De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2004, 07:57
Marnik Marnik is offline
De Paddock Rookie

a.u.b niets uit de contect halen.
baanposten, ik heb alle respect voor jullie werk zonder jullie geen races en dat jullie foto's maken heb ik geen probleem mee hoor.
Tijdens de laatste ZTC race werd ik aangesproken door een bezoeker achter de hekken die de vraag stelde of er niet voor gezorgt kon worden dat hij ook voor de afsluiting kon staan. Waarop ik antwoorde dat ik daar niet over te beslissen had. zijn opmerking was toen, "ja als je hier maar iets oranje aanhebt mag je blijkbaar meer en trouwens vulde hij aan die marshalls mogen in theorie ook niet fotograferen"
Als autosportfanaat heb ik deze persoon vriendelijk geantwoord dat indien de Marschalls er niet zijn er ook GEEN races zullen zijn dus heb wat respect voor die mensen hun vrijetijdsbesteding. Blijkbaar een zeer gefrustreerd persoon.
Ik kom zeker eens langs zondag.....

Last edited by Marnik; 13-05-2004 at 08:08.
Reply With Quote
Old 16-05-2004, 18:14
Sleepy Dude's Avatar
Sleepy Dude Sleepy Dude is offline
De Paddock Rookie

Location: Net voorbij het bordje "Einde beschaving" Booischot
Lieve kijkbuiskindjes, bedankt voor al deze reacties.
Maar eigenlijk is de volledige discussie nu wel totaal afgeweken van de vraag of het dus eventueel mogelijk zou zijn om die hoge afsluiting in de eerste linkse te vervangen door een lage.
Kan daar eens iemand een antwoord op geven?
Reply With Quote
Old 16-05-2004, 18:23
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Ja, daar kan zeker iemand een antwoord op geven : Circuit Zolder, dus stuur die mannen/vrouwen es een mailke met uw voorstel hé...
Reply With Quote
Old 16-05-2004, 20:17
Sleepy Dude's Avatar
Sleepy Dude Sleepy Dude is offline
De Paddock Rookie

Location: Net voorbij het bordje "Einde beschaving" Booischot
Bedankt voor de tip, zal ik zeker eens proberen.
Reply With Quote
Old 16-05-2004, 20:38
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie

Buiten kijf staat natuurlijk dat de baanposten een top prestatie leveren op en langs de baan, niks als lof daarvoor!
Maar.....reagerend op het schrijven van Marnik over de vele Marshalls die staan te fotograferen langs de baan, het volgende:
Volgens mij hoort het 1 NIET bij het ander, namelijk een aantal Marshalls reageerde hier door te zeggen van: "mag het, we doen al zoveel en dit is een extraatje voor ons", of "Ik heb drie dagen langs de baan gestaan en heb nu eindelijk 3 rolletjes vol". Dit is mijn inziens een beetje een zotte opmerking, waarom? Het is toch vrijwilligerswerk, dus doe je het toch vrijwillig?? Neem ik aan tenminste, nu, ik heb naar aanleiding van het lezen van deze topic een beetje het idee dat het niet gaat bij sommige om Marshall te spelen of te zijn maar om foto's te kunnen trekken op plaatsen die voor andere moeilijk of niet bereikbaar zijn.
Let wel, ik gun het jullie van harte, maar dan ook niet zeuren over wat ik bovenstaande al aanhaalde aan reacties van enkele Marshalls...
Trouwens ik denk dat het officieel niet eens geoorloofd is om foto's te trekken als Marshall zijnde, er is al heel wat kritiek in de pers verschenen over de baan Marshalls (terecht of niet het is wel gezegd, mn door Bernoldi én geplubiceerd) maar voor een buitenstaander of een proffesional doet het natuurlijk wel raar aan om te zien dat de Marshalls met andere bezigheden bezig zijn dan die waarvoor ze daar staan. Als er iets gebeurd wat dan? Ja ik weet het wel, eerst netjes je camera wegleggen, want niemand, ook een Marshall niet, gooit zijn camera duur of niet op de grond om snel een actie te kunnen maken op de baan, vlaggen, hulp verlenen etc etc. dus ik kan me niet indenken dat een Marshall officieel gerechtigd is om foto's te trekken onder het beoefenen van zijn vrijwillige veiligheidsfunctie......
Old 16-05-2004, 21:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Marnik
Ik kom zeker eens langs zondag.....
Niemand gezien................

Quote:
Originally posted by gekada

ik heb naar aanleiding van het lezen van deze topic een beetje het idee dat het niet gaat bij sommige om Marshall te spelen of te zijn maar om foto's te kunnen trekken op plaatsen die voor andere moeilijk of niet bereikbaar zijn.
Het idee wat jij hebt hoeft natuurlijk niet juist te zijn Kijk op Spa maak ik foto's zonder draad, een ding is zeker daar ben ik NOOIT in functie (behalve de 24 uur FIA GT) Trouwens als ik in Zolder niet in functie zou zij kan ik daar op voldoende plaatsen foto's maken zonder draad. Veel meer als een ieder denkt het is maar wat je er voor over hebt

Quote:

er is al heel wat kritiek in de pers verschenen over de baan Marshalls (terecht of niet het is wel gezegd, mn door Bernoldi én geplubiceerd)
Dan heb je waarschijnlijk niet alle publicaties gelezen, Bernoldi heeft idd die woorden uitgesproken. De werkelijke oorzaak kent Bernoldi dus niet, dat mag hij navragen bij zijn Spaanse wedstrijdleider. Op een professionele Nederlandse internetsite heeft zoiets gestaan, maar heb je ook de bijbehorende publicatie gelezen in het officiële blad van de KNAF? Daarin worden de woorden van Bernoldi ontkracht als zijnde een coureur die niet precies weet hoe de vork in de steel zit

Quote:

Als er iets gebeurd wat dan? Ja ik weet het wel, eerst netjes je camera wegleggen, want niemand, ook een Marshall niet, gooit zijn camera duur of niet op de grond om snel een actie te kunnen maken op de baan, vlaggen, hulp verlenen etc etc.
Die uitspraak laat zien dat je niet precies op de hoogte bent hoe e.e.a. nu werkt. Ik wil je dat best weleens keer uitleggen...........

Trouwens, beschik jij over een pers-accreditatie? Als ik de posities zo doorloop van de foto's die jij neemt op Circuit Zolder maakt zijn dat nu twee van die amateur hot-spots
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-05-2004, 09:21
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie

Hoor eens Marshal ik schrijf dit niet omdat ik kritiek op jou of een andere Marshall heb, ik stl mijn visie eens bloot.
Je kunt door bepaalde zaken aan te dragen een heleboel duidelijk krijgen in bepaalde zaken die veel andere forumbezoekers ook bezighoudt....
Maar leg mij eens uit hoe de vork precies in de steel mbt foto's maken terwijl je baanofficial bent, want volgens mij denk je dat je met een of andere oetlul te doen hebt die nog nooit op een racetrack is geweest..hahahahaha (LOL).
Moet je een perskaart hebben om mooie foto's te kunnen maken?
Dacht het niet, en ja ik heb op amateur hotspots gestaan: A) wegens gezondheids redenen kon ik niet erg ver lopen en B) Ik ben langzaam aan het overschakelen van Crossen Speedway naar Circuit racing. Nu over alle autosport hoef je me niks te vertellen, echter op het circuit is een ander verhal. Ik ken niemand, en toch zeker de schone plekjes niet...
Ik ben aan het omturen naar circuit daar ik vindt dat na 12 jaar cross en speedway het speciaal zijn wel een beetje over aan het gaan is. Elke race dezelfde wagens bv, tegenover op bv Zolder, elke race veelal andere wagens en een heel gaaf sfeertje...
Maar misschien kun jij me wat meer spot plekken aangeven en me thuis laten geraken op de circuits??
Ook een reden is dat Zolder na mijn verhuizing naar Belgie nog maar een 35 min. rijden is, en Spa 75 minuten, dus heel dichtbij nu...
Old 17-05-2004, 09:47
Marnik Marnik is offline
De Paddock Rookie

[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B]Niemand gezien................

Sorry hé jongens, eerst stond Zolder in mijn planing maar dat ik dan verandert in Spa.
Volgende ZTC race zal ik er zeker zijn.
Old 17-05-2004, 18:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Maar leg mij eens uit hoe de vork precies in de steel mbt foto's maken terwijl je baanofficial bent,
Naar mijn weten mag dit wel, leg ik wel uit in real life

Quote:
want volgens mij denk je dat je met een of andere oetlul te doen hebt die nog nooit op een racetrack is geweest
Neen, zeer zeker niet.....kende jouw site al een beetje Trouwens krachttermen zijn not-done op De Paddock

Quote:
echter op het circuit is een ander verhal. Ik ken niemand, en toch zeker de schone plekjes niet...
Kom eens keer langs, ik weet er nog wel een paar.......

Quote:
Moet je een perskaart hebben om mooie foto's te kunnen maken?
Nee, Op De Paddock zijn genoeg foto's te vinden van amateurs die mooie foto's kunnen maken'

Quote:
Maar misschien kun jij me wat meer spot plekken aangeven en me thuis laten geraken op de circuits??
hmmmm.......advieswerk, ik riek geld Voor Spa is het motto: Stevige wandelschoenen, aan de foto's van afgelopen zondag zie ik dat je 25 meter links van je een perfecte plaats hebt gemist.

Maar, genoeg off-topic..........erug naar de vraag van Sleepy Dude, indien dit nog nodig is
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules