![]() |
|
|
|||
|
|||
OK. Te regelen de dag zelf, nu is het te laat om over overschrijving uit te voeren hé, beter zondag regelen ! Laat hem wel het reglement eens lezen op de site... en moest het zijn dat die kerel wil blijven eten, laat me dat dan aub vliegenstevlug weten ....
|
|
||||
|
||||
Ik heb het al gezien het zal niet gemakkelijk zijn maar we gaan er voor
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen van die kiezige saucissen! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Wel Flugel, ik zie het iets meer bescheiden... Een eerste betrachting zal zijn om vooraan op degrid te staan. Daar hebben we onze man al voor uitgezocht ![]() Een tweede intentie is om Bart VDC zonder brokken in en uit die kart te krijgen (Geloof me, dat zal niet simpel zijn ![]() Derde objectief, zorgen dat al onze tegenstanders watertandend in hun kart zitten te gapen naar ons geheim wapen. Door al dat gezever slippen ze gewoon met hun kart de baan af. Tenslotte gaan we profiteren van een geplande manifestatie van "AL WORSTA" Een (tot op heden) onbekende terreurorganisatie die zich hoofdzakleijk bezighoud met het saboteren en manipuleren van kartingwedstrijden. ![]() En als dat allemaal niet lukt.....gaan we gewoon rijden voor wat we waard zijn !! en gewoon lol maken ![]() CU (behind me) on the track |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Van vooooor naar achter naar links naar rechts We gaan dwars door het vele verkeer ! En de piepende banden gaan weer wild te keer Maar 24u.be zal nooit vergaaaan ©Bart Kael ofzo ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Euh Kar(i)o(ka)... Bart nie alleen he.... Ik slaap dus al zo'n kleine 15 jaar elke dag naast Monique he, en da verschil in lengte bedraagt toch elke keer zo'n 40 cm zenne. En ik wil hier geen dubbelzinnige commentaar op he!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En nu terug naar de 3uurs karting
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
We gaan ons volledig geven en zien wel waar we uitkomen zeker
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ik wens jullie allemaal een zeer goeie race
![]() En natuurlijk alle toeschouwers ook een toffe namiddag hé ![]() Ik heb er alleszins zin in, en hoop dat ik een goeie herinnering ga overhouden aan deze zondag ![]() Ik zie eigenlijk geen rivalen in deze race. Alleen het team van Dieter Dussart en Alain Vandaele mogen niet voor ons eindigen ![]() lol, tot morgen ![]() Frederik
|
||||
|
||||
Re: De race
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: De race