![]() |
|
|
||||
|
||||
ERAN RACING woensdag 14 juli
We hebben enkele weken geleden besloten om een extra datum op de ERAN kalender te zetten. Dit is woensdag 14 juli geworden. er kan gereden worden van 13 tot 17u en dit aan de normale tarieven.
er is geen cursus deze dag, enkel FREE DRIVING. Hopelijk tot dan...
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn met de Manta
(en hopelijk zonder opeenvolging van pannes deze keer) |
|
||||
|
||||
Wij zullen er zeker ook zijn, maar niet met de mini.
Ik ben op zoek naar wat anders om op korte termijn toch te kunnen rijden. En ondertussen de mini echt helemaal tiptop te maken. race en mini-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Als ik vervoer kan versieren voor de mx5 ben ik ook terug van de partij !
|
||||
|
||||
ik zal er ook opnieuw zijn.
weer verlof vragen, de baas zal blij zijn ![]() greets ps: niemand 15" velgskes nodig van een 205 GTI 1900? er liggen nog yokohama bandjes op A032, van de Yaris cup. ze slijten bijna niet, maar zijn wel nog maar goed voor 4 x een uur te rijden (schatting). er zijn nog originele banden bij ( 'Mabor' ) Last edited by rappe106; 18-06-2004 at 16:23. |
|
||||
|
||||
ik ga er ook weer bij zijn.
@rappe106: wat is de breedte van de velg en hoe groot is de ET waarde? Ik ben op zoek naar een setje velgen voor mijn opel corsa (15"x6J, ET 49) |
|
||||
|
||||
Ai. het is 6" breed. maar de ET is iets van 30. ik heb dat zelf moeten meten want het staat niet op de velg.
was die opel corsa een groene? laatste model. of was het die blauwe, oud model? greets |
|
||||
|
||||
@rappe106: laatste model corsa gsi, petrolblauw (sommige mensen zien er groen in... ;-) ).
|
|
|||
|
|||
@kurtvaes: is dat ne standaard manta, ik ben van plan om de 14e eens met ne opel manta GSI te komen, praktisch standaard, om eens te kijken hoe dat gaat op circuit...
|
|
||||
|
||||
de wagen van Kurt heeft een Manta 400 look maar ik weet niet met welke motor hij rijdt.
Een Manta kan heel goed gaan op circuit mits de nodige aanpassingen. Heb destijds zelf met een Manta gereden in de Touring Cup met 2 klasse titels en zelfs een3de plaats algemeen tijdens de 10 uren race als gevolg.
|
||||
|
||||
Manta is lichtjes aangepast voor circuit gebruik:
interieur weg rolkooi polyester koetswerk met 400 look eigenbouw dashboard sportstuur sportpedalen sportzetels 6-punt gordels kunststof ruiten dempers en veren aangepast extra radiator voorste remmen aangepast sper differentieel anti-rolstang 55 liter tank (weet niet of dat origineel was) ... en ik zal nog wel iets vergeten zijn. ah ja: 3.0 liter 6 cylinder uit Senator |
|
||||
|
||||
Dag allemaal,
gisteren VAS Examen afgelegd voor de A2 licensie. Peace of cake. 16 op 16 en als commentaar op de praktijk... vlot gereden! En dat met onze nieuwe scheurbak, ne 106 XSI van 92, waar ik nog nooit mee gereden had. Dus, ik zal voortaan op donderdag ook wat meer aanwezig zijn. Verder nog wat leuke autos en motos kunnen bewonderen gisteren. zie : http://users.skynet.be/bk258442/PicsZolder20062004/ Race en Mini-groeten, Jo Smets |
|
|||
|
|||
@kurtvaes: hèhè, 3 liter senator motor...kleine aanpassing
![]() das misschien die rode manta, die heb ik vorig jaar eens zien rijden? die had een 3 liter 24V. kben toch eens benieuwd naar het circuit-gedrag van een standaard manta ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
maar nu is hij geel. |
|
|||
|
|||
Ik kom ook nog eens langs, is weer van in april op Francorchamps geleden.
Morgen eens een halve dag verlof regelen ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|