De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-09-2003, 20:46
ralff1's Avatar
ralff1 ralff1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by schumivill
Geen nood Dieter,zat of nie zat,uw rijstijl is toch altijd dezelfde!
Ahja ik ben nooit zat.
Reply With Quote
Old 10-09-2003, 19:22
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie

ja, anneke,

Ik stop met de chiro, omwille van karting en ook een beetje veel omwille van de studies :-$
hopelijk de juiste beslissing he :-p
Old 10-09-2003, 19:25
kartmonster's Avatar
De Paddock Rookie

trouwens, hoe zet ge die emotions
Old 10-09-2003, 19:44
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie

: p (zonder spatie) in plaats van :-p
en : o (zonder spatie) in plaats van :-$

Reply With Quote
Old 11-09-2003, 20:10
kartmonster's Avatar
De Paddock Rookie

ha, zo depaddock bijstand is dus een van de vele voordelen, als je bij uw fanclub hoort zekers.
Of heb ik het mis

Maarten
Old 12-09-2003, 12:46
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Het wordt zo stilaan tijd voor een voorbeschouwing...

Niettegenstaande dit "maar" een indoorrace is, kondigen sommige namen zich veelbelovend aan. Zo vinden we in het 24u.be team bvb Nikki Swannet terug. Nikki plaatste zich enkele dagen geleden voor de finale van de RACB-Renault Academy en mag samen met nog negen anderen in november een Formule Renault aan de tand voelen. Geen klein bier dus...
Hij wordt in het 24u.be team bijgestaan door Patrick Hendrickx, Monique Geysen en Bart vandecavey.

Eran Racing, onder de vakkundige leiding van Andy Jaenen, schreef in laatste instantie een team in, maar dan wel een topteam. De snelheid van Sandy Sweelssen is gekend, Ze gaf reeds menigen het nakijken! Haar teamgenoot Cloe Laeveren was bij de vorige editie van de GP Marc Goossens lange tijd in de strijd voor de overwinning. De twee andere teamgenoten, Jan Vanherck en Gus van Haelst zijn verwoede karters, die ook niet zomaar met zich laten sollen. Eén van de topfavorieten !

Speedlover.com/BRI waagt zijn kans met een kwasi volledige bezetting van circuitpiloten. Dries Heyman en zijn kwaliteiten zijn genoegzaam gekend. Sebastien Delmotte is nu ook niet bepaald een trage jongen, en Olivier Muytjens ging vorig jaar tijdens de 24U van Zolder met alle sympathie lopen in de Ginetta... Vreemde eend in de bijt is Lorenzo...

De paddock zelf brengt een homogeen team aan de start. Alle vier ervaren karters, die elkaar waard zijn. Werner, Pascal, Karel en dave zouden wel eens voor een verrassing kunnen zorgen. Allen kunnen gedurende een lange periode vlakke tijden op de tabellen zetten, wat zeer belangrijk is in een dergelijke wedstrijd.

Dailysportscar.com vaardigt het vaste duo Joost Custers en JF Lemmens af. Ook zij zijn beiden ervaren en zeer gedegen karters. VTM-er Guy Hannaert vervolledigt het team. Guy kennen we uit o.a. De Bokkencup. Een vierde man/vrouw is nog steeds welkom bij hen.

G&A Racing hoopt op meer succes tijdens deze wedstrijd dan tijdens het afgelopen Belcar seizoen. Voor Roel, Stijn en Filip zou een goed resultaat zeker een zalf op de wonde zijn. Deze jongens hebben ook de nodige ervaring in een kart en beschikken over een goede intrensieke snelheid. Een goed resultaat moet kunnen.

SKF, de Zweedse fabricant van o.a. distributieriemen en wiellagers schreef een gentlemen team in. Van hen kennen we alleen Christiaan Thimister, die reeds twee maal met voldoening aantrad in de Bokkencup. Hij krijgt Daniël Carlier,Frank Schiepers en Johan Wouters aan zijn zijde. Succes jongens !

Nog een gentlemen team : Just 4 Fun Racing . Stijn Claessens stelde dit team samen, waarin we ook Superjuf Anneke terugvinden. Over de kwaliteiten van de andere twee piloten (Dieter Van Der Avoort en Pieter Hofkens), is mij weinig bekend, maar ook zij zijn niet toe aan hun eerste kartoptreden. En van Stijn hebben we de laatste maanden een degelijke progressie gezien. Go for it !

Het Xplosiv Racing Team van Benedikt Vandaele blijkt zeer snel te zijn. Van benedict wisten we dat natuurlijk al, aangezien enkel tegenslagen hem van superresultaten konden houden tijdens enkele wedstrijden van de Bokkencup. Zijn drie makkers (Rambout Frederic/Lanno Kenneth/Devos Jeroen) zouden wel eens van dezelfde pluimage kunnen zijn... Een podiumplaats moet zeker kunnen !

Van autosport.be hoorde we vorige vrijdag het laatste nieuws, maar daarna bleef het stil... Waarschijnlijk zal Philippe het uiterst druk hebben met zijn verhuis. Op kartingniveau zijn de kwaliteiten van Philippe Leybaert gekend. De andere twee deelnemers van het team zijn ons als karter niet gekend.

En tenslotte : twee teams van Misteryracing.com.

In het eerste team verwelkomen we van harte Annelies Vanelven. Voor de meesten onder jullie een "onbekende" , maar in Extreme Kart een "thuisrijdster", met een zeer sterke persoonlijke besttijd. Ze krijgt vrouwelijk gezelschap van Karo "Breezz" Hannaert, die maar sneller en sneller en sneller wordt! Bart De Beule, (oftewel Bobke de Bouwer) voelt zich altijd in zijn sas in een kart. maar nu kampt hij met bronchitis. Laten we hopen dat tegen zondag alles OK is met hem. En Guy moet het extra gewicht in de schaal gooien voor dit team. Guy rijdt constant en is een goede schakel in een uithoudingsteam. Guy staat trouwens aan de leiding van Klasse II in de Bokkencup !

Het tweede team huisvest webmaster Davy Suffeleers, die ook het beste tot zijn recht komt bij uithoudingswedstrijden. Hij krijgt het gezelschap van snelle jongens Dieter Dussart en Alain Vandaele, die hun sterkte bewezen tijdens de 4-uurs wedstrijd van Marc Goosens dit jaar. Dieter ging er zowaar het gevecht aan met Marc, die hij naar een plaatsje achter hem verwees. Anthony Kumpen, de recente winnaar van de 24 Uren van Zolder komt deze jongens bijstaan.

Succes aan alle teams !

Teams die zelf een voorbeschouwing willen posten, kunnen dit natuurlijk ook in deze topic doen.
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 13:10
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

We kijken al uit naar zondag. We worden in bovenstaand bericht tot één van de favorieten gebombardeerd, hopelijk kunnen onze rijders deze favorietenrol waarmaken. Maarja, meedoen is belangrijker dan winnen hé.
Wait and see....
Old 12-09-2003, 14:12
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery

In het eerste team verwelkomen we van harte Annelies Vanelven. Voor de meesten onder jullie een "onbekende" , maar in Extreme Kart een "thuisrijdster", met een zeer sterke persoonlijke besttijd. Ze krijgt vrouwelijk gezelschap van Karo "Breezz" Hannaert, die maar sneller en sneller en sneller wordt! Bart De Beule, (oftewel Bobke de Bouwer) voelt zich altijd in zijn sas in een kart. maar nu kampt hij met bronchitis. Laten we hopen dat tegen zondag alles OK is met hem. En Guy moet het extra gewicht in de schaal gooien voor dit team. Guy rijdt constant en is een goede schakel in een uithoudingsteam. Guy staat trouwens aan de leiding van Klasse II in de Bokkencup !

Ik kan het zelf niet veel beter verwoorden... Ik kan zo 5 teams opnoemen die normaal voor ons moeten eindigen, maar met zo'n ingesteldheid komt ons team natuurlijk niet naar Herselt afgezakt in de eerste plaats is het de bedoeling dat iedereen zich amuseert, en als 2de hoop ik dat het een sportieve en spannende wedstrijd wordt...
Ikzelf kom zowiezo verzwakt aan de start, antibioticakuur is niet echt ideaal op dit moment, maar soit, we zien wel
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 15:23
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Even melden dat het G&A racing team nog wordt vervolledigd met Ben Mertens en Jan Ceulemans. Het kan zijn dat Filip niet meedoet maar we zijn sowieso met vier en misschien dus met vijf...

En ja, wij gaan voor de overwinning
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 15:36
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Wij zullen er zijn, en zeker met een sterk team, zeker met 4, maar 3 namen zijn nog maar definitief.
We zullen wel zien, misschien niet op zijn sterkst, maar daarom weeral niet minder gezellig.
Laat ons het in alle bescheidenheid zo stellen: wij gaan voor top 5 plaats. Chrono zal heel belangrijk zijn, en aangezien de namen die deelnemen geen uitgemaakte zaak.

Dju, k'heb er echt weer zin in. Vorige week in Machelen alvast een goede opwarming gehad.
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 16:28
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik heb er ook wel zin in: nog eens terug een wedstrijd!! Extreme kart is wel niet mijn beste parcours (om het nog lichtjes uit te drukken), dus toptijden zal ik alleszins niet rijden. Ik hoop vooral zeer constant te rijden. Wij hebben een heel homogeen team (paddock team) zonder echte uitschieters en ik hoop dat wij, zoals mistery al gezegd heeft, voor een verrassing kunnen zorgen

Mijn favorieten voor de overwinning zijn G&A Racing, al zijn er zeker nog teams die in aanmerking komen voor de overwinning.
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 18:07
De Paddock Regular

Ik kreeg zonet de mededeling dat Anthony Kumpen niet zal deelnemen aan de wedstrijd. Wegens omstandigheden kan hij niet tot het einde blijven. Maar... Hij zal er wel zijn tot ongeveer halfweg wedstrijd, om het team waarbij hij dus ingeschreven was te coachen. Dus heren Vandaele, Dussart en Suffeleers ... jullie hebben er een goede teamchef bij !

Als iemand zich geroepen voelt om de plaats van Anthony in te nemen, mag deze dat steeds melden op descom@pandora.be...
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 18:20
Béné's Avatar
Béné Béné is offline
De Paddock Rookie

Ik kijk er al echt naar uit. Kan haast niet wachten tot het zondag is. Alles ziet er naar uit dat het een heel leuke wedstrijd zal worden. Er zal een hoog niveau moeten gehaald worden om een podium plaats vast te krijgen of zelfs binnen top 5 te eindigen. Wij zijn in ieder geval gemotiveerd en ik hoop dat het voor iedereen een mooie kartdag word. c u there
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 18:32
De Paddock Regular

Tof dat jullie het allemaal zien zitten !

Ik zou wel iedereen aanraden om het reglement eens grondig te lezen. Dit kan je terugvinden op www.misteryracing.com , door te klikken op de banner op de homepage.

Enne...leden van de Mistery Racing Teams : in teamoutfit hé !!!
Reply With Quote
Old 12-09-2003, 18:35
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Ik kreeg zonet de mededeling dat Anthony Kumpen niet zal deelnemen aan de wedstrijd. Wegens omstandigheden kan hij niet tot het einde blijven. Maar... Hij zal er wel zijn tot ongeveer halfweg wedstrijd, om het team waarbij hij dus ingeschreven was te coachen. Dus heren Vandaele, Dussart en Suffeleers ... jullie hebben er een goede teamchef bij !

Als iemand zich geroepen voelt om de plaats van Anthony in te nemen, mag deze dat steeds melden op descom@pandora.be...
Onze goede vriend Klaas Vandenbussche is bereid gevonden Dries om ons uit de nood te helpen,en dus een stuk mee te rijden,laat eens weten wat hij moet doen,of eventueel te regelen op de dag zelf

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules