![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Scans van de qualifs zijn hier te vinden, de wedstrijd krijg je hier te zien. Ik heb gisteren een schitterende wedstrijd gezien waarbij er kennelijk een nieuw fenomeen de kop is komen opsteken. Namelijk de kart met bijhorende trekhaak. Enkele teams waren zo aan elkaar gewaagt dat ze niet los konden geraken van elkaar ![]() Er werd hard ( zoals te zien is aan de tijden ) maar fair gereden. Enige minpunt was de pech die Stijn en Dieter mochten ondergaan. Spijtig maar het blijft een mechanische sport. Het toeval wil dat Dieter gisteren z'n joker heeft ingezet. Net zoals vorig jaar loopt het die wedstrijd fout voor hem ![]() Hierbij is reeds geweten wie er geen joker meer zal inzetten ![]() Enkele nieuwe teams hebben bewezen dat ze zich mooi kunnen stand houden. Vanzelf Racing is er zelfs in geslaagd om bij hun eerste wedstrijd reeds op de 2de plaats te finischen !!! Hou rekening met hen voor de eindeafrekening zou ik zeggen. Hopelijk kunnen we dit niveau de rest van het seizoen aanhouden, op naar de volgende. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Proficiat aan alle teams. Het was een leuke, (voor ons frustrerende ![]() We hebben enkele spannende duels geleverd volgens het boekje... Ook een ![]() Zo blijft de Mak een van de sportiefste kampioenschappen. Verslag van rhino racing 1 en rhino racing 2 is te lezen op www.rhino-racing.be |
|
||||
|
||||
Het was gisteren een heel aangename race. Ik ben er met Vanzelf Racing mooi 2de geworden. Hadden we eigenlijk helemaal niet verwacht. We hadden gehoopt op een top 6. We waren er woensdag gaan rijden en de baan lag me niet echt. Ik ben dan de kwalificaties begonnen en had toen een 3de tijd gedraaid. Mijn teammaat deed dan nog wat van mijn tijd af, maar we bleven
3de. Dan mijn teaammaat de race begonnen en er reden snel 3 teams weg. Calamitas was te sterk voor de rest. Dan waren er mooie duels voor plaats 2 en 3 en ook voor 4 en 5 en de rest reedt er als een treintje achter. Dan was mijn teammaat als 2de binnengekomen en heb deze plaats gelukkig kunnen vasthouden. Hopelijk kunnen we op dit rime door gaan, dan zou ik heel content zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Er is idd niet slecht gereden, maar Calamitas stak er toch precies wat bovenuit. Ze hebben bovendien 1 honderste rapper gereden dan mijn snelste tijd daar ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag er zeker van zijn dat jij volgende keer zo eentje krijgt ![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Giovanni, kan je iets in het reglement zetten dat er op voorhand niet getraind mag worden.
![]() Tijdens de kwalificaties behaalden we (VDHRacing) de laatste plaats. In de race konden we echter opklimmen tot de zesde stek. Meer zat er door het veelvuldig treintje rijden echter niet in. Op naar de volgende ... ![]() |
|
||||
|
||||
Met op voorhand trainen bedoel je dan de qualifs? Het maakt natuurlijk veel uit of je traint op voorhand of niet. Maar wat betreft dit circuit is het vrij makkelijk de lay-out te leren kennen. Des te meer omdat we er vorig jaar nog op gereden hebben. Grotendeels ken je het circuit nog. Neem daar dan bij dat je karts extreem veel grip hebben, en je draait tamelijk goede tijden. Omdat ik nerges tijd vond nog een heatje te gaan rijden hebben jurgen en ik maar besloten het aan het lot over te laten, dat in ons voordeel stemde
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Over dat trainen op voorhand...ik denk niet dat je zoiets in de hand hebt. En ik vind eigenlijk niet dat je daar iemand voor kunt weigeren. Voor mij is het zowiezo quasi onmogelijk om op voorhand te gaan trainen wegens tijdsgebrek en die afstanden die ik daar telkens voor moet afleggen. Ik denk ook dat dat voor velen het geval is (met uitzondering op de kartpistes die in de buurt liggen). Maar het geeft je inderdaad wel een groot voordeel, dat is een feit.
De volgende wedstrijd ben ik alleszins paraat! Gaat het nu door in de JPR of in Machelen? |
|
||||
|
||||
Laten we hopen op Machelen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
@ frederik:
Trainen maakt veel uit hoor! ma ik vind niet dat men dit moet verbieden, trouwes, ik denk da witte dit als grapje bedoelde. @ Tom Anouk Vermeiren, zegt u da iet ![]() IM racing heeft een jaar geen MAK wedstrijden meer meegereden en dit merkte we. Het niveau stijgt elk jaar weer. Maar zoals al eerder vermeld werd, sportiviteit alom.... (vorig jaar zijn we door het agressieve gedrag van sommige kartteams , elders wedstrijden gaan zoeken, maar dit jaar gaan we terug MAK rijden) Trouwens we mogen het ook zeggen: Herselt is een micky mouse circuit, maar de marshals doen er goed hun werk groeten en hopelijk JPR volgende keer
|
||||
|
||||
Ja ik denk ook wel dat het als grap bedoeld was
![]() ![]()
|
||||
|
||||
En als iedereen ipv enkel en alleen aan t resultaat te denken volgende keer wat langer zou blijven hangen
![]() Ik ga niet alles van Spees overnemen ze ![]() Op de één of andere manier vond ik het één van de leukste wedstrijden in de mak tot nu toe.. en we hebben al veel betere uitslagen gereden dan een vijfde plaats ![]() @ Witte, treinen botsen normaal nie ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb eens snel in mijn agenda gekeken en 15 april is nog vrij. Als de volgende wedstrijd in FKI plaatsvindt, doe ik zeker mee (heb namelijk eind april enkele wedstrijden daar, dus kan wat oefening gebruiken). Als de volgende wedstrijd in JPR plaatsvindt, ga ik nog zien of ik meedoe. Binnenkort meer nieuws dus. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb in het begin een keer hetzelfde voor gehad met iemand van de curbies (dacht ik) waar ik een plaats kon winnen. Ik heb hem onmiddelijk terug voor gelaten. Nee, de ramtechniek is niet aan mij besteed, ik hou het liever sportief, alhoewel een tikje hier en daar bij close rijden niet te vermijden is. |
|
||||
|
||||
Is het al bekend waar de volgende race gaat doorgaan?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|