![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neemt natuurlijk niet weg dat hij, zowel in race 1 als race 2, een geweldige prestatie heeft neergezet. ![]() ![]() Niet akkoord. Thompson zat met zijn voorwiel langs het achterwiel van Menu. Als Menu dan besluit om Thompson op het gras te duwen en deze laatste daar niet voor wil wijken dan is dat spijtig voor Menu. Menu heeft ervaring zat in touringcars om te weten dat er geduwd kan worden zonder dat er straffen worden uitgedeeld. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wel of niet privateer staat los van fabriekssteun. Vanwege Thompsons verleden is hij geen privateer. Ook b.v. Tom Coronel mag vanwege zijn staat van dienst niet uitkomen in het privateerskampioenschap. Bij mijn weten krijgt N.Technology geen fabriekssteun dus het resultaat is zeker knap, maar Thompson/N.Technology kun je toch niet vergelijken met een D'Aste/Proteam of Corthals/Exagon? |
|
|||
|
|||
Nieuwe S2000 wagen: Saab 9-3 Sport Sedan
![]() Quote:
Naar mijn mening de mooiste Super2000 van dit moment. ![]() |
|
||||
|
||||
inderdaad ! echt schitterend die wagen, maar zolang chevy in het wtcc blijft zal ook deze wel niet rijden in het wtcc...
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() doe me dan maar die leon |
|
||||
|
||||
De eerste foto's van de cruze (chevrolet) zijn ondertusse al op het net aan het rond gaan. Echt wel een knappe wagen
![]() http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2792 |
|
||||
|
||||
Deze mogen heeft Yvan Muller en heel grote stap richting de titel gemaakt in Japan. In race 1 wist hij een 7de plaats te hale en in race 2 een 6de plaats, en dat terwijl Tarquini buiten de punten bleef.
hierdoor heeft Muller nu 100 punten, 14 meer dan merk genoot Tarquini. Priaulx was al zo goed als zeker uitgeschakeld, maar in race 1 wist hij toch nog een 3de plaats te halen, ook in race 2 reed hij naar de de plaats maar ging dan ineens van de baan ![]() zelf heb ik enkel race 2 gezien, de race wer gewonnen door Coronel, wat een mooie strijd leverde met Farfus ![]() ![]() Te hopen kan Priaulx de schade in macau nog beperken, en 3de worden in het kampioenschap ![]() Last edited by smiley; 26-10-2008 at 12:41. |
|
|||
|
|||
Coronel
![]() ![]() ![]() Race 1 was een beetje saai (ik heb wel de inhaalactie van Rydell op Jorg Muller gemist ![]() Adrian Campos heeft zijn aandeel in het gelijknamige GP2 team verkocht. Hij heeft aangegeven dat hij interesse heeft in het WTCC. Volgens geruchten betreft het Honda Accords. Last edited by FIRE; 26-10-2008 at 13:55. |
|
||||
|
||||
Menu staat op pole voor race 1 in macau, langs hem staat Priaulx
|
|
||||
|
||||
Yvan Muller is de nieuwe wereldkampioen bij de touring cars.
![]() |
|
|||
|
|||
Verrassend weinig crashes dit jaar. Normaal gesproken zijn er altijd crashes in de eerste ronde.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|