![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
waarom ben ik ooit aan dit forum begonnen zie he hakki, das uw mening, en ik heb de mijne!! de waarheid zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen!!! Mor het afbreken van Schumi wat hier de laatste weken bezig is, is absoluut niet op zijn plaats!! Dat is waar mijn pleidooi over gaat!! Volgens sommigen hier op dit forum is het onterecht dat Schumi momenteel als eerste staat in het WK, wat volgens mij onwaar is!!! Schumi is en blijft een piloot die altijd snel is, en zelden punten laat liggen waar hij zelf iets aan kan doen!! En dat is een van de redenen waarom hij in zijn carriere al zoveel wereldtitels en poles heeft gepakt!! airco
![]() Last edited by airco; 28-05-2001 at 21:42. |
|
||||
|
||||
ik heb efkes terug gebladerd en vind niemand die letterlijk zegt dat shumi het niet waard is om op de eerste plaats te staan hoor, maak je het weer niet erger dan het is???(een beetje meer olie op het vuur gooien)*L*
Shumi is (momenteel) de beste (met een beetje "veel" geluk*LOL*), ja, hij staat dan ook met recht de eerste, maar waarom breken die Ferrari supporters dan steeds McLaren en i h b Dc af? Is toch normaal dat ze direct lap op stuk krijgen hé*L* Vond het wel amusant, jammer dat Sennake zich niet gemoeit heeft, heeft pc probs heb ik gehoord zeker?? Voor mij is Monaco gesloten, op naar Canada Greetz, De laskaat Last edited by Laskaat; 28-05-2001 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Nogmaals, dat 'vele' geluk van Schumacher (mjaja zal wel) is ENKEL en alleen te danken aan de idiote problemen bij McLaren.
En daar kan Schumacher volgens mij niets aan doen dat die McLarens stilvallen. En Laskaat: als ik ff terugblader vind ik wel enkele reacties die fel anti-Schumacher zijn, maar ik moet toch ietwat moeite doen om uitspraken te vinden die compleet contra-Coulthard/McLaren zijn. Lijkt me trouwens gek van Ferrari-supporters om na een overwinning een keertje te gaan lullen op Coulthard en Hakkinen. Je zou ze eerder moeten bedanken ![]()
|
||||
|
||||
LOL
ik zou ook eens geluk willen hebben (lotto)*L* btw: die uitspraak van k2 en het nieuwtje op F1room dat Barco BAR sponsert is niet waar, ze zeiden al dat zo de Belgische piloten een kans zouden krijgen in de F1 *WOEHAA* Last edited by Laskaat; 28-05-2001 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik deze thread lees ben ik eigenlijk wel blij dat mijn PC thuis gecrasht is, ik heb nu geen enkele uitspraak gedaan die gelijk wie kwetst, men kan mij dan ook niks in de schoenen schuiven en ik bekijk het allemaal vanop een veilige afstand van de esbattementen :-) Maar de eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat McLaren geflaterd heeft, Coulthard wel erg lang achter Bernoldi vastzat (dat is dus meepraten met de Schumi-fans) en anderzijds dat Schumi het niet echt moeilijk gehad heeft en dat de topsnelheid van Bernoldi de factor was die Coulthard zo lang parten gespeeld heeft, wat meteen de verklaring is waarom Verstappen wel en DC niet voorbij Bernoldi geraakte. Ik denk niet dat ik daarmee 1 persoonlijke opninie vermeld heb, ik hou me bij de feiten, ik kom hier trouwens toch 2 treinen te laat om me nog te moeien :-) En aan Tsjolder : ik had niet gedacht dat het zo zou lopen, maar al bij al hebben we elkaar geen enkele keer ik de haren gezeten eh :-) Sennake closes the thread (wat mij betreft eh). Op naar de volgende koers! Wat de kwis betreft zal ik alles posten as soon as mijn PC het thuis terug doet! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als we nu eens allemaal een voorbeeld namen aan Sennake:
die zijn post en mening over de race stemt volgens mij met al onze meningen overeen, maw: he knows it ! ![]()
|
|