![]() |
|
|
||||
|
||||
Kwil wel meedoen,maarja, examenperiode :| Tis toch maar promo en geldt niet mee voor offi klassement. Kartgrid ga ik wss doen omdat je f1 stijl rijden hebt ,met meer deelnemers op het veld en om veel bij te leren. En mak,omdat het zo een toffe groep is waar iedereen iedereen kent
![]()
|
||||
|
||||
Mak wil ik ook wel nog doen hoor...
Als IM Racing nu ne keer terug zouden meedoen se ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Bezie het maar als een kerstcadeautje dan ![]() Ik heb een drukke week, oudercontacten, rapporten, ... en tegen dat het rapport uitgedeeld is, ga ik eerst feesten en dan Kerstmis vieren. Leerkracht zijn is toch een relaxte job ![]() |
|
||||
|
||||
Ok cava,merci,as ze er ma kome
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dat ken ik.
Een groter geheugen kaart kan wonderen doen ![]() Of je kan ze op een cd zetten en de geheugen kaart leeg maken ![]() |
|
|||
|
|||
Normaal is The Old Men volgend jaar opnieuw van de partij voor de MAK wedstrijden.
Belkart is twijfelachtig: niveau vermoedelijk te hoog ![]() ![]() Waar vind ik meer info over kartgrid? Is dit ook een competitie, of eerder iets zoals forever carting? |
|
||||
|
||||
Ik weet het niet, het nieuwe reglement moet nog online komen. feit is dat het iets lek mak karting is, maar wel ook vantijd 60 min races. Enige verschil zijn gewichtklassen en dat je met je teammaat mag rijden tegelijkertijd. Dus a la f1 style
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Kort samengevat: zijn 10 individuele wedstrijden, waarbij je op hetzelfde moment rijdt als je teamgenoot (zoals in de F1 dus). Van die 10 wedstrijden zijn er 7 van een half uur en 3 van een uur, ook telkens op een verschillend circuit. En voor de race is er steeds een kwartier kwalificaties. Het is dus ook een competitie. Niveau is ook naar de hoge kant, maar dat is ideaal om wat bij te leren ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik had ook een poging gedaan om een foto te nemen van het podium, maar helaas valt dat niet mee aangezien er niet genoeg licht was.
Het is dan ook met men gsm (2megapixel) getrokke, die neemt echt mooie foto's bij wat meer licht, maar hier was er dus echt te weinig, aangezien hij geen flits heeft --> vandaar de ruis ![]() hier klikken.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dan moet de sportiviteit van de voorgaande jaren blijven blijven. En moet er eerlijk geoordeeld worden over het tikjes geven of over er elkaar uitrammen. Na de eerste race van het seizoen hadden wij geen zin meer in zo'n kampioenschap. als ge op een 5e positie rijdt en ge verdedigt uw plek, en ge wordt er uitgetist 2 maal na elkaar door dezelfde piloot en er gebeurt niets, dan vroegen wij ons af waar de sportiviteit van die wedstrijd es. Nu kunde zeggen: zeveraar. Ma vorige week zijn we weer in contact gekomen met diezelfde piloot en weer heeft ie er ons uitgetitst. Ik heb 5 seizoenen MAK meegereden. Mijn eerste contact met karting was via een MAK wedstrijd. En ik heb veel geleerd van de oude mannen. De organisatie is goed ![]() Maar voor studenten (ook voor werkende mensen) vind ik de MAK soms veel geld... 20€ lidgeld... en je krijgt niets in de plaats van voordelen, clubblad... Dus we gaan dit nog bekijken. Groeten, Maarten
|
||||
|
||||
mja,anderzijds betaal je maar 65 euro per wedstrijd.
bij belkart betaal je ook lidgeld. en je hebt inderdaad niets aan het geld. tenzij dit is voor een verzekering natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dus bij de belkart is het niet enkel de verzekering die je betaalt. ![]() |