![]() |
|
|
|||
|
|||
hoi gio!
al enig idee waar 26 februari de eerste race gaat plaatshebben? ik vertrek vrijdag naar italië en kom de 26ste 's middags terug en ik zou graag weten waar ik die avond moet staan ![]() en ik vrees dat ik in Italië niet op de hoogte ga kunnen blijven van wat er zich op het forum afspeelt ![]() tot de 26ste ![]() als ik geen been gebroken heb met skien tenminste ![]() greeeeeeeeeeeetz |
|
||||
|
||||
Sorry Snelle dat ik pas zo laat kan laten weten waar de wedstrijd doorgaat.
Ik hoop nog op tijd te zijn. Door net iets te drukke beroepsbezigheden komt het er op neer dat ik me voornamelijk 's avonds met de MAK Karting kan bezighouden. Er is echter een lichtpunt ![]() De eerste wedstrijd zou in Machelen doorgaan. De rest van de kalender is nog niet defenitief maar kan ik waarschijnlijk binnen enkele dagen bevestigen. Door het verschuiven van de Spa Euro Races heb ook ik wat moeten ingrijpen en de wedstrijd van 11 juni naar 4 juni gebracht. 7 mei is 30 april geworden zodat de liefhebbers van de Ring naar hun geliefde 24 uur kunnen gaan. Voorlopig ziet de kalender er dus zo uit : 1.) 26 februari - First Kart'inn - Machelen 2.) 2 april - JPR Karting - St.-Niklaas 3.) 30 april - Aalst Indoorkarting - Aalst 4.) 4 juni - Bilzer Karting - Bilzen 5.) 16 juli - Indoorracing - Antwerpen 6.) 20 augustus - Extreme Kart - Herselt 7.) 24 september - Antwerp Karting - Wilrijk 8.) 29 oktober - Indoorracing - Antwerpen 9.) 26 november - First Kart'inn - Machelen 10.) 17 december - JPR Karting - St.-Niklaas Info, commentaar en inschrijvingen zijn welkom op MAKKarting@GiovanniHerbots.com Ondertussen is ook de site weer up-to-date. Te bereiken op http://users.skynet.be/makkarting Ook de aangepaste versie van het reglement is daar te vinden. Eigenlijk is er niks gewijzigd, enkel toegevoegd. Let op punten 13 en 14. Deze definiëren de reeds eerder besproken schrapresultaten en jokers. Last edited by Giovanni; 17-02-2005 at 02:40. |
|
||||
|
||||
Merci
Dank u Giovanni, met machelen in't vooruitzicht zal et waarschijnlijk weer vonken geven. Hopelijk wordt het een fijn seizoen, groeten frederik
Last edited by Frederik; 17-02-2005 at 11:00. |
|
|||
|
|||
thanks gio
nice job Nu kan ik me in Italië rustig voorbereiden op Machelen! nog 9 dagen en dan...alle remmen los ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
beste kandidaat Mak'kertjes
wie nog graag een seizoen Mak karting wil rijden, maar geen teammaat vindt... Raceboy heeft vorig jaar ook al een heel seizoen gereden(met mij als teammaat) en zou dat dit jaar ook willen doen door de goede sfeer, sportiviteit, uitdaging, spanning, enz...van een seizoen Makkarting 1 probleem! Door allerlei hoge geldbedragen, een wagen van het team, verbeelding overstijgende amities... ![]() voor dit seizoen Mak is Raceboy dus voorlopig nog maar alleen. wegens de financiele kant van de zaak zoekt hij nog een teammaat om de kosten wat te delen... dus al diegene die twijfelen om mee te doen, of die geen teammaat vinden. aarzal niet langer en schrijf je in... post maar op dit forum en raceboy zal dan hopelijk aan de start kunnen staan in machelen. ![]() |
|
||||
|
||||
Die mensen in Sint Niklaas weten zeker ni da ze de ring in ANtwerpen gana openleggen zekers?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet je de ring net niet passeren ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|