De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-11-2003, 19:01
SpèédfreaK's Avatar
SpèédfreaK SpèédfreaK is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by BODI
De eerste ge-editeerde webvideo van mijn beelden opgenomen in de 'blaze yellow' Peugeot 306 GTI-6 tijdens de Eran Free Driving Sessie op vrijdag 31 oktober zijn er...

BODI.
Puik werk Bodi. Je moet idd echt wel goeie banden hebben! Je formule-auto-voorbijsteek-langs-rechts-maneuver vind ik persoonlijk wel risky

En vapeurkes gekregen zeker bij het rondgaan in de 1ste linkse ?

Alé, salukes!

Reply With Quote
Old 04-11-2003, 19:38
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by SpèédfreaK
Je formule-auto-voorbijsteek-langs-rechts-maneuver vind ik persoonlijk wel risky
Eigenlijk heb je veel geluk want die Witte Formule Ford komt wel net naar recht wanneer je hem voorbijsteekt en je moet eigenlijk verstaan dat die mannen eigenlijk niets zien in hun spiegel(TJES)

En shit ... nu dat ik eens de kans had om mijn FV te kunnen gebruiken in de regen .... maar ja ... regen genoeg vogend jaar
Old 04-11-2003, 20:49
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by SpèédfreaK
Je formule-auto-voorbijsteek-langs-rechts-maneuver vind ik persoonlijk wel risky
Ik vond het zelf ook te risky en zal het dus NIET meer herhalen.
Je moet weten dat ik inderdaad te laat gezien had dat de 1-zitter rijder mij niet gezien had.

Wat je niet kan horen (omdat ik er muziek overgezet heb), is dat ik serieus getoeterd heb, de peugeot op en neer tegen de rev-limiter in 3de aan het botsen was (ik had een hand te weinig om naar 4de te schakelen), mijn linkervoet klaar op de rem stond, en ik hem uiteindelijk toch voorbijstak omdat me dat op de moment dat ik mijn beslissing nam (ik had toen geen luie zetel, videobeelden en veel tijd om te evalueren) - het veiligste leek.
Hij zal wel serieus verschoten zijn...
De Fons ook. Hij zei achteraf dat ie de muur op 2 cm van mijn rechterspiegel tegen 140 km/uur zag voorbijrazen. Een beetje overdreven, het zal wel 10 cm geweest zijn...
Ik ook (maar pas NA dat ik de beelden zag)...

Enfin, gehoord heeft de bestuurder me wel, gelukkig. Bij deze bied ik mijn excuses aan: Het manoevre is het risico niet waard. Bovendien een beetje ongelukkig omdat ik in dit forum ook gerefereerd had naar johnys en cowboys die absoluut moeten gemeden worden..

Als ik risico neem (om de limiet van mijn wagen te testen en om het parcours sneller af te leggen) is het mijn bedoeling dit enkel te doen indien er GEEN andere wagens in de directe omgeving rijden. Ik wens niemand aan te rijden en door niemand aangereden te worden op het moment dat ik iets uitprobeer.

Ik heb de beelden niet gecensureerd, niet de schuivers en ook niet de twijfelachtige judgement calls. Geef me daarvoor een beetje krediet...

Het voordeel van de beelden is (behalve de fun) dat ik er veel van leer. Dat ik in sommige bochten te snel kom aangereden of te laat rem (de onderstuur schuivers) en dat de peugeot alhoewel bijzonder stabiel ook kan bijten als ie in overstuur gaat. De schuiver in de eerste linkse is bijzonder moeilijk te corrigeren als je ziet hoeveel ik eigenlijk al bijgestuurd (en - als laatste redmiddel - ontkoppeld) had.

Op een andere noot, wou ik graag het idee lanceren om de krachten eens te bundelen om een deftige reportage te maken met beelden in de wagens (ik denk een vrij goeie setup te hebben) en op het circuit (aanrijdende wagens filmen maar ook toeschouwers, sfeer...). Waarom niet volgende jaar?

BODI.

PS: Als ik de volgende batch beelden in een filmpje omgezet heb, laat ik wel iets weten.
Reply With Quote
Old 04-11-2003, 21:33
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular

Knap beeldmateriaal!!!
Old 04-11-2003, 23:33
FormulaV-JH495's Avatar
De Paddock Regular

BODI ... no problem dude ... eigenlijk moet je het wel durven om je tussen die FF en de muur te zetten ...
Echt ferme beelden ... en als je die 50 a 60 MB webspace nodig hebt kan je die wel van mij gebruiken ... heb er dan nog zelfs ongeveer 175Meg over voor mezelf .... en ik heb nog geen filmkes ...
Old 04-11-2003, 23:47
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by FormulaV-JH495
BODI ... no problem dude ... eigenlijk moet je het wel durven om je tussen die FF en de muur te zetten ...
Echt ferme beelden ... en als je die 50 a 60 MB webspace nodig hebt kan je die wel van mij gebruiken ... heb er dan nog zelfs ongeveer 175Meg over voor mezelf .... en ik heb nog geen filmkes ...
Ongelooflijk tof van je dat je wat ruimte ter beschikking wil stellen. Ik zal je zeker terug contacteren als ik het tweede deel (17u tot 17u40) verwerkt heb.

Ondertussen ben ik wel bezig geweest aan een "Zolder by night" filmpje - 3 minuten, beelden opgenomen rond 17u50. Dat zou nog net op mijn vrije webruimte moeten kunnen.

Cheers!
Reply With Quote
Old 06-11-2003, 07:29
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Als er mensen geinteresseerd zijn in foto's van hun wagen, geef me dan een seintje. Ik had namelijk een fotograaf aanwezig die foto's kwam maken om onze site op te frissen en ik denk dat hij van veel wagens foto's heeft gemaakt. Ik ga één van deze dagen bij hem langs. Dus geef eventueel je startnummer door en het wagentype + kleur dan kan ik eens kijken of je er tussen staat.

Wat betreft het maken van een volledig filmpje over onze ERAN DAYS heb ik reeds met BODI afgesproken. Misschien kan LOE of anderen ook hieraan meewerken om zo iets compleet af te werken. En misschien kunnen we dit niet enkel voor Zolder maar ook voor onze eerste uitstap naar Francorchamps doen.
Old 06-11-2003, 08:32
FormulaV-JH495's Avatar
De Paddock Regular

Binnenkort file op het circuit van Zolder ???

@ A.J. => Als die posts over de Open track days blijven binnenkomen zoals nu ... gaan jullie dan meer dagen organiseren ??? (enkel om het volk wat te spreiden)
want damn ... dit is ferme reklame ... en zelfs bij ons aan zee zijn er al veel jonge gasten die over de track days aan het praten zijn ...
Old 06-11-2003, 10:13
loe's Avatar
loe loe is offline
De Paddock Rookie

Andy, geen probleem, willen daar gerust aan meewerken !

stuur effe een mailtje naar loe@bastardo.be en ubie@bastardo.be voor wat meer uitleg...

(ik wil naar Spa!!)
Old 06-11-2003, 10:23
M545i's Avatar
M545i M545i is offline
De Paddock Rookie

Heb ook nog wel een paar mooie stukjes video van eranracing dagen Zolder EN Francorchamps.
Moet lukken om die van BODI , loe en mezelf samen te monteren in één geweldige movie

Andy voorzie al maar een paar Giga aan webspace

M545i
Reply With Quote
Old 06-11-2003, 11:33
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Valt enkel toe te juichen ! We rekenen er op !

Dries De Smet
Reply With Quote
Old 06-11-2003, 13:24
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by M545i
Heb ook nog wel een paar mooie stukjes video van eranracing dagen Zolder EN Francorchamps.
Moet lukken om die van BODI , loe en mezelf samen te monteren in één geweldige movie

Andy voorzie al maar een paar Giga aan webspace

M545i
Voor het maken van een Eran Track Day filmpje met beelden van meerdere camera's (hoe meer hoe liever, hoe meer invalshoeken hoe beter) ben ik aan het nadenken over een aanpak: Hoe de niet-gecompresseerde beelden uitwisselen, voorstel tot afspraak om te bepalen wie wat filmt, redactie, editering, effecten en montage, concept en storyboard (want het is de bedoeling iets meer te brengen dan enkel rij-beelden) ...

Na het weekend denk ik iets uitgedacht te kunnen hebben.
Ondertussen kan iedereen die een camera heeft en zin heeft om beelden te filmen en te contribueren aan de "movie" zich op dit forum melden.

M545i, Loe en Ubie, jullie kunnen - indien jullie willen - je al beschouwen als chinese vrijwilligers.

BODI.
Reply With Quote
Old 06-11-2003, 23:36
C.B.'s Avatar
C.B. C.B. is offline
De Paddock Rookie

BINNEKORT IN DE CINEMA!!!!!!!!!

''Days of Eran''

met in de hoofdrol Andy en Erik,heeeeeel veeeeel figuranten
De regie in handen van BODI,M545i,Loe en Ubie.

Wordt nu al getipt op een oscar!!!!

LOL
Reply With Quote
Old 06-11-2003, 23:53
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ja C.B. , als die Oscars uitgereikt worden, dan gaan wij toch mee naar Zolderwood hé kerel !

(tenzij ge mij ondertussen nog probeert "op te lossen ...")
LOL
Reply With Quote
Old 07-11-2003, 00:08
C.B.'s Avatar
C.B. C.B. is offline
De Paddock Rookie

OK MISTERY,gij moogt mee................om mijn valies te dragen!!!

LOL,ik ga erin blijven!!!!!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules