![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Op TVL vertelde Kumpen dat hij het belgisch kampioenschap gaat rijden, belcar dus waarschijnlijk. + 24u van Le Mans, Spa en Zolder
|
||||
|
||||
Een mogelijke kandidaat, ze hebben de werkplaats al bijna op het circuit van Spa liggen:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Benieuwd wie zen teamgenoot wordt
|
|
|||
|
|||
Ik had het nog nergens gelezen, behalve dan van de budgetten voor het WK, daarom dat ik het even poste.
|
||||
|
||||
heb misschien m'n vraag foutief gesteld. Ik wou weten of er al effectief teams gekend zijn die zullen rijden in cat. 3 toerisme.
Vorig seizoen reden we DSMEC klasse 4, en zullen dit jaar hoogstwaarschijnlijk deelnemen aan Belcar. Maar van 'n aantal teams die vorig jaar ook in klasse 4 reden heb ik vernomen dat ze het niet meer zien zitten met de komst van de snellere wagens, dus vragen we ons af of het nog wel te doen zal zijn. Probleem is dat er weinig alternatieven zijn voor ons... Last edited by Blademan; 31-01-2010 at 17:48. |
|
||||
|
||||
Vele namen worden genoemd... Franchi, Vosse, Longin, Mollekens...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Alternatieven zijn er wel, zowel in het binnenland als in het buitenland. Maar inderdaad. Voor de 2 liters is het moeilijk. Nodig maar iemand uit en na 3 toeren wordt je gedubbeld door zowat ierdereen. Je racet tegen enkele auto's van de eigen klasse, de rest is een "pak" sneller. Het verschil gaat (te) groot zijn. De gemiddelde toeschouwers gaan zich de vraag stellen wat die auto's tussen al dat groot geweld zitten te doen. We zien wel... Misschien komen we ook wel ... met grote achteruitkijkspiegels!
http://www.bart-vandenbroeck.be Last edited by bart VDB; 31-01-2010 at 20:43. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat er wel degelijk genoeg auto's zullen meedoen in de 2 liter klasse! Als je DSC wilt rijden dan mag je heel hard aan de auto gaan sleutelen om uberhaubt de snelle BMWs bij te houden. Daar zijn kun je met bijvoorbeeld een Clio helemaal niets beginnen. Als je kijkt hoe spannend sommige wedstrijden waren in deze klasse afgelopen jaar kan ik me niet voorstellen dat er veel teams zullen wijken. Misschien komen er wel van de DSC naar de BELCAR.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
http://www.autosport.be/news/2010/02...rtInBelcar2010 Last edited by Belle; 01-02-2010 at 19:49. |
|
|||
|
|||
WRT racing heeft de bezetting op de 2 Audi R8 LMS beknendgemaakt.
Met enerzijds Longin-Verbist en anderzijds Kumpen-Franchi hebben we al 2 schitterende inschrijvingen. |
|
||||
|
||||
Benieuwd wat First Motorsport gaat doen.
|
|
||||
|
||||
Westend racing Porsche staat te koop
http://www.racecarsdirect.com/listin..._0km_body.html Ze hebben een cup s gekocht misschien voor de Belcar...
|
||||
|
||||
Dat is die Porsche waar ze dat vreselijke ongeluk mee hebben gehad in Zolder?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|