De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-06-2004, 23:40
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by JV1
Is goed Flitser ik hoor je tegen die tijd wel. Ik hoop dan trouwens ook dat je de 7 bekers hebt ontvangen van Steven zodat jij ze mee kunt nemen naar Olen........hij is er in ieder geval mee bezig kreeg een mail van hem
Van zodra ik ze heb laat ik iets weten
Old 30-06-2004, 23:48
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Flitser
Van zodra ik ze heb laat ik iets weten
Ok is goed Flits thanks!

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
Old 03-07-2004, 18:56
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Robin, nog een praktisch raagje...
Welke communicatieset gebruikten jullie tijden de 24u?
Merk? Type? Prijs eventueel?
Old 04-07-2004, 21:41
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Robin, nog een praktisch raagje...
Welke communicatieset gebruikten jullie tijden de 24u?
Merk? Type? Prijs eventueel?
Wij gebruikten 2 sets commununicatie, merk en prijs weet ik zo even niet maar als je het graag wilt weten dan kan ik dit wel even navragen.......er zijn veel communicatie sets die je ervoor kan gebruiken hoor..............

Reply With Quote
Old 04-07-2004, 23:06
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by JV1
er zijn veel communicatie sets die je ervoor kan gebruiken hoor..............
Mja, maar we zijn natuurlijk op zoek naar de beste koop hé
Goeie kwaliteit en toch niet te duur.

Sets van Cobra lijken het goed te doen voorlopig, die van Topcom zijn dan wel goedkoper maar je kan het volume niet genoeg opendraaien, enz...

Vandaar de vraag
Old 04-07-2004, 23:13
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Mja, maar we zijn natuurlijk op zoek naar de beste koop hé
Goeie kwaliteit en toch niet te duur.

Sets van Cobra lijken het goed te doen voorlopig, die van Topcom zijn dan wel goedkoper maar je kan het volume niet genoeg opendraaien, enz...

Vandaar de vraag
Ik ga het navragen aan de TC voor je, als ik iets weet zet ik het in dit draadje neer

Antwoord van de TC: Die van ons komt uit Duitsland en was iets van 30 Euro pst, het merk is Tek City

Last edited by JV1; 04-07-2004 at 23:58.
Reply With Quote
Old 06-07-2004, 15:26
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

WEDSTRIJDREGLEMENT

Indien de gele lichten branden op de baan, betekent dit dat er ergens op de baan een gevaarlijke situatie is ontstaan : op de plaats van het gevaar niet inhalen en rustig voorbij rijden. Indien U dit niet doet, kan U een waarschuwing krijgen of een STOP EN GO.

Een Oranje zwaailicht betekent dat er op die specifieke plaats op de baan een gevaarlijke situatie is ontstaan : rustig rijden en niet inhalen ! Als U dit niet doet kan U een waarschuwing krijgen of een STOP EN GO.

Als de rode lichten branden moet u onmiddellijk stoppen op de plaats waar u zich bevind. Als U dit niet doet krijgt U een STOP EN GO.

U krijgt de blauwe vlag : de rijder die achter U rijd gaat U dubbelen ; U moet die voorbij laten gaan. Als U dit niet doet, krijgt U de blauwe vlag met de waarschuwingvlag* en Uw kartnummer. Als U de rijder dan nog niet voorbij laat, dan krijgt U een STOP EN GO.

De race start om 16.00h. Om de 3 uur worden alle karts op volgnummer binnengeroepen in de pits en staat er een volgetankte kart klaar voor elke kart die dan binnenkomt. Dit is dan ook het ideale tijdstip om een rijderwissel door te voeren, weliswaar niet verplicht : U kan in principe op eender welk tijdstip de pits inkomen voor een rijderwissel, indien de pits vrij is. U steekt dan uw arm omhoog, ruim voor de ingang van de pits om dit duidelijk te maken aan de rijder(s) achter u.
Als het rode licht aan de pits brand, wil dit zeggen dat deze bezet is en mag u de pits niet inrijden ! Zorg er ook voor dat de race / andere rijders niet worden opgehouden of gestoord omdat u de pits in wil rijden. In de pits zelf, alsook bij het betreden ervan dient er stapvoets gereden te worden.
Als u de pits uitrijd, mag u de witte lijn niet overschrijden en dient u steeds voorrang te geven aan de rijders op de baan.

Indien Uw kart een defect vertoont, steekt U Uw arm omhoog zodat de baanverantwoordelijke hiervan op de hoogte wordt gesteld en de nodige maatregelen kan treffen. Indien mogelijk, rijd U de kart op een veilige plaats op de baan.

Als Uw rijgedrag niet toelaatbaar is, krijgt u een waarschuwing. Betert het niet, dan krijgt U een STOP EN GO. Laat het niet zo ver komen dat we een rijder moeten uitsluiten .

Eenmaal als U zich met Uw kart op de baan bevind, mag u onder geen enkele voorwaarde uit uw kart stappen.

Bij het ontstaan van een betwistbare situatie, heeft de baanverantwoordelijke steeds het laatste woord en dient dan ook als dusdanig gerespecteerd te worden.

* waarschuwingsvlag

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules