![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting 8 juni 2007
Als ik met niet vergis is het vrijdag aanstaande weer "bonte avond" ten huize Wheels.
Ik zal in ieder geval nog eens op tijd zijn en -geld meebrengen om de laatste 3 vitrinekastjes te kopen -een model meebrengen voor Flame zodat zijn decalfabriekske kan blijven draaien
|
||||
|
||||
Ik zla er ook zijn. Moeten de polo's besteld/betaald worden vrijdag?
Tom |
|
||||
|
||||
Mijn nonkel komt ook. Kan iemand hem het drybrushen eens voordoen? Ik zei hem dat er wel iemand bereid zou zijn het eens voor te doen...ja toch?
![]() ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Ik zal ook weer komen.
Dan kunnen DE PADDOCKERS ![]() Groeten WALTER ![]() ![]() ![]() BMW ...Kraftbayers! |
|
|||
|
|||
kom ook
![]() |
|
||||
|
||||
Jamaar... niet zoals vorige keer eh maat. Ik had alles meegebracht om die demo te doen en dan is degene die erom vroeg er niet... Ik zal dus nog eens alles inpakken.
|
|
||||
|
||||
I'll be there ...
|
|
|||
|
|||
count me in
|
||||
|
||||
Ik om kook.
![]() Volgende agendapunten moeten we doornemen: - Deelname aan beurs IPMS Tienen van 17 juni 2007 - Verdere deelnames aan beurzen - Clubkledij - afronding van de bestelling en iedereen graag betalen - Modelbouwmeeting Juli 2007 - Praktijkdemo 1: dry-brushen (op aanvraag) - Praktijkdemo 2: paneellijnen, uitkrassen en inkleuren (ook op aanvraag) - Praktijkdemo 3: herstellen van schade die we veroorzaakt hebben aan een concurrent tijdens het slotten ![]() - Update ivm de website - varia Last edited by Guido; 05-06-2007 at 22:42. |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik zal ook van de "goeie partij" zijn, misschien haal ik 20u niet (kom vanuit Gent
![]() ![]() Thanks Petter |
|
||||
|
||||
Ik kom ook.Bart kom ik je oppikken?
|
|
|||
|
|||
ah jaaaaa, zelfde uur als van gewoonte zeker. Wel plaats voorzien in de koffer want er moet een paar kilo
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Voila, en na dit statement vermoed ik al op wie ge zondag zult gaan stemmen ...
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|