![]() |
|
|
||||
|
||||
Wel raar eerst ga je in de belcar absoluut verbieden dat er wagens die ooit GT1 zijn geweest nog mogen meedoen. Maar dan ga je via de DSC wel een ex GT1 toelaten tot de 24 uren.
|
|||
|
|||
Dan heb je al direct 2 auto's minder. Als je ziet dat er in de DSC een hele hoop hun wedstrijden alleen rijdt, heb je dan al 3 wagens minder.
|
||||
|
||||
De kracht van de DSC is veel wedstrijden op verschillende circuits als je de 24uren mee laat tellen of voor een gedeelte bv 6 uur dan zullen ze andere races moeten laten schieten en dat zie ik niet zo gauw gebeuren.
Daarbij de DSC rijdt nu races van 1 uur ze moeten veel exstra kosten gaan maken om de auto's sterker te maken dat gaat veel discusies opleveren het gaat om een hoop geld de DSC is opgezet om met veel rijders en teams en voor een redelijk budget zoveel mogelijk op verschillende circuits te racen. |
|
|||
|
|||
ze kunnen misschien voor de 24u een aparte porsche 997 gt3 cup doen. Hoeveel van die wagens staan er in België nog stil? In de DSMEC reden er een heel deel rond, of zijn die allemaal verkocht.
|
||||
|
||||
Ik zie dat anders; dan heb je 1 auto meer (nu had je geen enkele deelnemer uit de DSC). De andere 2 auto's stoppen na 6 uur, bij het vallen van de avond.
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 04-10-2010 at 15:00. |
|
||||
|
||||
Wat betreft de datum van de 24 uur hebben ze mijn inziens een goede beslissing genomen. De editie 2011 zal plaatsvinden in oktober! Waarschijnlijk zal de 10 uurs race dit jaar voor het laatst gehouden worden. Vandaag enkele datums gehoord in Spa uit zeer betrouwbare bron
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Misschien moet iemand anders dan maar de traditie van de 10 uur verder zetten ![]() |
|
||||
|
||||
Dan heb je natuurlijk wel minder kans op echt super goed weer.
|
|||
|
|||
Moeten we dan alles organiseren in Juli & Augustus of de 24H van Zolder in Spanje organiseren?
Tis wa sarcastisch natuurlijk maar in B is dit wel de 3rde 24H (jaja, FunCup is 25H) in de zomer. Niet iedere toeschouwer kan ze allemaal doen. Last edited by S. Claeys; 30-10-2010 at 19:24. |
|
||||
|
||||
Het is zeker geen slecht idee naar mijn mening! Gedurende de hele zomer is er zware concurrentie van de festivals en andere autosportevenementen in België en de buurlanden. Deze zware concurrentie mijden KAN zowel een beter startveld als een betere opkomst geven
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Trouwens voor de piloten is het ook niet simpel om in onze zomers temp. 24H te rijden.
|
|
||||
|
||||
maar je hebt dan wel een nacht van 19u tot 8u, en verhoogde kans op regen (en het kan in oktober 's nachts al eens vriezen, als je pech hebt)
|
||||
|
||||
Dit jaar vielen de 24 uren ook samen met de ADAC GT in Duitsland en daaruit zijn er toch een aantal mogelijke deelnemers, gezien de afstand.
Jammer dat het niet meer in de zomer valt, maar als dat het deelnemersaantal doet opkrikken, dan kan ik mij daar bij neerleggen. ![]() |
|
||||
|
||||
In oktober heb je al de 24 uren van Silverstone dus dan ga je weer minder Britten hebben. Zo gaat het altijd iets zijn hoor.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|