![]() |
|
|
||||
|
||||
hmm, als Minardi volgend jaar idd met Bas en Tiago (die toch een mooi seizoen CART gereden heeft vorig jaar) én de officiele ford-motoren gaat rijden, dan gaan die miijns inziens een mooi sprongetje maken in het klassement...
|
||||
|
||||
Quote:
Tiago reed idd schitterend in de USA maar z'n prestaties in de World Series zijn ook schitterend hoor, een podium in het snelle WS veld behaal je niet zomaar hoor! ![]() Het niveau in deze serie word nog steeds erg onderschat, en dat vind ik onbegrijpelijk! Maar daar zal volgend jaar snel verandering in komen, als het WS by Renault word en het eindelijk de media aandacht zal gaan krijgen waar ze recht op hebben. Dan zal deze vijver ongetwijfelt nog meer F1 talent gaan kweken ![]() Last edited by Mr.Dallara; 11-09-2004 at 17:14. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Maar ze zijn wel sneller dan die kanaries.
![]() |
|
||||
|
||||
Nu is het maar te hopen dat het goed afloopt en dat er iemand Cosworth zo snel mogelijk overneemd of iemand er snel (privé) geld in pompt, want anders zitten ze bij Minardi wel in de miserie
![]() Ik las op pitstop.tv dat Jordan (als ze doorgaan in 2005) mss wel motoren gaan kopen bij Toyota! Maar ik veronderstel dat dergelijke aankopen en facturen niet in het budget gaan passen van een zekere Stoddard... Afwachten maar. |
|
||||
|
||||
Het voorbije weekend was weer een schitterend weekend voor Leinders!
![]() - Tijdens de Free practice op vrijdag reed hij z'n teammaats weer zeeeeeeer makelijk naar huis! ![]() -Hij kreeg vrijdag felicitaties van Olivier Panis en Jarno Trulli na de briefing, en dit zijn bijden geen watjes of onervaren piloten. Dus ze zullen zeker terecht oordelen! ![]() -En tot slot en vooral als top of the bill: zou Bas "naartschijnt" nauw contacten hebben met BAR honda voor 2005 als 3e piloot! Als dat laatste zou werkelijkheid worden, is z'n cariere helemaal in een stroomversnelling... ![]() |
|
||||
|
||||
Het voorbije weekend was weer een schitterend weekend voor Leinders!
![]() - Tijdens de Free practice op vrijdag reed hij z'n teammaats weer zeeeeeeer makelijk naar huis! ![]() -Hij kreeg vrijdag felicitaties van Olivier Panis en Jarno Trulli na de briefing, en dit zijn bijden geen watjes of onervaren piloten. Dus ze zullen zeker terecht oordelen! ![]() -En tot slot en vooral als top of the bill: zou Bas "naartschijnt" nauw contacten hebben met BAR honda voor 2005 als 3e piloot! Als dat laatste zou werkelijkheid worden, is z'n cariere helemaal in een stroomversnelling... ![]() |
|
||||
|
||||
Dit las ik op F1racing.nl
Quote:
Last edited by Nikke; 23-10-2004 at 14:12. |
|
||||
|
||||
van wie is die quote? misschien bij zetten