![]() |
|
|
|||
|
|||
Wie heeft hier een vergelijking gemaakt tussen de 24u van FKI en andere wedstrijden ? Ik in elk geval niet ! Maar ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dus als ik me niet vergis, heb ik dat ook. Ik ga in geen geval mijn mening aanpassen na jullie commentaren, doch ik trek wel degelijk mijn conclusies over personen die zomaar zaken gaan quoteren naar andere fora. Ik weet ook wel : op elk forum zullen discussies uitgelokt worden, dat is nu eenmaal één van de kenmerken van fora. Maar hou ze dan ook binnen het betrokken forum, en ga niet zomaar mensen een dolk in hun rug steken, door achter hun rug te handelen op andere fora. Ik sta steeds open voor een gefundeerde discussie, maar dit gaat wel mijn petje te boven. Ik respecteer ieders mening, maar kan zeer moeilijk begrijpen dat meningen zomaar overgeheveld worden van her naar der.
Wat mij betreft : einde verhaal, het loont toch de moeite niet. Of hoe zegt het spreekwoord het ook weer ? "Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil?" Kaars en bril werden reeds geruime tijd geleden gegeven aan FKI, via diverse kanalen, organisatoren en andere instanties, doch een oogarts blijkt er toch nog steeds welkom te zijn! |
|
|||
|
|||
Quote:
ik was niet echt van plan mij te moeien maar als u niet weet waarover u spreekt, zwijg dan. Dat paaltje stond op een slechte plaats, hetgeen door de uitbater van FKI ook is toegegeven, echter maar na een ongeplaatste reactie aan mijn adres. Wij treffen dan ook geen schuld en uw reactie is eveneens ongepast. Bovendien vond de uitbater van de karting het nodig mijn naam al door het slijk te trekken tijdens de breifing niettegenstaande ik een klant van ongeveer € 2500 per jaar ben. Hij zou beter moeten weten. Ik ga dit geld dan ook elders uitgeven als er geen verontschuldigingen volgen. Daarnaast was er de door JFL geciteerde reactie van een zijner marshals, wat mij ook behoorlijk geërgerd heeft. Meer dan wat verward in de banden staan kon ik jameer genoeg niet meer. Hoewel de reactie van Mistery misschien wat op het scherp van de snee is, zit er zeker een kern van waarheid in. Diegenen die € 1500 neertellen voor een 24 uren zijn in de eerste plaats klanten en dan is een klantvriendelijke houding volledig op zijn plaats; dit mis ik echter op FKI. De uitbater denkt immers dat hij 'baas' is; en dat is hij niet, tenminste niet ten overstaan van zijn klanten. Klant is koning zegt een oud spreekwoord en dan hoeft er geen keizer meer op te dagen... Dit alles roept bij mij herinneringen op aan een intern conflict binnen FKI, niet toevallig ook opengebarsten vorig jaar op de 24 uren. Toen reeds gingen beweringen in de aard zoals boven geciteerd door een aantal paddockers, over de tongen. Ik wil hier echter niet het proces voeren van deze of gene maar waar rook is, is ook vuur, Blue Knee Last edited by joost; 14-10-2003 at 22:55. |
|
||||
|
||||
Mja, ik heb niks tegen de houding van fki, los van de 24u, ik ben nog nie onvriendelijk behandeld geweest, heb me er goed geamuseerd, tijdens andere evenementen. Ik zou wel eens willen weten wat er daar mis is, ik zie da alvast nie, zelfs me ne bril.
En vorm u maar een mening over mij. Ik wilde gewoon hierover kunnen discussiëren met andere mensen die er waren, en van die mensen die op dat forum komen, waren er veel aanwezig. Iedereen denkt direct dat ik hier verkeerde bedoelingen heb, en dat is totaal onterecht. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
![]() ![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Persoonlijk vind ik Dimi één van de betere uitbaters. Begaan met zijn klanten en altijd recht voor de raap. Sommigen kunnen daarmee leven, anderen niet. Ik heb hem in ieder geval liever dan de schijnheiligen die enkel vriendelijk kunnen zijn om je geld aan te nemen. Ik was er in ieder geval niet van 's morgens bij dus ik ga me niet uitspreken over hetgeen er lijkt gebeurd te zijn. Is er tijdens de race dan een bepaalde plaats waar de uitbater zich moet bevinden? Voor mijn part rijdt hij de volledige 24u mee op het circuit. Akkoord, qua organisatie is de 24u van FKI misschien niet de beste 24u, het lijkt er soms chaotisch en stuntelig aan toe te gaan maar wat mij betreft wordt daar eens goed mee gelachen en daarmee is de kous af (ik denk hierbij aan de start ![]() Het is maar hoe je het bekijkt. Wil je F1-allures zien en veel show dan moet je maar 2500 à 3000 euro betalen voor de 24u van Francorchamps (karting) en dan kan je daar met de champagne in de hand in de kart kruipen. Hoef je die show allemaal niet en is een glas water ook al goed om mee in de kart te kruipen dan kom je maar naar FKI voor 1500 euro. Enfin, ik wil hiermee niemand voor het hoofd stoten maar ik geef maar mijn mening omtrent het hele gebeuren. Als ik zelf iets organiseer probeer ik er ook steeds voor te zorgen dat naast het circuit ook alles in orde is. Mensen komen nu éénmaal niet alleen meer voor hetgeen er in de kart gebeurt maar ook voor hetgeen ze naast de kart kunnen beleven. Ik moet toegeven dat ik vorig jaar ook om de vijf minuten bij Dimi stond met klachten, dit jaar ligt dit al helemaal anders. Omdat Dimi nu een goeie vriend is geworden? Helemaal niet, ik bekijk het geheel nu gewoon helemaal anders. Je kan deze race nu éénmaal niet vergelijken met andere races op andere plaatsen. Nogmaals, ik vind het echt jammer dat hier blijkbaar heel slechte ervaringen zijn blijven hangen. Voor zover wij weten/hebben ervaren is Dimi altijd iemand geweest met een hart voor karting en zijn we er steeds enorm goed behandeld maar wel zoals steeds: zonder dat hij een blad voor de mond nam. Sommige van zijn woorden komen soms hard aan maar wie dan het lef heeft van even in zijn binnenste te kijken moest (wat ons betreft) toch vaak toegeven dat hij (Dimi) gelijk had en als snel werd de demotivatie omgezet in een drang om te bewijzen dat het toch anders kan en op die manier had hij dan ook weer bereikt wat hij stilzwijgend wilde bereiken. Elk geval is natuurlijk verschillend en zoals ik al zei ben ik niet op de hoogte van wat Dries blijkbaar heeft ervaren. Tot zover mijn bescheiden mening ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Ik denk dat we nog niet mogen klagen, er is immers niemand van de baan geramd, toch? Iets wat in de grote competities wel vaker voorvalt... jammer genoeg.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb echter nog geen lullige uitspraken opgemerkt en als die er dan al komen dan zal ik zeker reageren. Anderzijds is Mistery ook bij Kartgrid geregistreerd dus hij is vrij van daar ook zijn ongezouten mening te komen geven (het is nu toch te laat om het bericht nog te verwijderen), zolang we er maar als volwassenen over kunnen praten. Ieder zal wel zijn mening hebben en we kunnen alleen maar proberen elkaars mening beter te begrijpen of elkaar een eigen visie te geven van de feiten.
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan die competities trouwens niet met elkaar vergelijken. En het is niet omdat je Freedom rijdt dat je dan bij de top zit in het BKRO bijvoorbeeld. Kijk maar naar Fun Racing uit de Freedom, draaien vrij goed mee met de middenmoot maar bij BKRO hangen ze steeds achteraan...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Eerlijk waar, ik kan hier niet volgen. Joost, je kent Dimi toch zelf al lang genoeg dat hij regelmatig sarcasme gebruikt. Als je hem niet kent kan dit zeer raar overkomen maar wij weten beide toch wel beter niet? Ik weet trouwens niet over welke opmerking je het hebt en zou graag meer info hebben. Quote:
Maar zoals elk zijn mening mag uiten: FKI blijft bij mij één van DE indoorkartings; eentje waar kwaliteit nog steeds belangrijker is dan kwantiteit. Dimi blijft een geval appart, maar zo heeft ieder mens zijn voor- en nadelen... is het niet Joost?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |