![]() |
|
|
||||
|
||||
Tof project inderdaad! Ik vind dat m wat weg heeft van een DAUER Porsche, niet?! Enkele jaren geleden reed er ook zo een mee in de belcar (AD-sport) en wat voor miserie dat er daar allemaal is mee geweest....Hopelijk is het met deze wagen niet van hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Door alle drukte zijn we nog bezig met het bouwen van een website. Deze zou moeten komen onder www.sakermotorsport.nl ergens begin februari. Ik hou jullie op de hoogte!
Om in de Belcar GTA klasse te rijden lijkt het mij wat onpraktisch om 300KG bij te plaatsen. Het rijden in de GTB klasse lijkt aantrekkelijker, daar rijdt immers ook de Vertigo. Voorlopig zal de motor getuned zijn voor ongeveer 280PK. Hiermee heeft de wagen een gunstige pk/gewichtsverhouding. Daarnaast verwachten wij veel van het onderstel.
|
||||
|
||||
Welke motor wordt er dan gebruikt?
Subaru Impreza 2000 turbo Alfa? of een oude Porsche motor? |
|
|||
|
|||
Subaru Impreza WRX 2Ltr Turbo.
|
|||
|
|||
Ik zie veel potentieel in die wagen. Het doet me denken een de Ultima. Een geweldige kit-car die af en toe eens op een circuit te zien is.
Bedankt om Belcar weeral zoveel interresanter te maken, Robert. PJ |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm, GTA, GTB..............is er dan al een goedkeuring van de Belcar organisatie?
Zie hem niet staan tussen de lijst van toegelaten wagens voor 2002 Maar als het Belcar wordt, dan is dat weer een grote plus !
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
We zijn nog een dossier aan het aanleggen voor de Belcar organisatie. Vorig jaar hebben we contact gehad met de belcar organisatie welke niet al te veel problemen zag voor toelating.
Dit moet een auto worden waar elke autosport liefhebber met een Renault Clio / Alfa Cup budget me uit de voeten kan. PS hoe kan je plaatjes toevoegen!? Moet je deze eerst naar een website uploaden ...
|
||||
|
||||
Quote:
maar dan zonder spaties
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Werner333; 15-01-2002 at 22:56. |
|
|||
|
|||
Re: SAKER SVS GT
Quote:
Kunnen wij nog verdere spec's krijgen : PK's, koppel, versnellingsbak, plaatsing van de motor,... ?
|
||||
|
||||
Re: Re: SAKER SVS GT
Quote:
|
|
|||
|
|||
Wordt de SAKER toegelaten op de weg ? Want da's wel dé voorwaarde voor een toelating.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het heel tof vinden als hij erbij was. Anderzijds moet je eens denken aan alle teams die zwaar hebben geïnvesteerd om binnen de normale reglementen goed te kunnen presteren, voor hen is het natuurlijk niet leuk om dan geconfronteerd te worden met een "goedkope" oplossing die enkel door een uitzondering toegelaten wordt en hen dan nog verslaat ook.
|
||||
|
||||
Quote:
Dus ik denk dat er toch nog heel wat ontwikkelingskosten zullen zijn voor motor en ophanging. Wat mij tot de conclusie brengt dat dit een fijne afwisseling kan vormen op de Porsche's. |
|
|||
|
|||
De auto wordt toegelaten op de weg d.m.v. Single Vehicle Approval. Op deze wijze worden ook de Westfields/Ultima´s en gelijke toegelaten op de weg. Met een wagen hoogte van 1.05mtr is dit een HELE aparte belevenis!
Het is de bedoeling om een betrouwbare race wagen neer te zetten. Vandaar de keuze voor een Subaru WRX motor. In de toekomst denken wij de motor naar een 340 - 400 PK te kunnen brengen. Eventuele klant motoren zijn ook mogelijk. Met de bouw van het chassis hebben we rekening gehouden met motoren t/m V8´s. De ophanging is specifiek gemaakt voor het circuit. Dit jaar zullen we nog voldoende test sessies doen om de juiste setup´s te vinden voor de diverse circuits. Voor wat betreft het al dan niet verslaan van ´duurdere´ wagens/teams, andersom is ook niet alles.... ![]()
|
||||
|
||||
Nog een klein vraagje hoe wordt het technisch-reglement nr. 39
39. De motor moet in het originele motorcompartiment zijn ingebouwd en merkgebonden zijn. Het merk van de motor wordt aangegeven door de gegevens op de identiteitskaart, die door de teamchef wordt opgesteld. Betekent dit dan niet dat het een subarumotor moet blijven? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|