![]() |
|
|
||||
|
||||
"The Paddock International Race Track"
|
|
|||
|
|||
Nog eens een kleine update:
Alles is getaped, tgaf echt een leuk gevoel om dat stadium door te komen, meer dan 100m tape aangebracht! De tape op de laatste plaat: de kortste bocht op het circuit, het tweede deel van de Sses... Tgaat hier spannen als we in de eerste ronde hier allemaal samen toekomen! ![]() Veilig door de bocht gekomen: ![]() De omrandingsmuurtjes zijn geschilderd, al de platen kunnen al afgezet worden, morgen is het de beurt aan de "binnenmuurtjes": ![]() Alle curbs zijn geschilderd... het begint echt vorm te krijgen. Ik zou eens een dag met iemand kunnen samenwerken om de steunbalkjes onder de platen te krijgen. Dan is het gewoon alle tape verbinden langs onder en we kunnen bollen! Ik hoop de veertiende een "officiële inwijding" kunnen doen! Nog steeds geen gepaste naam gevonden trouwens! G. |
|
||||
|
||||
The Shark Race Track
of RS 500 |
|
|||
|
|||
Terug busy dagje naast en op het nieuwe circuit!
Deze morgen al de andere muurtjes gezaagd, stuk voor stuk 4cm hoog: ![]() Een "paar" schraagjes gaan kopen: ![]() Er zijn stiekem al wat testritten gebeurd: ![]() De eerste plaat op balken gevezen en volledig de bedrading aangesloten: ![]() Dit ging nog redelijk vlot, hopelijk morgen twee platen bekabelen en vastzetten! Lage muurtjes geverfd en al de rest ligt mooi te drogen, er kunnen er morgen al een paar gemonteerd worden op de eerste plaat! ![]() G. |
|
||||
|
||||
lol -> een "paar" schraagjes gaan kopen, heet dat dan.
![]() Mooie VFR overigens (als ik mij niet vergis tenminste...) ![]() |
|
|||
|
|||
re : test ritten : eindelijk es een ECHTE auto ! lol !
|
|
||||
|
||||
Ik blijf dit volgen, prachtig gewoon!!!
|
|
|||
|
|||
Redelijk wat werk in gestoken gisteren... platen vastgezet op balken, buitenranden geplaatst, nieuwe plaat gesoldeerd, rap één fotoke genomen...
Het begint op een circuit te trekken hé? ![]() We hebben alle lanes al onderaan aan elkaar gezet en met een 9v batterijtje eens getest... het gaf een supergevoel om al es zo ver te kunnen bollen... Vanavond de "binnenmuren" vastlijmen en nog een extra plaat klaarmaken om ertegen te zetten! Vrijdag komen er twee gasten meehelpen om alles een beetje te laten vooruitgaan... wie weet krijgen jullie dinsdag actiefoto's! G. |
|
||||
|
||||
Prachtig! Ook die (altijd weer tactisch goed opgestelde) moto trouwens.
Suggestie : de stukken die tussen het circuit liggen en dus geen deel uitmaken van het circuit, kan je insmeren met witte houtlijm, met water verdund, waarna je die delen kan bestrooien met kunstgras dat je kan bekomen bij de modeltreinen-afdeling. Geeft een super-resultaat! |
|
|||
|
|||
Hehe... die moto... die staat gewoon op het kleine stukje dat ie nog heeft in m'n garage... Er zijn schilders bezig het huis mooi aan te kleden en al hun materiaal staat ook nog in de garage... weinig plek dus...
Gras komt er ook nog op bepaalde stukken hoor! Ik heb nog veel gras over van Petit Spa! Reclamepanelen heb ik ook nog met hopen... het wordt zeker kleurrijker dan nu! Ik heb trouwens nog goed nieuws... een timingsysteem voor een vierbaans track van hetzelfde merk als er één op mijn Petit Spa staat, kost ongeveer 500 Euro. Ik heb gisteren een zelfbouwpakket gevonden, waar er een pc wordt op aangesloten die gans de race bijhoudt (aantal rondes, snelste rondes, gemiddelde snelheid) en waar een volledig startsysteem bijzit (met startlichten op scherm vd pc) voor slechts 129 euro. Ideaal voor endurances dus! ![]() We zijn gisteren avond nog es bezig geweest over de race die ik met een paar van jullie wil organiseren. Over de klasse, indeling in teams, wie er nog op de lijst van genodigden zou staan... We komen er binnenkort wel uit! G. |
|
||||
|
||||
Begint er echt cool uit te zien. Hier zou ik ook wel eens op willen rondsheuren
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
??? aaah , anders staat ie de living ??? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
|||
|
|||
Het marcheert!!!!
Jaja jongens... tis zover... de eerste rondes zijn gereden!!! En ik moet eerlijk zeggen... het is beestig...
Gisteren hebben we tot redelijk laat in de avond met vier man aan de baan gewerkt en we hebben ze rijdensklaar gekregen... uiteraard met de nodige electrische problemen in het begin... maar tegen 10-11 uur zaten we toch mooi met 4 man op een perfect werkende baan! De eerste rondes gaven een super gevoel! Maanden aan dit spul gedacht, gepland, getekend, gefreesd, geschilderd, gevezen, getaped... en gisteren was het dan zover! De baan ligt uiteraard spek en spek glad... de eerste 100 rondes was het meer ijs-racen dan wat anders... ook leuk... maar moeilijk om iets of wat van rondetijden in te schatten (we raakten niet onder de 10-11 seconden)... Na een uurtje of twee erop gereden te hebben begon het wegdek al wat meer grip te krijgen (snelste ronde dan gisteren van mij met 911GT2 zat op 8.4 op gsm chrono getimed). ... Het zou al super zijn moeten de tracks paralel lopen, maar met dit "ideale lijnen-systeem" is het echt fantastisch! Het slotracen krijgt een nieuwe dimensie vind ik! Echt meer autosport... techniek en vooral taktiek!!! Moesten we gisteren rond twee uur snachts iemand gevonden hebben om te filmen hadden we al zeer mooie gefilmde beelden kunnen laten zien... Ierdereen wou uiteraard rijden en niet filmen... Ik probeer maandag wat te filmen als we met 8 zijn... Enkele beelden! Circuit gezien van vanachter: klein is iets anders hé! ![]() Andere kant: ![]() 911GT2 in actie: ![]() 935 In actie: ![]() Momenteel worden de muurtjes verlijmd, ze kunnen een nachtje drogen en zijn morgen crash-klaar! ![]() Hier zie je mooi dat elke baan anders is... ![]() G. (Zeeeer content) |
|
||||
|
||||
Ken je dat liedje: Wij zijn goe bezig ,ook zegge ze ........ Awel, ik zou het volgende zeggen: GIJ ZIJT GOE BEZIG ......
![]() ![]() ![]() Grtzzzzzz Nismo ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|