van dat patchke was een graptje hé...
Trouwens, wat dat stotteren betreft, ik lees hier maar weinig van mensen met hetzelfde probleem, terwijl ik duidelijk niet alléén met dit probleem zit... http://www.bhmotorsports.com/board/v...042ec2ad55b19b

Aan een framerate van +/- 60-70 heb ik tijdens het bochten nemen de achtergrond die begint te "stotteren", en dit zodanig dat het op sommige momenten niet meer te spelen is. Ik probeerde al van alles (zie link)

Wat de BMW betreft... is het zo dat ze (heu, BMW of de FIA zeker...) Simbin iets kunnen maken als 1 of andere modder de BMW beschikbaar stelt? Iederéén die hem download en installeert beslist dan zelf om dit te doen... buiten de wil van Simbin om... Om met die BMW te rijden moet je een officiële GTR CD hebben, waaraan Simbin centjes aan over houdt... Is er hier een probleem dan? Waren er met GTR 2002 problemen als alle wagens zomaar op het net gegooid werden? Ik denk er het mijne van...

Bon, genoeg geleuterd... Ik ga de Elise nog eens opstarten...
Reply With Quote
Old 11-02-2005, 14:47
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Er is een nieuwe demo. Je kunt s'avonds rijden en je kunt ook op simulation rijden zeggen ze. Je kunt rijden met de Saleen S7-R en de Ferrari 360 Modena. Te downloaden op de GTR site.

Greetzz.. Corvetteboy

Last edited by Brecht; 11-02-2005 at 14:53.
Reply With Quote
Old 04-03-2005, 13:25
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
vanaf vandaag in BElgië te koop. en beter dan die duitse want mijn versie is al v1.3 wel spijtig we kunnen voorlopig nog niet online tegen elkaar dus.

Reply With Quote
Old 04-03-2005, 13:38
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Jep, heb em net gaan halen beestig 49 € @ game mania
Reply With Quote
Old 04-03-2005, 13:41
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

En welke extra tracks zitten erin?
Old 04-03-2005, 13:50
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Ik was hem gisteren al gaan halen, 44 euro in de mediamarkt Extra is de 24u van Spa. Of er nog andere extras inzitten tov de Duitse versie weet ik niet.
Old 04-03-2005, 14:01
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

wij hebben:

Spa
Spa 24u
Monza
Estoril
Magny Cours
Anderstorp
Barcelona
Oschersleben
Pergusa
Brno
en Donington

Ik had gelezen dat er bij de internationale release 2 nieuwe tracks gingen bijzitten
Old 04-03-2005, 14:28
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Ottooke
Ik was hem gisteren al gaan halen, 44 euro in de mediamarkt Extra is de 24u van Spa. Of er nog andere extras inzitten tov de Duitse versie weet ik niet.
stabieler. de duitse versie wordt op 8 maart gepatcht naar 1.3

Reply With Quote
Old 04-03-2005, 19:39
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by raceboy
stabieler. de duitse versie wordt op 8 maart gepatcht naar 1.3
Is ook waar. Ik was redelijk verbaasd toen de release in Duitsland plaatsvond. Ik heb een tijdje gewerkt bij het bedrijf dat de QA deed voor Simbin en daar waren ze niet te spreken over het aantal bugs. Daarom heb ik ook gewacht op de release in België.
Old 05-03-2005, 01:46
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Ottooke
Is ook waar. Ik was redelijk verbaasd toen de release in Duitsland plaatsvond. Ik heb een tijdje gewerkt bij het bedrijf dat de QA deed voor Simbin en daar waren ze niet te spreken over het aantal bugs. Daarom heb ik ook gewacht op de release in België.
Zeg niet dat er geen inzitten maar heb er toch weinig of geen last van gehad en ondertussen wel al een paar maand gespeeld

Wat me nu wel begint tegen te steken is hoeveel vaster de andere wagens "hun rijrichting behouden" bij duels.
Bij een duel gaan ze soms in het gras en de lijn die bij u op de baan dan in een spin resulteert kunnen zij wel aan op het gras.

Heb eens getest door in de regen tegen hun achteras te rijden en AI reed gewoon rechtdoor, vreemde replay ...

Jochie
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules