De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   Zin om ook eens deel te nemen aan een 24u? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5294)

casper 05-08-2003 20:42

ela red iets op tegen... anders... ;)

greets casper

redje 05-08-2003 21:03

Quote:

Originally posted by casper
ela red iets op tegen... anders... ;)

greets casper

Niks op tegen ze caspie. En anders, dan vechten we da uit opt circuit en verlies ik. :+

Gilles forever! 13-08-2003 13:43

Quote:

Originally posted by redje
Argh, nu zit de casper hier ook al. :+
IK zit hier nu ook red :+ Was trouwens ook 1 vd piloten van het 2e Kartgrid-team (dat wel voor het 1e is gefinisht :D )

greets Gilles
________
The Cliff Condos Cosy Beach

Speesman 13-08-2003 14:08

Aha, de Gilles. Welkom op de paddock!!!!

Flitser 13-08-2003 14:17

Quote:

Originally posted by Gilles forever!
1 vd piloten van het 2e Kartgrid-team (dat wel voor het 1e is gefinisht :D )
Grrrrrr :fight: :+

Gilles forever! 13-08-2003 15:34

Quote:

Originally posted by Flitser
Grrrrrr :fight: :+
Ik kon het nie laten :) Het 1e Kartgrid-team had dus enkele technische mankementen waardoor ze wat terugvielen ;)
En als je wilt vechten, zoek dan iemand van jou leeftijd :D :fight: :D (joke he).
thx spees :)

greets Gilles
________
The Legend Condos

kartboyke 13-08-2003 16:05

amai amai, de kartgrid, is hie ook al vertegenwoordigd se.
Da zen der dan al een stuk of 6-7 die op kartgrid zitte, als het er al niet meer zijn.
Swel tof, komt er hier ook wat leven in de karttopic. :D

redje 13-08-2003 16:15

Quote:

Ik kon het nie laten :) Het 1e Kartgrid-team had dus enkele technische mankementen waardoor ze wat terugvielen ;)
En als je wilt vechten, zoek dan iemand van jou leeftijd :D :fight: :D (joke he).
thx spees :)

greets Gilles

De 13 is ENKEL voor de 12 geëindigd, omda de 12 constant problemen had en de 13 nie. ;)
Als gilles en flits willen vechten=> opt circuit hé.

Flitser 13-08-2003 17:06

:p
Mechanische sport hé, kan soms :frusty: zijn ;)

Vorig weekend was het anders, ondanks gestart te zijn met tien ronden achterstand op het nummer 1 toch nog gewonnen met 2 ronden voorsprong na 7u wedstrijd. Het deed nog es deugd na de martelgang van de 24u.

Enfin, binnenkort waarschijnlijk terug een actie van Kartgrid tijdens een 24u, van zodra de plannen concreet zijn horen depaddockers het hier ook wel :gas:

Gilles forever! 13-08-2003 17:31

Quote:

Originally posted by redje
De 13 is ENKEL voor de 12 ge?indigd, omda de 12 constant problemen had en de 13 nie. ;)
Als gilles en flits willen vechten=> opt circuit h?.

De 13 was idd sneller maar ik vind toch ook wel dat de mannen van de 12 ook goed gereden hebben!!Tis nie dat wij verloren reden he :) En tja een kart durft al eens kapot gaan he :p

greets Gilles
________
Vaporgenie

redje 13-08-2003 17:59

Quote:

De 13 was idd sneller maar ik vind toch ook wel dat de mannen van de 12 ook goed gereden hebben!!Tis nie dat wij verloren reden he :) En tja een kart durft al eens kapot gaan he :p

greets Gilles

De 12 was sneller zult ge bedoelen.

Gilles forever! 13-08-2003 21:38

Idd red, was weer een beetje verstrooid :)

greets Gilles
________
buy a condo in Pattaya

Flitser 22-08-2003 10:05

Het is weer zover, de volgende 24u is in aantocht: De 24u van First Kart 'Inn.

Normale inschrijvingsprijs: 1500 euro

Kartgrid.be biedt zijn leden de kans om deel te nemen tegen het tarief van 55 euro per uur.
Niet-leden kunnen ook onder Kartgrid-vlag rijden maar betalen 60 euro per uur, wat nog steeds voordeliger is dan de gewone prijs.

Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be
Graag al uw gegevens vermelden + het aantal uur dat men wil rijden. Ik stuur dan zo snel mogelijk meer informatie omtrent de wedstrijd zelf en de betalingsmogelijkheden.

Graag piloten met ietwat ervaring (op vraag van de uitbater oa), maw, toch al minstens 10u in een kart gezeten hebben. Het niveau van de 24u van FKI is zoals gewoonlijk vrij hoog.
www.fki.be

Mede dank aan:
http://v3.kartgrid.be/sponsor/images/hulders.gif

Flitser 28-08-2003 15:09

We zijn nog op zoek naar twee of drie piloten om de resterende 7 uurtjes op te vullen...

Indien geïntereseerd; mailen naar Flitser@kartgrid.be

Flitser 16-09-2003 08:40

:o Oops, even uit het oog verloren.

Team is dus al een tijdje compleet ;)

All times are GMT +2. The time now is 19:56.