![]() |
|
#76
|
|||
|
|||
wat mij opvalt zijn de vele nederlandse teams. Die waren toch niet geïnteresseerd in 24U races?!
__________________
www.krisgilissen.net |
#77
|
|||
|
|||
Als je kijkt dat z'n race veel teams aantrekt terwijl het
1. Niet dicht bij de deur is en dus extra kosten meebrengt 2. Geen volk trekt (toeschouwers) 3. Moeilijker verkoopbaar aan sponsors dan een 24H in Europa dan vraag ik me toch af waarom het met zolder zo moeizaam gaat. Dubai is natuurlijk wat exotisch, spreekt iedereen aan maar dat kan toch niet het enigste argument zijn. Is zolder wat klein voor een 24H soms? |
#78
|
||||
|
||||
worden veel kosten daar niet door de sjeik betaald?
__________________
|
#79
|
||||
|
||||
Veel teams uit de DSC zijn niet geintresseerd. Er worden inderdaad ook veel kosten door de sjeik betaald. Het is meer een snoepreisje met een 24u race voor goed betalende piloten. Verschuur gaat daar niet rijden als er niets te verdienen valt....
|
#80
|
|||
|
|||
Ik zou graag eens gaan kijken maar weer dit jaar ben ik een week te vroeg weg daar.
Komt er wel eens van. |
#81
|
||||
|
||||
Quote:
vijver als de 24 uren van spa de 12 uren btcs 10 uren van zolder en de 24 van de nordschleife en zoveel vissen zitten er niet meer in de vijver. |
#82
|
||||
|
||||
Dit jaar waren er voor de 24H of spa zo ongeveer een 40-tal wagens aan de start.
Zolder wil volgend jaar 70 wagens aan de start voor hun 24h race. Dan zullen ze bij de organisatie heel erg hun best moeten doen zenne. Denk dat ze al tevreden mogen zijn als ze ongeveer een 40-tal aan de start krijgen voor hun editie 2011 ![]() Waight and see |
#83
|
||||
|
||||
Er is afgelopen weekend in de briefing van de DSC aangegeven dat de 24u wellicht opgenomen wordt in de DSC kalender. Echter rijden de DSC deelnemers alleen de eerste 4 of 6 uur voor kampioenschap punten. Mochten de deelnemers de volledige 24 volbrengen is dat geen probleem echter worden daar geen punten aan toegekend.
|
#84
|
||||
|
||||
waarom zouden ze na 6 uur dan nog verder rijden?
__________________
|
#85
|
|||
|
|||
inderdaad, want dan gaan ze waarschijnlijk gewoon met 2 rijders rijden, want ik denk dat ze er dan niet meer gaan vinden.
Als je de startvelden van de DSC in Spa en Zolder vergelijkt heb je trouwens ook een groot verschil.
__________________
www.krisgilissen.net |
#86
|
||||
|
||||
wat voor verschil heb je dan? je hebt steeds ongeveer 70 wagens hoor, alleen in Zolder zijn die gesplitst over 2 klasses.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#87
|
||||
|
||||
Ik zie het nut daarvan ook niet van in. De auto's die aan de start van een 24 uren daarvan kan je niet zeggen stop er maar mee na 6uur dat is voor het plubliek niet te verkopen je krijgt andere belangen in de race sommige zullen daardoor meer risico's gaan nemen.
Circuit Zolder kan daar niet opbouwen men moet begin Januari gelijk duidelijkheid geven wel of niet mee laten voor de DSC of de Belcar een duidelijk regelement etc. |
#88
|
|||
|
|||
Laatste keer dat ze op Zolder reden tijdens de Truck GP reden ze samen. Sport 1 reed niet mee, en voor de rest waren er ook veel afwezigen.
__________________
www.krisgilissen.net |
#89
|
||||
|
||||
Waarom niet:
DSC Mad and Daring Werkman/Pastorelli Opel Omega V8star Mad and Daring Versluis Ferrari GT2 Mad and Daring Abresch Ferrari GT2 24u Zolder Mad and Daring Werkman/Pastorelli/Versluis/Abresch Ferrari GT2
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#90
|
||||
|
||||
De truck GP behoorde niet tot het DSC kampioenschap. vandaar geen vol startveld.
Teams die het budget kunnen wel de 24u voltooien, waarom zou je dat niet doen? Sommige zullen inderdaad afhaken en alleen de 4 of 6u voltooien. Denk wel dat je startveld gevulder zal zijn dat dit jaar. Off toppic, er komen misschien 3 Corvette's (1x C5R en 2x C6R)uit in de DSC 2011. zomaar opgepikt op de paddock.... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|