![]() |
|
|
||||
|
||||
hhm net wat filmpjes bekeken over dtm3 en om eerlijk te zijn lijkt me dtm 1 nog altijd als beste spel te gaan blijve staan (voor mij dan toch)
als je de schade bekijkt in dtm 2 en 3.. als je hard tegen een muur knalt is het realistisch, maar als je tikjes geeft gaat je bumper er zo vervormd uitzien,in dtm 1 ging hij loshangen of viel hij af dat was nog eens mooi, ook mooi aan dtm 1 was dat je zelf races kon samen stellen wat zeer veel plezier kan opleveren na de career te hebbe uitgespeeld... maar toch denk ik dat dtm 3 ook een super spel wordt! als je ziet hoeveel wagens en hoeveel circuits !!! in een filmpje ook nog een 'rally cross' achtig kampioenschap gezien met de dakar wagens van vw mitubischi en ook een nissan meen ik... dat moet ook wel plezier gaan leveren.. nog een vraagje als de release datum 24 februari is betekent het dan ook dat hij echt de 24ste al in de winkel ligt ?? |
|
||||
|
||||
normaal gezien wel
het is te zeggen: normaal gezien zal het al eerder in de winkel liggen (zal nu wel al zijn, ongeveer), maarr op de 24ste mag die winkel het ook effectief in de rekken leggen en verkopen
|
||||
|
||||
Op de Game Mania site staat nog steeds 23 februari als release datum.
|
||||
|
||||
er komt ook een limited edition waar ook een dvd bij zit met de hoogtepunten van de dtm 2005
http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=3278 maar de vraag is of deze editie ook in belgie gaat komen want ik heb ook al gehoort dat er bij toca race driver 3 (engeland) een ticket voor een btcc race zou zitten.. maar hopen dat er bij de belhische versies ook een dvd zit.. |
|
||||
|
||||
Quote:
kga morge wel is langs. maar zal amar niet teveel hopen
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
nog maar 1 nachtje slapen, en hij ligt in de winkel....
hhhm k ben gisterre ook nog eens gaan kijke of hij nog nie in de winkel lag. maja tzal morge worden ! |
|
||||
|
||||
'k snap jullie enthousiasme eigenlijk niet.
'k vind Race driver 3 zo'n belachelijk spel ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens, hoe kan jij in godsnaam weten hoe een spel dat pas morgen uitkomt speelt? Omdat je de demo gedaan hebt? Een demo is in de regel nog niet volledig afgewerkt en bevat dus meestal nogal wat bugs.
|
||||
|
||||
Quote:
en omdat jij dat vindt moet iedereen dat vinden? Er zijn er zo nog geweest in het verleden. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
hhm hij lag nog niet in de winkel
![]() ![]() |
|