![]() |
|
|
||||
|
||||
Het belooft weer heel mooi te worden. Kan niet veel langer wachten om erop te rijden
![]() Had de link nog niet gezien, maar wauw, dat is meer dan een weekje werk toch...
|
|||
|
|||
De werken dit weekend, maken het een stuk veiliger voor de fans!
De palen zijn grote nagels waar eerst gaatjes voor geboord werden, zodanig dat er niet moest geklopt worden. De omheining is in reepjes gesneden vliegenraam. ![]() ![]() Dit weekend kreeg Petit Spa wat "Belcar wagens" over de vloer... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... tot groot jolijt van de toeschouwers: ![]() Huudo (te herkennen aan het grote fototoestel) is gespot in de tribune! Hij heeft zich proper geschoren en zich een toepeetje aangemeten voor de gelegenheid! Voor één keer heeft hij niet Sennake meegebracht, maar wie dan wel? Misschien daarom de vermomming? ![]() ![]() G. Last edited by MFahrer; 12-06-2006 at 08:52. |
|
|||
|
|||
En waarom maken ze dit niet op 1/24: Lister Storm!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja die lister moesten ze eens op 1/24 maken
zou toch een succes zijn denk ik |
|
||||
|
||||
De lister is verkrijgbaar in 1/24 maar dan wel in lexan.
groeten |
|
||||
|
||||
Amai, wat een mooie thuisbaan. Daar kan ik met mijn 9m carrera baantje alleen maar jaloers op zijn! (zeker als ik die iedere keer moet opbouwen en afbreken
![]() Heb jij geen last wanneer het zomer en warm is, dat je kopertape lost of bollig komt te staan? |
|
|||
|
|||
Dit kan ik maar met één woord omschrijven
SCHITTEREND ! ![]() |
|
||||
|
||||
Hier word mooi werk geleverd,chapoooooooooo
|
|
||||
|
||||
Wow, ik ben bezig om mijn eerste 1/24 slotcar te bouwen, maar dit is wel zeer mooi zeg.
Ik woon zelf ook in België al ben ik een Nederlander, waar woon je precies? Ik zou graag eens komen kijken. |
|
||||
|
||||
daar zou ik ook wel eens op willen rijden, gewoon schitterend
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben uit de buurt van Gent! Van waar ben jij ergens? G. |