De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-11-2003, 09:28
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Het is juist daarom dat Werner nu op Porsche is overgeschakeld hé Andy... zo nen 996 krijgt ge wel onder de 95db, nen 333 niet... Allee Werner, in elk geval nen dikke proficiat met uw aankoop van uw eerste Porsche lektuur !
Reply With Quote
Old 12-11-2003, 23:03
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Porsche, is dat zo een wagen die je gemakkelijk voorbijrijdt in de regen?

( ik weet nu al dat ik ze zal zien vliegen als het een droge baan is )

Mijn remschijven hadden trouwens een serieuze lap gekregen, afgelopen track day.

Op deze moment, ben ik op cursus in holland en eet alle middagen "broodje kroket"...
Volgende week vertel ik wat ik in gedachten had voor een filmke op 6 februari...

Ondertussen kunnen vrijwilligers (met camera) zich nog steeds aanmelden en enthousiastelingen (al dan niet met camera) hun ideeen spuien...

BODI.
Reply With Quote
Old 13-11-2003, 13:47
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

Is 6 februari niet te vroeg om een film te maken ...
zou het niet beter zijn om er eentje te maken wanneer het wat beter weer is .
Dunlop maakt geen winterbanden voor de FVee

en PS ... neem gerust eens kontakt op met diegenen van het eerste uur ... er is telkens een groep aanwezig op de trackdays die al 6 jaar telkens weer aanwezig zijn ...
Old 16-11-2003, 19:37
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

FILMKES

Op de laatste Eran Racing track days zijn er steeds cameras van deelnemers aanwezig geweest. Deze leveren soms spectaculaire en interessante beelden op, die dan gemonteerd worden, om vervolgens de basis te vormen van een of ander internet filmpje.

Veel deelnemers vinden het tof later een of ander visuele herinnering te hebben. Uiteraard, wie vindt het niet plezant om zijn wagen door de bocht te zien scheuren met himself achter het stuur.

De betreffende filmpjes zijn echter bijna altijd vanuit 1 camerastandpunt – logisch, er is meestal maar 1 camera – gefilmd.

Voor de volgende Eran Racing track day, op 6 februari, had ik graag een samenwerking willen organiseren. Als de mensen die anders individueel telkens filmen, nu eens afspreken om samen te filmen en de beelden uit te wisselen. We zouden dan cameras kunnen verdelen over het circuit om zo meer van de gebeurtenis te registreren. Daarom probeer ik nu al een tijdje geinteresseerden met een digitale camera zich te laten melden.

Op het einde van de dag, kan dan de digitale data ( eventueel gecompresseerd ) uitgewisseld worden, door ze centraal te verzamelen en op DVD te branden ( ik heb de apparatuur en de krachtige PC ter beschikking ) . Iedereen zou dan de totale beelden ( ook van de andere cameras ) kunnen meekrijgen. Het grote voordeel is meer beelden en camerastandpunten. Eventueel volgende internet- of thuisfilmpjes zullen nog een stuk knapper zijn. Bovendien kan Eran dan deze beelden gebruiken om hun dagen nog populairder te maken…

6 Februari lijkt nog ver weg maar als we dit goed willen aanpakken lijkt een goeie organisatie geen overbodige luxe.
Reply With Quote
Old 16-11-2003, 20:59
gunther1's Avatar
gunther1 gunther1 is offline
De Paddock Rookie

Ik heb hier thuis een videoband vol met beelden vanop de eran dagen die zijn gefilmd zowel in de auto als langs het parcours.

Er zit ook een flink stuk bij vanop francorchamp en dit ook zowel langs als op de baan.

Dus ik weet niet of je er wat kan mee doen maar anders kopieer ik de band eens.

groeten gunther
Reply With Quote
Old 17-11-2003, 21:18
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Bedankt voor je reactie. Die band wil wel eens zien. Kan je die op VHS kopieren? 'k zal hem verwisselen voor een lege band op 6 februari.

Bodi.
Reply With Quote
Old 17-11-2003, 23:41
gunther1's Avatar
gunther1 gunther1 is offline
De Paddock Rookie

Ik wil de band wel kopieren op VHS en meebrengen.

Het zal een dik uur aan bandmateriaal zijn en de band kopieer ik zo wel hoor ik hoef geen andere in de plaats.

groeten gunther
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules