![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik had mij hier uitgesloofd om tot in de puntjes uit te leggen waarom hoe en wat van je vragen huudo... maar mijn pc besliste om dan vast te lopen...
![]() ![]() Dus daarom nu iets korter... Op de vraag waarom fia gt: Omdat we er ergens een lijn in moeten trekken... stel dat we afspreken om eens een slotkarreke te maken... jij maakt een CLK GTR, Juha een Corsa, Sennake een D-type en Dominique een 300SL... het zullen stuk voor stuk prachtige modellen/slotcars zijn, maar waar is de fun van het racen dan als jouw Benz 5.3 rijdt, de andere benz 7.5 omwille van veel smallere banden (passen nooit zo brede exemplaren onder), de helft van de breedte van jouw wielbasis en het zwaartepunt dat dubbel zo hoog ligt... en de rest rijdt qua tijd er wat tussen... waar is de fun van het racen dan? Dan zie je gewoon je creatie eens bewegen... das alles volgens mij... maar de duels, de uitremacties, de spanning... valt allemaal weg... Ik ben van de mening dat als je van iets proeft... er meteen maar goed van kan proeven... niet? Je kan je maar voorstellen welke mooie spannende races er gereden worden op zon' "koersbaantje" tot je het zelf eens goed gedaan hebt... Trouwens... in de aanloop naar dit evenementje heb ik met Sennake wat over en weer gemaild... waarin ik twee klasses voorstelde, namelijk FIA GT en een soort STW (Audi Quatrro, BMW 320i, Peugeot 406, Renault Laguna...) en we kwamen uit op FIA GT omdat er blijkbaar meer auto's te krijgen zijn in die klasse (weliswaar ook al met JTCC compromissen)... en de auto's zijn veel lager en breder dan de STW's... dus die rijden makkelijker en zijn toegankelijker voor beginnende racers... Ik moet toegeven dat jouw team er niet bepaald de makkelijkste GT er heeft uitgekozen... maar ik denk dat niemand jullie verplicht heeft om een NSX te nemen... je wil geen heiligschennis doen... maar een Porsche GT2 is makkelijk om te bouwen naar slotcar hoor... zonder overal inbreuk aan de realiteit te moeten doen... Het reglement moet uiteraard nageleefd worden... anders wordt het niet opgesteld... maar dat wil niet zeggen dat er nergens een mouw aan te passen is... En wat de ge-high-lighte dingen in het reglement zijn... willen vooral zeggen dat het niet toegelaten is wielkassen breder te zetten, of groter te maken om de wielen er in te passen... maar niet elk draadje, knopje, kleinste detail moet 100% met de realiteit overeenkomen hé... Wat de datum betreft... kijk eens in de modelbouwmeetingthread (dit woord moet ik onthouden als ik nog es scrabble speel)! Even goei vrienden hoop ik? G. Last edited by MFahrer; 30-12-2005 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De NSX was onze eigen keuze en we hebben uiteraard aan een GT2 gedacht. Misschien hadden we ons eerste gedacht moeten volgen en voor de "Beetle-type car" moeten gaan. Als ik morgen naar MG Modelisme ga en er licht een GT2 in de rekken, koop ik hem misschien wel. ![]() ![]() Achteraf gezien had het misschien goed geweest om ons te waarschuwen voor de NSX, maar goed, da's achteraf en maakt dus nu niets meer uit. |
|
|||
|
|||
About dat waarschuwen voor de NSX... ik heb het nu zelf gezien met jullie problemen... Ik wist niets van de moeilijkheidsgraad om die wagen om te bouwen...
Had ik het geweten... ![]() Ik ben al blij dat je de draad terug wilt opnemen... G. |
|
||||
|
||||
Komaan Huudo, je hent ons al zo vaak sterke staaltjes "gemodelbouw" laten zien.
We zitten echt te wachten op je creatie voor dit evenement! (Of misschien ben ik alleen en heb ik teveel vrije tijd ![]() Power to the ex-NSX-team! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dat gezegd zijnde, moest ik het team met de Nissan zijn, had ik mij van de NSX-gasten geen bal aangetrokken. Gewoon verder gebouwd, gaan racen in februari en nog een keer in april/mei. Dan hadden ze tenminste al ervaring opgedaan. Nu, hun medeleven met de concurrentie siert hen natuurlijk wel!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Met de extra tijd die er beschikbaar lijkt te komen, zal de productie wel weer opgestart worden, maar eerst moet er nog een ander project af, dat nu prioriteit heeft gekregen. Van zodra er deftige foto's zijn, komt er een aparte thread daarover. |
|
||||
|
||||
Voila se, that's the spirit !
Had al mijn vermoedens dat onze deadlines een beetje te kort lagen. @MFahrer Al eens gedacht aan mijn chassis vraag ? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat niet wil zeggen dat we niet op het scherp van de snee zullen koersen eens we allemaal aan de start staan natuurlijk ![]() |
|
|||
|
|||
Pat: Voor porsches gebruik ik Anglewinder chassis... da motor ligt dwarser... In porsches kan je die motor in de lengte helemaal niet inbouwen... de wielbasis is veel te kort... Ik had zo'n chassis bij op de meeting... ik heb er nu wel geen foto's van...
G. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gebruiken jullie Plafit, Schöler, Slotvision, Mirus of ... en welk type ? bv: Plafit Super 24 of Schöler Pantera |
|
|||
|
|||
Wij rijden met Schölers zowel Tigers, Strikers, en andere modellen... maar andere merken zijn bij ons ook toegelaten!
Wij reglementeren meer op bandenmaten, grondspeling, motor,... G. |
|
||||
|
||||
Ik was iets aan het zoeken en kwam op deze thread. Waarschijnlijk heb ik iets gemist maar ik wilde nu toch weten hoe het met deze wagen gesteld is Huudo?
Groeten , Johan |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|