![]() |
|
|
||||
|
||||
Maarten Perdieus, Pieter Perdieus en Danny Scheers werden 6de algemeen en 2de light.
Erik Bruynoghe, Marc Perdieus ,Manfred Verbeke en ikzelf werden 2de Bi-place en 43ste algemeen. Was een super weekend
|
||||
|
||||
Proficiat hé mannen, chique gereden, spijtig dak niet kon komen.
|
||||
|
||||
Prachtig resultaat mannen proficiat !
Prachtig weer , prachtig weekend , veel fun , kon nie beter ![]() Ook een dank aan Perdieus Motorsport voor hun enorme gastvrijheid ![]() |
|
||||
|
||||
Het zal daar nog steeds groot feest zijn bij Perdieus
![]() Maarten, misschien toch maar eens overwegen om de naam van jullie team te veranderen: franstaligen verdenken jullie ervan zonder motor rond te rijden ![]() ![]() Het deed echt deugd zo nog eens een relaxed race-weekend mee te maken. Ik heb er echt van genoten ![]() |
|
||||
|
||||
Fotos funcup online @ http://users.skynet.be/nascar/funcup/index.htm
|
||||
|
||||
ik kan het nog altijd niet geloven dat wij op 111 wagens 6de zijn geëindigd !!!
we hadden top-10 gehoopt en podium light dus ... ik zou zeggen: MISSION ACCOMPLISHED en voor de bi-place is het ook uitgekomen, op het podium echt bangelijk weekend, alles perfect, super !!
|
|||
|
|||
Proficiat aan IEDEREEN van Perdieus Motorsport, want aan deze prachtige resultaten hebben allen hun steentje bijgedragen. Het wedstrijdverslag van de Fun Cup nr. 32 laat ik aan Maarten over, dat van de Fun Cup bi-place nr. 332 kan je hieronder vinden.
Zoals reeds voorheen gemeld, moesten we dus helemaal achteraan het veld starten, na een twijfelachtige beslissing van de wedstrijdleiding ![]() ![]() ![]() Andy Jaenen reed dit weekend zijn tiende etmaalrace. De vorige waren steeds 24u, deze keer kwam er een uurtje bij. Maar zelfs 48 uren zouden voor Andy niet teveel geweest zijn, die zich steeds met volle overgave ten dienste stelt van het team. Proficiat Andy ! Erik Bruynoghe toonde wat we reeds jaren van hem weten : snelheid combineren met vlakke tijden resulteert in een goede uitslag. Proficiat Erik ! Manfred Verbeke bewees ook wat hij vroeger reeds toonde op de single seater van Perdieus Motorsport : hij is verduiveld snel. Na deze mache concentreert Manfred zich terug op het woestijnzand van "Le Dakar", een raid die hij dit jaar aanvat met Lindsay Pfaff. En last but not least : de "Padre" : Marc Perdieus. Een rustige kerel, die net hierdoor zeer belangrijk is in een dergelijke wedstrijd. Marc voelt zich thuis in de fun cup, zoveel moge duidelijk zijn ! Paddockers, het was een bangelijk weekend. Niettegenstaande de term FUN van deze VW fun cup zeer belangrijk is, huist er zeer veel kwaliteit in dit veld. Het is een succesformule, die ook vele groten uit de autosport aanspreekt. En dat we een trio van deze groten achter ons konden houden, tja..., da's natuurlijk één van de factoren die ons laat zeggen : SEE YOU NEXT TIME AT THE VW FUN CUP !!! Supporters, Paddockers, BEDANKT !!! En natuurlijk ook een dikke proficiat aan de algemene overwinnaars van deze 25 u race : Sylvie Declour, Fanny Duchateau en Sabine Dubois. Drie dames die er wat van kunnen en die hierbij geschiedenis geschrijven, door als eerste vrouwelijke trio een etmaalrace te winnen ! Dries Last edited by Mistery; 14-07-2003 at 11:30. |
|
||||
|
||||
Ik zou wel nog willen zeggen dat de reactie van Tassin op het podium heel onsportief was. Hij was eerst een beetje verrast dat ik degene was op wie hij had zitten jagen maar ne kleine proficiat kon er niet af, Gaetan Vigneron feliciteerde mij en gaf een hand maar TT draaide zich gewoon om. Je hebt goede verliezers en slechte...
Verder moet ik wel zeggen dat het niveau in de FUN CUP toch wel heel hoog is. De teams die van voor meedraaien staan vaak op het niveau van de "betere" Belcar teams, niet qua budget maar wel wat organisatie betreft. Perdieus Motorsport is mij enorm meegevallen en heeft mij ook verrast door hun bekwame mensen. Ook het feit dat we naar het einde van de race de tactiek helemaal mochten omgooien en zo voor de tweede plaats gaan vond ik geweldig. Het was mijn 10de etmaalrace en staat zeker in mijn geheugen gegrift. Twee weken geleden kende ik niemand van het team, enkel Maarten een beetje via depaddock, en dankzij bemiddeling van Mistery zijn we tot de deelname van deze race gekomen. Met iedereen van het team klikte het meteen. Zowel Erik als ikzelf gingen zonder al te grote ambitie aan de start, ons hoofdbedoeling was ons amuseren. Doordat we steeds in de Belcar & Touring Cup gereden hebben wisten we maar heel weinig van deze funcup. Het team had een goede voorbereiding gemaakt voor de race en daar hebben wij nog enkele tips bijgegeven die we uit onze rijke 24 uren ervaring kunnen putten. Het resultaat mag er zijn maar ik zou ook zeker de piloten van de 32 willen feliciteren met hun schitterende 6de plaats. Het was een enorm genoegen om mijn "24-uren race"-jubileum op zo'n manier te vieren en ik hoop dat er in de toekomst nog een vervolg kan komen aan deze plezante ervaring. Bedankt ook aan de supporters die weer alom aanwezig waren en ook aan de passagiers die zich bij mij allemaal heel goed gedragen hebben en hopelijk een onvergetelijke ervaring opgedaan hebben.
http://www.skylimitevents.com Last edited by A.J.; 14-07-2003 at 11:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Toen we in de pits stonden en de mechaniekers aan het zwoegen waren om de "brokken" te vervangen die we opgelopen hadden links achter, stond niemand minder dan Tassin toen te lachen, recht voor mij. Zeer onsportieve houding, als je het mij vraagt. Ik heb toen mijn conclusies getrokken... Maar ja, revanche is nooit ver weg... Toen Tassin van het podium kwam, stond ik achter de trap te wachten met gekruiste armen en 'strenge blik'. Tassin zei "goeiedag, ge kijkt precies zo streng"...mijn antwoord was vrij simpel : "awel ja, ik vroeg mij af wa gij hier nu doet , maar toen realiseerde ik het mij : jij MOCHT ook nog mee op het podium..." (conversatie in de andere landstaal, natuurlijk) De man zakte door de grond van schaamte en maakte zich snel uit de voeten... Een "groot" piloot ??? ik zou zelfs beter meer dan drie vraagtekens plaatsen deze keer... |
|
|||
|
|||
Bart "Flugel" De Beule bevindt zich momenteel in het buitenland (vakantie) , maar stuurde mij een SMS'je met de vraag om Perdieus Motorsport en hun piloten te feliciteren met de prachtige resultaten. Bij deze dus nen dikke proficiat vanwege Flugel !
|
|
|||
|
|||
Proficiat mannen, en Andy er is nog een plaats vrij bij Lister of Konrad...
|
|
||||
|
||||
Proficiat aan alle piloten en teamleden van Perdieus Motorsport met dit schitterend resultaat.
De start van 111 auto's die de eerste ronden heel dicht bij elkaar blijven én de daaropdevolgende uren... énorm leuk! |
|
||||
|
||||
Kan ik al voor volgend jaar een plaatsje boeken op de Bi-place?
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Proficiat aan de mannen van Perdieus en Eran!
|
||||
|
||||
Ik ben net terug van Duitsland, en ik had de beide bemanningen al telefonisch gelukgewenst, maar toch hou ook ik eraan om ook via deze weg alle medewerkers en symphatisanten van beide teams een enorm dikke proficiat te wensen!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|