![]() |
|
|
||||
|
||||
Zin om ook eens deel te nemen aan een 24u?
Net zoals vorig jaar met de 24u Van Machelen wil Kartgrid.be ook dit keer weer uitpakken met een speciale aanbieding naar kartliefhebbers toe.
Het is voor vele kartfanaten niet altijd evident om het budget en de tijd te vinden om eens in deftig teamverband deel te nemen aan een 24u. Misschien hebben wij wel de oplossing... de 2 * 12u van Antwerp Karting . (Wie het nog niet mocht weten; er ligt nieuwe asfalt te AK sinds 04/06/2003!!) Allereerst kan het voor velen een verademing zijn dat men niet verplicht is van 24u aan één stuk aanwezig te zijn om het wedstrijdverloop in de gaten te houden en eventueel klaar te staan om in te springen wanneer nodig. Deze 24u wedstrijd word gespreid over twee manches van 12u (zaterdag 5 & zondag 6 juli). Men kan dus gerust 's avonds naar huis gaan om te slapen en het wedstrijdgewoel even te vergeten. Dat dit een uniek evenement is blijkt ook uit de karts waarmee gereden wordt. Eigen karts? JA Huurkarts? JA.... maaaaaar... niet de chassis die de meesten onder jullie gewoon zijn. Wie wil deelnemen aan deze 24u huurt een heus race-chassis en dus geen logge huurkart. (Scheelt makkelijk 2 seconden per ronde!) De prijs voor een dergelijke deelname bedraagt normaal 2250 euro + 250 euro waarborg voor de kart. Kartgrid zou Kartgrid niet zijn natuurlijk al we dit hier zouden komen promoten zonder dat we jullie een mooi voorstel kunnen doen. Kartgrid is op zoek naar een team dat ons voorstel niet afslaat ![]() 250 euro... maar liefst 10.000 oude Belgische Franken krijgen jullie van ons cadeau indien jullie willen deelnemen aan deze 24u met slechts 2 voorwaarden; 1) dat de kart die jullie ter beschikking krijgen door ons duidelijk mag bestickerd worden met onze url www.kartgrid.be 2) Dat de teamnaam gecombinerd wordt met de naam Kartgrid uiteraard (bijvoorbeeld Kartgrid-DePaddock). Samenstelling van het team is vrij door de teamverantwoordelijke te bepalen. Al rijden jullie met 24 verschillende piloten, het maakt ons niet uit. Net zoals we vorig jaar op een andere locatie ons best hebben gedaan om de echte kartfanaat te plezieren is het hier ook weer de bedoeling om de drempel naar dergelijke endurances te verkleinen en iedereen de kans te geven het eens mee te maken. Voor meer info: Flitser@kartgrid.be of hier via het forum waar ik sneller kan reageren. Tel: 0497/33.65.74 Er zijn tal van prijzen te winnen (1 complete kart, 1 chassis, 1 200cc motor, 1 helmpainting van Tona-Design, 5 paar handschoenen, ...) EN... op één november is er een 6u race (normaal 600 euro) waarbij u nog eens 200 euro korting geniet indien uw team heeft deelgenomen aan deze 24u!! 400 euro dus ipv 600 euro. Dit kan je toch niet aan je neus laten voorbij gaan... of wwel? ![]()
|
||||
|
||||
UITZONDERLIJK AANBOD omwile van de inspanning van enkele "Kartgridders".
Momenteel proberen 4 van onze forummers een team te vormen en zijn ze dus op zoek naar medepiloten. Kartgrid heeft hen een uitzonderlijk aanbod gedaan op voorwaarde dat het team bestaat uit tenminste 4 Kartgridforummers die geregistreerd stonden voor 1 juni 2003. Indien zij erin slagen zulks een team te vormen dan rijden jullie tegen de zeer voordelige prijs van 75€/u. Interesse? Mail dan zo snel mogelijk naar Flitser@kartgrid.be en laat weten hoeveel uur je wil rijden. Om het snelst geholpen te worden kan je best hier posten aangezien ik vanaf nu het hele weekend moet werken en mijn mails bijgevolg niet snel genoeg kan lezen maar wel op het internet kan om de forums te checken.
|
||||
|
||||
Allé, waar zitten hier de karters?????????? Ik speel die dagen teambaas van t tweede kartgrid-team.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En ik ben 1 van de piloten van het 2de kartgrid-team.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Speesman heeft zich opgegeven voor 3 uur.
|
|
||||
|
||||
Das ni helemaal juist redje.
Ik heb gezegd dat ik maximaal 4 uren wil rijden. Als we genoeg volk vinden, dan is minder (bv. 3 uren) ook goed. Hebde ook geen goesting om mee te doen Breezz? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
400€ per team? => das dan 16.66666e per uur
![]() ALS ik pas de 7e op kamp vertrek dan wil ik gerust een uurke of 2 meerijden. Klaat zo spoedig mogelijk iets weten!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() + zondag is't bokkencup hé.. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Tis 75 euro per uur (als ge met het kartgrid-team meedoet, anders is de prijs over de 100 euro per uur). |
|
||||
|
||||
Ons team is normaal gezien trouwens nu volledig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Succes hé gasten !!