Hey,
De
special 50' dark race kende terug veel respons de voorbije weken en daarom zijn er
2 races ingelegd voor
vrijdag 20 januari: een
1e race met verzamelen om
21u te JPR Karting en een
2e race met een uurtje later verzamelen, om
22u dan.
In totaal hebben we nu voorlopig 33 teams. Race 1 telt 20 teams en race 2 telt voorlopig 13 teams. Bij deze laatste race zijn er dus nog voldoende teamplaatsen open.
We hebben opnieuw een erg
gevarieerd publiek van beginners, geoefende rijders en competitiekarters, dus wil ik aan iedereen vragen om de
blauwe vlag (snellere rijder achter u laten voorbijgaan door
buitenkant van de piste te nemen) goed op te volgen en botsingen te vermijden. Net zoals bij vorige races willen we die
faire en sportieve sfeer op en naast de piste blijven behouden.
Nog enkele belangrijke praktische zaken:
1/ Daar ik voor m'n werk nu maandag 2 weken naar de US moet, kan ik er helaas zelf niet bijzijn. Ik heb dan ook goeie afspraken gemaakt met JPR en onze co-organisator
Thomas Apers (0496/844.022), waardoor alles vlot en gewoon kan doorgaan.
2/ Alle teams die nog dienen te
betalen (latere inschrijvingen via Thomas), kunnen dit gewoon
ter plaatse doen (45 EUR/team). Er dient
niet meer overgeschreven te worden.
3/ Om de organisatie en administratie voor Thomas doenlijk te houden, zullen de
ritkaarten niet op 20/01 maar bij de volgende race in
februari verkocht worden. Met de recente prijsverhoging die JPR heeft doorgevoerd (in lijn met de andere kartings en omwille van hogere kosten) zal deze speciale nieuwjaarsgeste beslist de moeite zijn: 2x16' karten aan 20 EUR i.p.v. 32 EUR nu of 4x16' karten aan 40 EUR i.p.v. 64 EUR nu.
De
special dark races worden ook aangevuld met onze
Sint-Niklase finaliste van
Miss Sports Belgium 2006, Steffie Collier. Zij zal ook meerijden in een team met de
2e race, jullie een woordje brengen en vragen om haar te steunen in de verdere finale van Miss Sports Belgium 2006.
Have a great race!!!
Vele groeten & graag tot vrijdag,
Thomas - 0496/844.022
Frederik - afwezig dan
4ever Karting
http://www.4everkarting.be