Quote:
Originally Posted by MFahrer
Wel, ik ben benieuwd wat de heren Paddockers erover te zeggen hebben, na twee nachtjes slapen! Op het eerste moment was het team in mijn ogen enthousiast, ze waren zelfs aan het vragen welke wagens er allemaal in deze klasse konden meerijden. Later op de avond, naarmate de sfeer competitiever werd, zwakte het enthousiasme wat af...
Ik maak zo snel mogelijk een raceverslagje op van de wedstrijd met bijhorende foto's, maar als tipje van de sluiter kan ik in alle geval zeggen dat De Paddock zich sterk verweerd heeft achter het stuur van de Audi en in alle geval niet als laatste over de streep is gegaan! Vanaf het verslag op ons Petit Spa forum staat, plaats ik hier de link!
G.
|
Wel, voor wat mij betreft is mijn mening na twee nachtjes slapen niet gewijzigd. Het was leuk om te doen, en zeker de moeite waard om eens kennis te maken met een andere tak van het modelbouwen. Ik heb dan weer meer last met het feit dat de auto's het soms toch wel erg hard te verduren krijgen. Je stopt een heel pak werk in een model om het toch zo mooi mogelijk te bouwen, en je ziet dan dat de auto's op de baan in het rond vliegen. Ik denk niet dat er 1 auto zonder blikschade is uitgekomen, die avond. Jammer van al dat modelbouwwerk, vind ik dan.
Verder de soms ook bitsige sfeer wanneer in het heetst van de strijd moet worden tussengekomen door een marshall. Als een auto een probleem heeft op de baan, dan kan een marshall echt niets goed gedaan hebben. Het heeft altijd te lang geduurd, of er scheelt altijd wel iets. Ik weet wel, de competitie en de spanning van het moment, maar het ligt niet in mijn stijl. Het competitieve aspect was er voor mij teveel aan, denk ik. De kelk van de slotcar-competitie laat ik dus maar wijselijk aan mij voorbij gaan.
Maar ieder zijn meug, als jullie je daar mee amuseren, geen probleem. Ik wens jullie nog duizenden uren slotcar-plezier!!
Ik wil toch MFahrer efkes bedanken voor het organiseren van de avond. Daar kruipt ook tijd en moeite in.