![]() |
|
|
||||
|
||||
Tijdens dee eerder aangegeven Briefing in Spa werd gezegd dat de 24u tijdens het eerste weekend van september verreden zou worden. Al is die informatie natuurlijk wel al een tijdje oud. Persoonlijk zie ik de 10u ook niet verdwijnen..
|
|
||||
|
||||
Starten met een 24H zou een optie kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
De 24 uren Zolder 2011 zouden plaatsvinden op 1-2 oktober, meetellend voor het kampioenschap.
Bron, voorzitter NKBK (baancommissarissen) Maarja, er kan nog veel veranderen hé! ![]() Wat er dan met de 10 Hours gaat gebeuren is nog koffiedik kijken. |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat het de correcte datum is.
|
|
||||
|
||||
Dat zelfde weekend is er op Spa het Racing festival waar ieder jaar ook de DSC rijdt.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ook niet
![]() Ik raad jullie aan om aanstaande zaterdag in Zolder eens het Speedworld Magazine (is tevens programmaboekje) in te kijken, misschien komen jullie dan wel meer te weten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Geen 24 Uur in oktober dus, al de rest vindt u hier: http://sport.turbomagazine.be/news_N...ders_2011.html
|
|
||||
|
||||
Zie ik dat nu goed? Zolder krijgt de Belcar maar 2 keer over de vloer?
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, tweemaal zolder, tweemaal spa en éénmaal dijon.
|
|
|||
|
|||
jammer dat er maar 5 meetings zijn voor belcar terwijl btcs er 6 heeft. En dit terwijl er in het weekend van 7-9 oktober wel btcs is op zolder. misschien had belcar daar ook bijgepast(ik weet natuurlijk niet wat er dan nog rijdt).
|
||||
|
||||
Vreemd dat de GT3 in de kalenders niet meer voorkomt. Geen GT3 meer op Zolder?
|
||||
|
||||
Dat de DSC mee moet doen in de 24 uren zegt genoeg over het vertrouwen in de deze race Ik denk zelf als de DSC niet mee gaat doen de eerste 6uren dat er weer een klein deelnemers veld zal zijn.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad jammer dat er maar 5 meetings zijn maar dat zal wellicht zijn om de kosten te drukken nu de 24 uren weer op de kalender staat.
Benieuwd trouwens hoeveel DSC teams de volledige 24 uren plannen uit te rijden. Ik zie anders een uitstapje naar Dijon wel zitten, ben er nog niet geweest. ![]() |
|
|||
|
|||
FIA GT-weekend op 9 en 10 april in Zolder.
Last edited by Mitchio; 09-11-2010 at 20:48. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|