![]() |
|
|
||||
|
||||
A Meeting at the Bolga Tanga Bar
'k Zal eens een poging wagen :
Foto 1 : (Waar Senna een kleine drybrush demonstratie geeft van een motorblok m.b.v. Tamiya Weathering Master) v.l.n.r. : Met hun ruggen naar de camera : in 't grijs : Vinnie in 't wit : HF_Integrale De man met de snor kent iedereen wel, met daarachter Petter. Dan v.l.n.r. : Loeten, Lester, Futse, Kay en M_Fahrer. Foto 2 : (met Flame mooi in het midden - rode shirt) v.l.n.r. : Morgan, Kenzi, de vrouw van Flame, Flame zelf, GoFastFreddy en Guido/Huudo Foto 3 : zie foto 1 + Guido/Huudo die het chassis van z'n Peugeot 307 WRC in de hand houdt Foto 4 : Hhugo achter de Camera !!! ![]() Foto 5 : zie foto 1, 2, 3 & 4 P.S. De afwezigen hadden ongelijk ![]() Regards, 555 |
|
||||
|
||||
idd zeer leerrijke ontmoeting , is voor herhaling vatbaar
![]() |
|
||||
|
||||
absoluut geslaagde meeting. Vele bijgeleerd en gewoon een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar dus. Volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn!
B |
|
||||
|
||||
Oostende of Zolder... Of Oostroze-Michelbeke... Toffe, leerrijke avond gehad. ZEKER voor herhaling vatbaar!!!!!
@ Flame: Nog 'es bedankt voor de ROHR decals!! |
|
||||
|
||||
Flame, zou je eens je email kunnen PM'en? Dit ivm die Ferrari 575 GTC met Bingoal decals.
Thanks! |
|
||||
|
||||
Bedankt gasten voor de ZEER leuke en LEERRIJKE avond,zeker voor herhaling vatbaar en wie weet misschien eens een verplaatsing naar een meeting in Zolder.En Huudo & Sennake zeker bedankt voor de mooie demo's.
![]() Grts Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Nog es een vraagje ivm dat polieren...
Zou je een klein vernislopertje weg kunnen polieren met die compound? G. |
|
||||
|
||||
Neen, dat gaat niet lukken. Eerst wegschuren met de micromesh pads, daarna moet je natuurlijk wel de "matte" plek wegpolieren.
|
|
||||
|
||||
Van deze kant,het was eens fijn om de mensen van de andere kant van België eens te ontmoeten,de lokatie was zeer goed en de sfeer was er ook wat moet je nog meer hebben, en nog eens dank aan de inrichters
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Huudo en Sennake bedankt voor de leerrijke avond en leuke sfeer. Zoals de anderen al hebben vermeld zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes, Johan |
|
||||
|
||||
Allez vooruit, doet plezier te zien/lezen dat het allemaal erg is meegevallen. Ik heb ook weer een heel plezante avond gehad en ben behouden weer thuisgeraakt. We zullen nu eens kijken hoe we één en ander wat beter en regelmatiger vorm kunnen geven.
|
|
||||
|
||||
RundPunkt
Ik had wat minder geluk ...
Toen ik rond halféén op het rond punt in Jabbeke aan de Permekelaan reed, gooide zich een andere chauffeur zich zomaar voor m'n wielen (hij had blijkelijk wél teveel Duvel gedronken) En dan nog beginnen discussiëren dat hij voorrang had en ik zeker 120 Km/h reed. (Moet je maar eens proberen op een rond punt als dat in Jabbeke ![]() Dus : papierwerk midden in de nacht ![]() Gelukkig zonder lichamelijke schade en de materiële schade aan de 'Smart' van 't werk viel reuze mee ![]() Z'n nieuwen Peugeot 307 daarentegen ... Regards, 555 |
|
|||
|
|||
Weer één die doelbewust z'n 307 probeert in te ruilen tegen een echte auto... Eerst effe moed ingezopen en het dan aangedurfd...
Jammer dat het tegen jouw Smart was... gelukkig heb jij niets! G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|