![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, als je zo'n dingen weet is t natuurlijk heel handig. Maar was nog maar 2e maal op Zandvoort en aangezien ik de omgeving niet ken koos ik maar om aan te schuiven tot circuit. In het naar huis komen m'n voorzorgen genomen en naar de wagen gelopen en geen file gedaan. Tja die veiligheid. Idd heb de plaats gezien. Voor missers is daar evenwel geen plaats. Een soort van asfalt uitloopstrook zoals er op vele circuits tegenwoordig is zou een must zijn in zo'n bochten. Eigenlijk is het raar dat zo'n event nog kan op dergelijke baan. Neem nu de Hugenholz die is toch echt levensgevaarlijk. Ik mag er niet aan denken als iemand met hoge snelheid daar begint te tollen en er brokstukken over het hek komen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens GTO magazine was er gepolst naar de mogelijkheid om de DTM naar Francorchamps te halen, maar Francorchamps was te lang, zodat het aantal ronden beperkt zou moeten blijven. |
|
||||
|
||||
Euhm, DTM was NIET tevreden over Zolder. Waarom zouden ze dan terug willen keren?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Nu we het toch over Zandvoort hebben. Hoe deden de speakers het. Ik ken mensen die er niet tevreden over zijn
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Zonder gekheid, sinds ik die uitspraken heb gedaan let ik er wel meer op hoe zij en andere commentators hun werk doen op het circuit. Toch benieuwd hoe dat Pietje Bel verhaal gaat aflopen op de dertigste. Terug naar de DTM, Albers heeft na de zoveelste vermaning nog steeds niet door hoe men in Duitsland het spelletje speelt. In de krant (er vanuitgaande dat de opgetekende woorden korrekt zijn weergegeven) laat ie merken dat hij eigenlijk zijn schouders ophaalt voor de kritiek van Haug en Company. Het wordt eens tijd om die Albers eens met zijn kop tegen de muur te slaan, wellicht dat ie dan wakker wordt. Van hero tot zero in de ogen van Mercedes Sport binnen één jaar, zijn er maar weinig die zoiets lukt ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|