De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-09-2003, 09:43
ralff1's Avatar
ralff1 ralff1 is offline
De Paddock Rookie

Ik zie eigenlijk geen rivalen in deze race. Alleen het team van Dieter Dussart en Alain Vandaele mogen niet voor ons eindigen

We zullen zien hé, er zitten meer rivalen in dan je denkt
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 19:56
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie

'k Heb geen papiertjes, maar voor de ongeduldigen zal ik de top 5 al posten

1. Xplosiv Racing team
2. Mistery Racing Team 1
3. Eran Racing
4. (denk ik) G&A Racing
5. (denk ik) Mistery Racing Team 2
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 20:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Team Misteryracing 1 heeft de 2e plaats behaald, een pak hoger dan onze verwachtingen! Ik wens hierbij dan ook Karo, Annelies (ladies first) en Flügel te bedanken voor de prachtige teamgeest en de puike race die ze gereden hebben! Ik was bang om het allemaal te verknoeien tussen die 3 rappe "kanonnen", maar blijkbaar hebben jullie me zodanig goed gemotiveerd dat ik boven mijn eigen vermogen ben gaan rijden. Ik had me vooraf voorgenomen om toch 1 keer onder de 32 seconden te gaan, en waarachtig, het lukte me al bij de eerste ronde, daar waar ik dat nog NOOIT gekunnen heb. En daarna ben ik er nog een 10 à 15 ronden onder gebleven, met een 31.79 als besttijd. Een goede seconde boven de allerbeste tijd. Daar ben ik best tevreden mee

En aan alle andere teams wens ik mijn dank uit te drukken voor hun sportiviteit op de baan. Er gebeurt altijd wel eens iets links of rechts, maar over het algemeen is er sportief gereden en ik hoop dat ik dat zelf ook gedaan heb. Alhoewel ik toch geen klachten gehoord heb, dus het zal wel meevallen

Mistery, bedankt voor de fijne organisatie en wat mij betreft : voor herhaling vatbaar

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 20:38
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Wat ons betreft, zeker voor herhaling vatbaar. Ons team was iets te ligt voor de sterke mannen, maar ondanks onze voorspellingen toch een mooie 6de plaats. Wat mij vandaag opviel was het zeer hoge niveau, de goede sfeer en de gigantische sportiviteit tussen de snelle mannen.

Verder rest mij enkel nog Dries te bedanken voor de zeer goede organisatie.

Proficiat aan alle deelnemers
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 20:39
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Het was een goede race. En sennake reed schitterend, wel moet gezegd worden dat de hogere nr's in Extreme Kart op dit ogenblik de betere zijn. Dus de tijden waren wel te verwachten, neemt niets weg van de prestaties van alle piloten.
1 kleine opmerking, meer aandacht aan pitsnelheid, naar mijn mening reed Joost daar veel te snel, dan reed hij nog bijna over Fordje zijn voeten, waardoor die zijn vrouw een klap int gezicht kreeg omdat hij achteruit ging. In sommige kartings wordt voor zoiets zeker een zwarte vlag gegeven.
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 21:27
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ook net terug se...met een tevreden gevoel.
Elk team zal hier wel hun verslagje posten, dus ga ik geen algemeen wedstrijdverslag plaatsen. Zelf heb ik in al mijn ijver een volledige wedstrijduitslag vergeten mee te nemen, dus als iemand dit wel heeft gedaan, zet de uitslag er hier maar op...
Ik wens alle 11 de teams te bedanken voor de faire wedstrijd. (11 teams en geen 12, want de collega's van autosport.be stuurden hun kat...). Ik hoop jullie een wedstrijd te hebben geboden naar jullie verwachtingen en natuurlijk hopen we jullie bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen begroeten.

Over de twee teams van misteryracing.com : prachtprestaties, zowel van Mistery I (uitstekende tweede plaats, met de dames Annelies en Karo in de hoofdrol, Flugel die zijn persoonlijk record wat scherper stelde en Sennake die boven zichzelf uitgroeide...) als van Mistery II, die een zeer goede vijfde plaats behaalden. Dieter, Alain, Davy en Klaas bewezen hun mannetje te kunnen staan tussen de grote kanonnen.

Bedankt iedereen en tot bij een volgende gelegenheid !

Dries
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 21:30
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
wel moet gezegd worden dat de hogere nr's in Extreme Kart op dit ogenblik de betere zijn.
Euh... de nummers van de karts werden voor de wedstrijd gewisseld...dus daaraan zal het niet liggen...
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 21:34
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Het was tof , enkel mijn prestatie viel wat tegen wat tot grote ontgoocheling van mijnentwege leed. Een beste tijd van 32.60 is niet echt om over naar huis te schrijven. Ik zou mijn teamgenoten Alain , Klaas en Dieter willen bedanken , teamsfeer zat goe , allemaal meer dan ons steentje bijgedragen aan het geheel !

Dries , bedankt voor de fijne namiddag. Goede organisatie en zeker en vast voor herhaling vatbaar !
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:01
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Wij met de paddock zijn 8ste geeindigd, misschien ietske lager als we verwacht hadden, maar we hebben allemaal toch goed gereden.
Tijdens de chrono's hadden we de laatste tijd gereden, buiten Pascal 1 keer geraakte niemand van ons onder de 33"!! We hebben dan gevraagd om rem bij te stellen en dat hielp!! Werner maakte vrij snel enkele plaatsen goed en reed een 31"33!! Daarna kwam Pascal die mooi lage 32"ers reed. Ondertussen lagen we al 6de. Toen was het de beurt aan Fast Fons. Deze reed ook rond de 32"00. Dan was het mijn beurt. Ik hoopte vooraf om zoveel mogelijk constante tijden te rijden in de 31" en dat is goed gelukt: snelste chrono 31"6 en bijna elke ronde tussen de 31"7 en 31"9. Ik ben dus zeer tevreden
Heb wel in 1 van de laatste ronden nog de 7ste plaats verloren aan 24u.be (met toen aan het stuur de supersnelle Niki). Ik had niet door dat we voor positie aan het strijden waren, dus laat hem onmiddellijk door. Stom van mij, maar ik weet niet of ik hem had kunnen achter mij houden (hij is toch wel heel snel!!)

Twas in ieder geval een leuk raceke. Heb me goed geamuseerd en dat is toch nog altijd het belangrijkste!!!!
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:03
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

De commentaar van Dries in het verslag voor de race klopte in ieder geval: we hebben met ons team heel vlakke tijden gereden en waren elkaar alle 4 waard!!
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:06
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Volledige uitslag:

Stand Team Ronden Best Lap
1 X-plosiv 338 30.61
2 Mistery 1 337 30.68
3 Eran 336 30.68
4 G&A 334 31.06
5 Mistery 2 334 31.10
6 Speedlovers 334 30.98
7 24u.be 330 30.42
8 Paddock 329 31.33
9 DSC 327 31.24
10 Just4Fun 317 31.57
11 SKF-IT 301 31.84

Ik scan de hele uitslag deze week in en bezorg deze aan Mistery. Ik vermoed dat alle deelnemers dan een copie in hun mailbox zullen vinden

Nog een goeienacht allemaal

Last edited by fordje; 14-09-2003 at 22:11.
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:07
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Euh... de nummers van de karts werden voor de wedstrijd gewisseld...dus daaraan zal het niet liggen...
Hangt natuurlijk af hoe ze gewisseld zijn, hoog me laag of hoog onderling. Nu ja, kzal hopelijk woensdag kunnen zeggen of de hogere nr's nog altijd snel zijn.
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:08
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ons team is heel content met derde plaats. Wel jammer dat na een 10-tal minuutjes een zwarte vlag kregen, die terecht was, waardoor we van de laatste plaats moesten terug vechten. Langzaam maar zeker klommen we in het klassement en zo besloten we de race op de derde plaats.
Het was een mooie en spannende race.
Old 14-09-2003, 22:12
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
Ons team is heel content met derde plaats. Wel jammer dat na een 10-tal minuutjes een zwarte vlag kregen, die terecht was, waardoor we van de laatste plaats moesten terug vechten. Langzaam maar zeker klommen we in het klassement en zo besloten we de race op de derde plaats.
Het was een mooie en spannende race.

Bravo voor deze eerlijke en sportieve commentaar AJ!
Reply With Quote
Old 14-09-2003, 22:32
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Een schitterend evenement! Leuke sfeer maar ik viel toch veel te licht uit tegen al die grote piloten! Ik heb meer van de lijn gereden om iedereen door te laten dan op de lijn Ik zal een keer in de les moeten gaan bij Nikki denk ik!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules