![]() |
|
|
||||
|
||||
hhm de world tour gaat wel snel gedaan zijn volgens mij, maar die pro career lijkt me precies wel een stukje langer te duren..
wel jammer dat bij het britse gt maar 5 wagens zijn in de cup categorie.. waar zijn de porsche's en ferrari's ![]() maarja ik blijf na enkele uren nog steeds tevreden over het spel.. |
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren het spel ook gaan halen.
![]() Eerst een beetje rondgetoerd met wat beschikbaar was, en daarna aan de pro-career oval begonnen. Nogal makkelijk, maar nu heb ik toch al de mogelijkheid om met die oude Lotus F1 rond te bollen. Eerlijk is eerlijk, ik vind het een goed spel. Vanavond heb ik meer tijd, dus dan gaan we er eens goed voor zitten!
|
||||
|
||||
ja kan die pro career wel zo lang of zo kort, zo moeilijk of zo makelijk als je wilt maken precies.. 't zijn wel nogal veel kampioenschappen, kweet niet waar k moet beginnen
![]() ![]() nog een plezant ding is bij de british gt met een cup wagen de NGT wagens proberen bij te houden.. ![]() waar ik mij wel aan erger zijn de zwarte vlaggen.. als je na even van de baan te gaan terug op het circuit rijdt en iemand op u inrijd krijg je al waarschuwingen en vlaggen en heel de tralala.. en als iemand u achterstevoren zet krijgt hij nix ![]() |
|
||||
|
||||
Gisteren weer wat unlocked. Eerst heb ik de pro-career oval uitgereden, en nu ben ik aan het tourisme-gedeelte begonnen. Dankzij de bonusjes heb ik gisteren al wel met de BMW M1 en de Lancia Beta Montecarlo gereden. Huge fun!!!
![]()
|
||||
|
||||
ik speel de demo ook het liefste met de clio... te gekke online races
|
||||
|
||||
ja die clio cup is echt wel plezant ik heb net ook het kampioenschap gereden in de pro career.., maar ik ben toch nog altijd vorrnamelijk met de world tour bezig..
tis trouwens best wel leuk om enkele nieuwe circuit's te leren kennen met het spel.. zoals shanghai,bahrein,istanbul,..en nog enkele wat ik nog nie kende.. |
|
||||
|
||||
Ik ben het ook gisteren gaan halen
![]() Tis fun, maar op normal is het toch veel te makkelijk en hard is meestal net iets te moeilijk. Realistisch is het rijgedrag ook niet echt, maar dat career system is gewoon veel te goed. Ik heb die Palmer Audi reeks uitgereden in Pro-Career, het was redelijk snel gedaan, maar het waren wel toffe en kleine circuits. Nu ben ik bezig met de GT's in dat eerste 'deel', zo die kleine, maar snelle auto'kes (Pro GT?). Nog enkele races (van de vele !) te gaan en ik sta goed aan de leiding. Ik heb enkel een probleem: als ik World Tour wil spelen of Open Wheel Racing (karting) crash ik altijd naar desktop ![]() Alle andere levels buiten die 2 werken perfect. Heb het spel al opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs. |
|
||||
|
||||
Het werkt ondertussen, enkel als ik de practice sessie oversla
![]() En World Tour werkt nog steeds niet. Waar ik het wel van krijg is als ge van de baan gaat ge meestal zo'n warning krijgt van 'cutting the track' terwijl da helemaal zo niet is in de meeste gevallen. Daardoor heb ik al een race of 10 mogen opnieuw rijden vanwege zo'n penalty. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Gisterenavond heb ik de Honda Civic Type R cup gewonnen en aan die buggycup begonnen. Tof karretje, die buggy, heerlijk gooien en smijten!
![]() ![]() Helaas zal ik de komende weken/maanden maar weinig kunnen spelen wegens verhuisplannen...
|
||||
|
||||
Vandaag weer enkele uurtjes gesleten achter mijn PS2.
F1000 en F BMW ondertss ook afgewerkt. En net nog een free raceke gedaan. Eindelijk eens met de DTM zelf gereden, ik verschoot nogal van de snelheid dat die halen tegenover zo'n F BMW, echt een verschil. Hier ziet ge pas echt dat de tijden véél te snel zijn in het spel. Een top van ongeveer 315 aan Les Combes, en een rondetijd die Aguri dit jaar misschien maar amper haalt (1.52 en dan nog met fouten hoor). Ook vind ik dat de meeste curbs nogal ruw en hoog zijn. Van de meesten moet ge echt wel met uw wielen afblijven of ge gaat er een pak tijd mee verliezen. Maar 't blijft toch een tof spel, stukken beter als DTM2 vind ik.
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe je screenshots kan maken tijdens het spel. Het normale print screen knopje werkt hierbij niet heb al zovaak geprobeerd
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hhm vandaag ook nog wat gespeeld... ik doe eerst de world tour en daarna de pro career.. de world tour is al bijna af n ik zit aan 27 van de 32 ofzo
er zit wel niet een echte verhaal lijn in nog slechter als dtm 2 gewoon een beginnende rijder, bij 1 en 2 was het nog plezant met al uw zogezegde rivalen.. dat mis ik wel bij deze.. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|