![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Bah
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Aan Dave om hun ongelijk te tonen ![]() |
|
||||
|
||||
uren
Hey, ik heb nog even vraag wanneer de wedstrijden beginnen. Ik zou het moeten weten omdat ik op tijd moet mijn uren kiezen voor weekend werk. Zijn het dezelfde uren als vorig jaar, en welke waren dat weer :d :| 21.00 begin wedstrijd zeker? Greetz Frederik
|
|
||||
|
||||
misschien kom ik ook nog wel eens een wedstrijdje meerijden.
Kan niets beloven, hangt een beetje van de financiële kant af en ook van het schoolwerk. ![]()
|
||||
|
||||
Re: uren
Quote:
Ik denk wel dat die voor de meesten onder ons goed uitkomt. Timing : Inschrijvingen : 19h00 tot 20h00 Briefing : 20h15 Qualificatie : 20h30 Wedstrijd : 20h45 tot 21h45 Podium : 22h00 |
|
||||
|
||||
Kalender
Hey Giovanni, We hebben wel de data, maar weet ge ook al wanneer wel circuit er is?
![]() |
|
||||
|
||||
eem ik zie juist dat het 26 feb karting is. Het wordt misschien is tijd dat ik iemand vind om mee samen te rijden
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal is vragen da hij interesse heeft.
|
||||
|
||||
mja topniveau ben ik ook ni he, gewoon amuseren en sportiviteit he.
![]()
|
||||
|
||||
Nieuwe?
Hey, raceboy
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
nee ik be niet nieuw nee, ik heb vorig jaar al heel het seizoen meegereden.
|
||||
|
||||
Locaties
Yo Giovanni, weet ge al iets ivm de plaatse waar de mak zich zal afspelen. 26 februari komt in zicht
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|