![]() |
|
|
||||
|
||||
volvo zou in engeland 1 van hun c30's inzetten
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2508 te hopen zet vauxhall ook 1 vectra in voor giovanardi, "om chevrolet te helpen" ![]() als em de races wint, dan pakt em toch 10 telkens 10 punten af van de concurentie ![]() |
|
|||
|
|||
De BTCC en WTCC race vallen op dezelfde datum, dus geen Gio in het WTCC.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() toch zou het moi zijn om eens zo een vectra of honda civic aan het werk te zien in het wtcc.. misschien dat n technology volgend jaar is met een van deze 2 kan proberen (als hij gehomologeerd raakt voor het wtcc natuurlijk) |
|
||||
|
||||
Tielemans is nu eens goed op zijn nummer gezet:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Liever Wiechers Sport met Tielemans op de grid dan geen Wiechers Sport op de grid.
Wel raar dat Wiechers Sport tot halfweg het seizoen gewacht heeft met ingrijpen. |
|
||||
|
||||
Tja, hoe lang gaat het sprookje nog duren? Gezien de inval en schietpartij bij Easy Life Investments (WTCC Sponsor 2007) en de nauwe band met Advanced LSM (WTCC Sponosr 2008)?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dat vroeg ik me ook al af.
En die banden tussen beide bedrijven zijn volgens mij erg nauw: Quote:
Verklaring van Advanced LSM: Quote:
Overigens ben ik in de krantenartikelen de naam Advanced LSM ook nog niet tegengekomen. Dit Easy Life schandaal geeft overigens wel de kracht aan van sponsoring. Toen ik dit op de radio hoorde ging er direct een belletje rinkelen: "Oja, dat was die sponsor van Tielemans." ![]() Overigens denkt Wiechers dat ze met Tielemans verder gaan dit seizoen: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2654 Last edited by FIRE; 05-09-2008 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus ja, sponsoring werkt dan toch.........al is het voor all the wrong reasons ![]()
|
|||
|
|||
Een 4e Chevrolet voor Monza, Okayama en Macau:
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2652 (helaas waarschijnlijk meer geld dan talent) Russian Bears zet een 3e LADA in voor de rest van het seizoen: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2678 En volgens dezelfde website gaat LADA officieel deelnemen komend seizoen: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2679 N.Technology zet een 2e Honda in in de laatste 2 races. BMW gaat komende weken beslissen of ze hun WTCC project een vervolg gaan geven. Het zou me niets verbazen dat ze overstappen naar LMS of FIA GT met hun nieuwe BMW M3 GT2. De GT2 klasse is momenteel "hot". Indien BMW stopt met het WTCC (althans officieel, bij de independents zulllen de BMW's nog steeds in de meerderheid zijn) dan is dat een klap voor het WTCC. Te hopen valt dan dat Volvo de overstap maakt van het STCC naar het WTCC. Last edited by FIRE; 11-09-2008 at 11:01. |
|
||||
|
||||
Het gebeurt niet vaak dat ik WTCC kijk, maar als ik er al eens aan denk, durf ik me wel eens voor de TV te zetten op een verloren zondagnamiddag. En wat zie je dan? De Honda Accord op de 3de startrij, een serieuze klapper bij de start, na de herstart de Honda die zich een baan voorwaarts vecht tot aan de leiding en die dan uiteindelijk ook nog de overwinning pakt.
![]() Niet slecht voor een privateer die de rest van de fabrieksbende een ferme neus zet. Wat BMW betreft, het zou inderdaad erg jammer zijn moesten die vertrekken, maar wel begrijpelijk wanneer je op de marketing afdeling werkt en moet gaan vertellen dat je de titel verliest aan... Seat! Net wat Peter Baert ook al aangaf tijdens de uitzending. Seat and Chevrolet zijn nu niet precies de merken waarmee BMW in de toonzalen in concurrentie hoeft te gaan, vermits totaal verschillende doelgroepen van clienteel. En nu komt Skoda er nog bij ook... ![]() http://www.fiawtcc.com/fiawtcc/sport_sto1705884.shtml Last edited by Guido; 22-09-2008 at 22:16. |
|
|||
|
|||
Thompson stond licht in vergelijking met de fabrieksrijders, meer moet je daar niet achter zoeken.
|
|
|||
|
|||
LADA zul je bedoelen
![]() De Honda was inderdaad licht en echt een privateer is Thompson/N Technology natuurlijk ook niet. Zowel rijder als team hebben zeer veel ervaring, maar het is natuurlijk wel knap gedaan. Hopelijk geeft dit Honda een zetje om volgend jaar officieel deel te nemen aan het WTCC, al ben ik bang dat dit niet zal gebeuren. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
't zou inderdaad erg leuk zijn moest Honda in het WTCC gaan aantreden, maar dat ik vrees samen met jou dat het een eidele hoop zal zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Thompson heeft toch wel geluk gehad in race 1 dat hij niet bestraft is geworden voor de dreun die hij menu verkocht.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|